Kuulee koko ajan Venäjän kielteisyys suomalaisten puheista.
Sisimmissään kuitenkin suomalaisissa on tilaa kuunnella Venäjän kulttuurista.
He tahtovat kuulla jotakin uutta. Siis nälkä on iso.
Vaikka seassa on vihaa, jota ilmaistaan suoraan, mikä muuten vaikeuttaa keskustelua.
Yllätyksesi suomalaisia kiinnostaa venäläisyys
12
83
Vastaukset
- Anonyymi
Jollain persuilla voi olla vihaa mutta järkevät ihmiset ymmärtävät että tavalliset venäläiset ihmiset ovat paljon ystävällisempiä, sosiaalisempia ja vieraanvaraisempia kuin suomalaiset. Tietysti meitä juntteja tämä oudoksuttaa.
- Anonyymi
Miksi Venäjä on Eurooppa osiossa? Se kuuluu Aasiaan. Venäjä on aasialainen diktatuuri.
- Anonyymi
Venäjän Euroopan puoleinen osa on suurin valtio Euroopassa.
- Anonyymi
Sinullakaan ei ole mitään tekemistä ihmisyyden kanssa, kansallisuudesta riippumatta.
- Anonyymi
Pitää osata erottaa Venäjän politiikan kielteisyys ja ns. venäjäkielteisyys. Tuskin nyt kukaan venäläisiä ihmisinä vihaa.
Venäjän lännenvastainen politiikka aiheuttaa vihaa. Kaikki on aina "lännen vika" Venäjä itse on aina syytön tai kiistää kaikki syytteet.- Anonyymi
Ja me intonamme teitä ja sinä tykkät banaanista, jaa, nautti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me intonamme teitä ja sinä tykkät banaanista, jaa, nautti
Lännen vika,mikä on tä Länsi, teko Länsi. Ai teidän politiikot hyviä, miksi sitten haukkutte heitä?tollot.ajat ruostuneella autolla ja työtön saa 400 e.ole hyvää, gadina ja nautti, rahaton idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lännen vika,mikä on tä Länsi, teko Länsi. Ai teidän politiikot hyviä, miksi sitten haukkutte heitä?tollot.ajat ruostuneella autolla ja työtön saa 400 e.ole hyvää, gadina ja nautti, rahaton idiootti
Te juuri kuulutte Aasiaan, tiesitkö, sibirian alku kansa
- Anonyymi
Olen aina ollut kiinnostunut venäläisistä naiskaunokaisista.
- Anonyymi
Kamalan näköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalan näköisiä.
Mutta ei sentään yhtä kamalan kuin Sinä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229