Olen vetelä pitkäaikaistyötön. Nostan kaikki mahdolliset tuet ja laiskottelen päivät pitkät. Tää on tosi kivaa. Sinä maksat 😆
Ihanaa elää tuilla
97
1772
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan täysijärkinen ei tuollaista kirjoita.
Olen itsekin ollut osan elämästä tuilla. Pisin aika oli vuoden mittainen tauko mielenterveysongelmien takia. Täytyy todeta että olen paljon tyytyväisempi elämään kun olen työelämässä. Jos on liikaa vapaa-aikaa, sitä ei osaa enää arvostaa ja sitä vaan turhautuu ja tylsistyy, Mikään tekeminen ei enää tuota mielihyvää. Sitä kaipaa työntekoa. Sitten jo osaa nauttia vapaa-ajastakin.
- Anonyymi
Tämän allekirjoitan kyllä pitkäaikaistyöttömänä täysin.
- Anonyymi
Pidemmän päälle tulee tylsäksi.
- Anonyymi
Parisuhdemarkkinoilla olet täysi nolla
- Anonyymi
Siksi Suomi ei tule selviämään nykyisistä talousongelmistaan. Äänestäjäkunnassa on liian paljon kotimaista ja ulkomaista työhalutonta sakkia.
- Anonyymi
Äänestäjäkunnassa on paljon porukkaa, jotka eivät tule selviämään talousongelmistaan, koska Suomessa on liikaa työntekijän palkkaamiseen halutonta sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäjäkunnassa on paljon porukkaa, jotka eivät tule selviämään talousongelmistaan, koska Suomessa on liikaa työntekijän palkkaamiseen halutonta sakkia.
Ei mikään firma pysy pystyssä, ellei sinne haluta palkata riittävästi työntekijöitä.
- Anonyymi
Mulla on hyvä työpaikka arvostetussa yrityksessä, mielenkiintoinen työ, pitkät palkalliset vuosilomat ja hyvät vuosiansiot. On mahdollisuuksia ja halua pysyä mukana maailman kehityksessä. Kustannan itse omat menoni ansioillani. Tunnen kuuluvani yhteiskuntaan ja elämäni kokonaisuudessaan merkitykselliseksi. Tää on tosi kivaa, ei tarvi pitkästyä kenenkään loisena!
- Anonyymi
Sinulla on siis ollut onnea! Olet löytänyt työn, josta pidät ja olet saanutkin sen ja olet juuri sitä, mitä yhteiskunta haluaa. Kaikilla ei ole näin paljon onnea kuin sinulla...
- Anonyymi
Mulla on sama. Töihin en enää koskaan mene. En jaksa kuunnella ääliöiden pomojen ja työkaverien juttuja ja esittää, että se työ olis jotekin mukamas tärkeää. Elämä on paljon vapaampaa, kun ei oo kenenkään komenneltavana tai lieassa. Saa olla ja mennä miten haluaa. Rupean aina nauramaan, kun ihmiset touhottavat paskantärkeinä jostain työjutuistaan :D
- Anonyymi
Hahah 🤣 hyvä! Täällä toinen samanlainen loinen 😀😜
- Anonyymi
"WHO:n määritelmän (2013) mukaan mielenterveys on hyvinvoinnin tila, jossa ihminen pystyy näkemään omat kykynsä ja selviytymään elämään kuuluvissa haasteissa sekä työskentelemään ja ottamaan osaa yhteisönsä toimintaan.
Mielenterveyteen kuuluvat psyykkinen, fyysinen, sosiaalinen sekä henkinen ulottuvuus.
Mielenterveys on monen tekijän summa: jotkut sen tekijät voivat olla vahvempia kuin toiset. Mielenterveyden tekijät myös vaihtelevat elämäntilanteesta toiseen. Suotuisissa oloissa mielenterveyden voimavarat kasvavat, mutta kuormittavat olosuhteet kuluttavat niitä.
Mielenterveys on
-yhdistelmä kykyjä, vahvuuksia ja mahdollisuuksia,
yksilöllisiä valmiuksia kuten omanarvontuntoa, optimismia ja hallinnan tunnetta,
itse koettua hyvänolon tunnetta,
tunne- ja vuorovaikutustaitoja,
-kykyä kestäviin ja tyydyttäviin ihmissuhteisiin,
-kehityskriisien ja muutosten onnistunutta läpikäymistä,
-joustavuutta ja sinnikkyyttä eli psyykkistä resilienssiä haasteiden ja ongelmien kohtaamisessa,
-kykyä käyttää tarvittaessa selviytymiskeinoja ja hakea apua,
-kykyä huomata mielenterveyttä vahvistavia ja heikentäviä asioita eli mielenterveyden suoja- ja riskitekijöitä.
Aikuisen hyvän mielenterveyden tunnusmerkkejä ovat
-toimintakyky, kyky huolehtia hyvinvoinnin edellytyksistä ja toimivasta arjesta
sosiaalinen itsenäisyys,
-kyky ihmissuhteisiin, toisista välittämiseen ja rakastamiseen,
-kyky ja halu vuorovaikutukseen ja tunteiden ilmaisemiseen,
-kyky työntekoon, sosiaaliseen osallistumiseen sekä oman edun asianmukaiseen valvontaan,
-kyky etsiä selviytymiskeinoja ja tukea vaikeuksien tai menetysten käsittelyyn,
-ahdistuksen riittävä ja tilanteeseen sopiva hallinta,
- valmius elämän muutoksiin,
-todellisuudentaju, jotta erottaa toisistaan oman sisäisen maailman ja ulkoisen todellisuuden, myös vaikeissa elämäntilanteissa ja stressitason kohotessa,
-yksilöllinen luovuus ja elämän merkityksellisyyden kokeminen.
Mielenterveystaitoja voi vahvistaa
Mielenterveyttä voi vahvistaa kuten fyysistä kuntoa. Arjen rytmi, riittävä uni, lepo ja palautuminen, ravinto ja ruokailu, kiinnostavien asioiden tekeminen ja ihmissuhteiden vaaliminen ovat eräitä tapoja huolehtia mielenterveydestä. Kriisejä kohdatessa on tärkeää pyytää apua."
Kuten huomaamme, kyky työntekoon, sosiaaliseen osallistumiseen sekä oman edun asianmukaiseen valvontaan kuuluu tärkeänä osana mielenterveyttä.
Miten se näkyy ihmisessä joka heittäytyy vetelänä toisten elätettäväksi ja on kykenemätön ottamaan elämäänsä ja vastuutaan omiin käsiinsä?
Aloitushan on provo, mutta väkisinkin tulee miettineeksi kuinkahan moni esim tällä palstalla täyttää melenterveyden määritelmän kriteerit?- Anonyymi
Yksilöllistä luovuutta ja elämän merkitykselliseksi kokemista ei aina voi yhdistää johonkin palkkaduuniin. Joskus on tehtävä valintoja.
Pääsääntöisesti jokainen terve ihminen tarvitsee ja kaipaa tekemistä, työtä ja hankkii sitä tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Tuoko se on laatua roikkua täällä päivät yöt. Tukihanasta tulee rahaa sen aikaa kun on tarpeeksi työssäkäyviä veronmaksajia. Elättinä ei kannattaisi paljoa riekkua. Rahantulo voi katketa ja lait sekä asetukset muuttua. Voi joutua omilleen.
- Anonyymi
Tutkin paraikaa kelan sivuja jos löytyis uusia tukia joita kantsis hakee 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkin paraikaa kelan sivuja jos löytyis uusia tukia joita kantsis hakee 😆
Kyllä, suosittelen esimerkiksi yksinhuoltajalisää lapsilisän päälle. Sillä alle neljälläkymmenellä eurolla ostat monet korkokengät ja käsilaukut vai mitä nyt miehet tykkää ostella.
- Anonyymi
Ihan työeläke rahoja tilille saapuu.
>Simiti<
- Anonyymi
Itse taas tahtoisin vakituisen työpaikan, josta kertyy lomaoikeudet. Terveys ei vain salli asiaa, joten pakko tyytyä kituseen 500 ekeen kuussa. Toimeentulotukeen en ole oikeutettu, koska siinä ei saa olla euroakaan säästöjä. Mahdolliset karenssit maksan myös omasta pussista, kun taas muut pennittömät saavat siihenkin toimeentulotuen tilalle.
Niin sitä valtio vain rankaisee, jos on joskus jotain ylimääräistä sattunut sukanvarteen säästämään. Säästämistä valtio ei hyvällä katso. Kaikki pitäisi juoda kurkusta alas, tai käyttää huumeisiin, jotta on oikeus saada edes perustoimeentulotuki.- Anonyymi
Mul jää n. 200 euroa ruokaan ym. Asumiskulut vie suuren osan kaikesta pks. 500 euroa kuussa eläisi jo ruhtinaallisesti.
- Anonyymi
Alko on ainoa valtion laitos, mikä tuottaa rahaa. Ensin maksetaan toimeentulotuki ja se juodaan kurkusta alas ja menee raha kiertotaloutena takaisin valtiolle. Sitte valtio odottaa, että juopot kupsahtaa maksakirroosiin, että ei tarvii enää maksaa tukia. Tilalle otetaan pakolaisia, jotka vääntävät 10 mukulaa ja elättävät ne taas valtion rahoilla. Kohta huomataan, että Suomessahan on enemmän tummia, kuin valkoisia.
- Anonyymi
Itse elän teidän eläkemaksu rahoilla. Eläkevakuutus varannot ovat eri yhtiöillä noin 600 miljardia joka on 10-kertainen valtion vuosittaiseen budjettiin verrattuna.
Kusipäiset ääliöjuntit luulevat, että kaikki eläkkeet maksetaan verorahoista! Ainoastaan maanviljelijöiden ja lessujen kotiämmien eläkkeet maksetaan verorahoista. Samoin kuin muidenkin yhteiskuntaa vihaavien palstapersuvankien. - Anonyymi
Normaalilla terveellä ihmisellä on sellainen kuin omatunto, jonka huudolta ei saa rauhaa jos käyttää härskisti toisia hyväkseen. Itse olen mielenterveysongelmien takia ollut vuosia työttömänä ja sanon ettei tämä mitään herkkua ole. Vapaa-aikaa juu riittää kyllä, mutta elämässä ei tunnu olevan mitään mieltä, ajankäyttöä ei enää hallitse ollenkaan ja uusien ihmissuhteiden löytäminen on hankalaa kun on yhteiskunnan halveksituinta sakkia. Vituttaa tälläiset provoilut aina kun itsellä tämä tilanne ei todellakaan ole mikään tietoinen valinta, mutta tälläisten kirjoitusten takia kaikki pitkäaikaistyöttömät leimataan samanlaisiksi kuin ap. Ja seurauksena on se, että oikeiston kannatus nousee ja seuraavaksi ollaan taas leikkaamassa sieltä, mistä ei olisi enää yhtään varaa leikata.
- Anonyymi
Niin, mutta toisaalta jokainen lukija on myös velvollinen ottamaan itse vastuun siitä, miten yleistävästi haluaa näihin provokaatioihin suhtautua. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää, ettei tukien kanssa eletä herroiksi ja mitään sossutatua ei ole olemassakaan. Kyse on silloin journalismin alennustilasta jos oikeiston mieliksi h*orataan tällaista huuhaanarratiivia tuottamalla.
- Anonyymi
Hähähä töis en ole ollut 10 vuoteen. Mulla on omat bisnekset mutta nostan silti työttömyysrahaa. Kalastan paljon ja myyn kalat. Ei siinä rikastu mutta saa kyllä hyvin rahaa.
No eipä silti kukaan arvosta ahkeraa työntekijää ja palkkaa tuskin haluaisivat maksaa enempää kun 2 euroa tunti. Siksi en edes hae töitä.- Anonyymi
Ei taida onnistua työstä kieltäytyminen ilman syytä. Karenssia tulee. Kyllä ne sulle kaiken maailman työkokeiluja ovat tyrkyttäneet, mikäli juttusi on totta.
Taidatkin olla eläkkeellä?
xLiner
- Anonyymi
Töihin ei kannata mennä jos ei saa hyvää palkkaa. Nykyään ei vaan arvosteta. JA toiseks tänne yulee ulkomaalaisia jotka vie ruomalaisten raksatyöpaikat.
- Anonyymi
Tuilla elän koska ei näin rumaa kukaan ota töihin. En myöskään osaa mitään joten ihan turha hakea töitä.
- Anonyymi
Kohottakaamme kolminkertainen eläköön huuto tuilla eläjille: Eläköön! Eläköön! Eläköön!
- Anonyymi
Mä odotan milloin kertyy täydet päivät palkkatukeen, muihin töihin ei mua enää iän puolesta huolita tai sitten menen jonkin järjestön paikkaan työkokeiluun, ei ole muita vaihtoehtoja enää. Tämän ikäsen ei kannata enää hakea oikeisiin töihin, ei ole jonossa ensimmäisenä, kun työntekijöitä valitaan. Tiettyjä töitä ei pysty terveyssyistä tekemään, niin ei ole muuta kuin nuo nk.ilmaiset työt jäljellä. Viimeisimmäisen koulutuksen yhteydessä tuli selväksi ettei mun ikänen enää töihin kelpaa, muuta hyötyä tuosta kurssista ei sitten ollutkaan.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä tuota ikärasismia. Oikeassa paikassa kokenut tekijä on kultaakin arvokkaampi.
Toisaalta ikä tuo (joillekin) viisautta, jota työnantaja voi pelätä. Konkari tietää oikeutensa.
xLiner
- Anonyymi
Olen aina ollut työelämässä, enkä ole mitään tukia saanut. Mutta olen ollut työtehtävissä joskus laiska, joskus ahkera, joskus siltä väliltä. Osaan valita, milloin kannattaa ahkeroida.
t. Jari - Anonyymi
Aika köyhää on. Ja varmasti tylsää. Pidä roposi 😂
xLiner Eihän siinä. Mun elämä koostuu kaikesta touhuilusta, mitä ei tukiloilla kustannettais. Onhan se työssäkäynti välillä hanuristakin, mutta pääosin saan hyvän korvauksen menetetystä vapaa-ajasta ja se taas ylläpitää tätä kaikkea muuta.
Kivempi olla oman elämänsä herra. 😁- Anonyymi
Tahroja paperilla kuin numerot seteleissä ja luottokorteissa.
- Anonyymi
Kateutta ja katkeruutta voi hyvin noinkin toteuttaa. En olisi kuitenkaan itse ylpeä moisesta, enkä olekaan työttömänä. Mielummin tekisin mielisiä juttuja työelämässä.
- Anonyymi
Ei tämä aivovammainen osallistu elatukseesi. Tai ainakin hyvin pienellä summalla.
>Simiti< No palkka on kuitenkin suurempi paljon enemmän kun töihin menet. Eikä näin ollen kaloja tarvitse myydä pimeästi
Kalastajalla on jo kolmisen tonnia palkka
https://duunitori.fi/palkat/kalastaja- Anonyymi
Sosiaaliaetuuksia nostavien ja peliongelmaisten välillä on vahva positiivinen korrelaatio.
- Anonyymi
Tuollainen on jo vähän hihih-juyttuakin;: tipahda taisteluristeilijäån kyydistä uimaan.
- Anonyymi
Tuotanpa sinulle pettymyksen: en maksa sinun lorvailuasi.
Olen asunut 26 vuotta ulkomailla joten veroa en Suomeen maksa palanutta puupenniä.
Mutta - onhan se hyvä että ihminen viihtyy elämässään.
Toisilla on hyvin pienet tarpeet ja toisilla taas suuremmat.
Itse en tarvitse ylimääräisiä miljoonia sillä ne olisivat juuri sitä - ylimääräisiä.
Kun tienaan kohtuu hyvin, olen pystynyt hankkimaan perheelleni talon ja autot ja kaiken tarpeellisen (autot välttämättömät täällä missä asumme) ja sitten vielä mahdollisuus lomailuun ja matkusteluun ja lasten koulutukseen ym. olen todella iloinen ja kiitollinen että olen onnistunut saamaan työn josta todella pidän. On mielenkiintoinen ja pitää aivot vireinä.
En voisi sanoa että nauttisin elää pulloja keräillen ja sossun luukulta hattu kourassa nöyränä rahaa anoen. Oma itsekunnioitukseni kärsisi todella paljon, varsinkin jos se elämäntapa olisi itseni vapaaehtoisesti valitsema.
Mutta - kukin taaplaa tyylillään. Ajattelen vain sitten niitä eläkepäiviä, minimieläke jolla kituuttaa ja jos siihen jotain päälle sitten apua saa. Ei vaikuta houkuttelevalle.
ja kaikki oman valinnan tulosta. Ei pidä sitten valittaa.
En itse voi mitenkään käsittää että joku todella vapaaehtoisesti heittäytyy loiseksi?
Itsekunnioitus? Muitten ihmisten kunnioittaminen? - Anonyymi
Häh, ei ole nykyään noin yksinkertaista, joskus 25 vuotta sitten oli ja sai laiskotella jouten työttömänä puolikin vuotta ennen haastattelua, mutta sitten kaikki muuttui, kun työtön pitää tehdä toiminta suunnitelma.
Kortistosta jäin pois 08 ja nyt kokeilin ilmottautua työttömäksi, eikä se enää onnistu laiskottelu ja joutenolo, kun vaativat, että pitää hakea työpaikkoja ja jos ei hae, niin työnhaku ei ole enää voimassa, joku robotti käsittelee hakemuksia.
Meikäläisen työnhaku katkesi heti alkuunsa ja piruttani hain kurssllle, jolle ei ole aikomuskaan mennä, kun en ole työttömyys korvauksiakaan saanut.
Saavatpa ainkain puuhaa, kun postittavat kirjeitä,sinua ei valittu kurssille tai haastatteluaika, johon vastasin, että selkä meni paskaksi, en voi tulla haastatteluun. - Anonyymi
Eivät ne työkkärissä seuraa hakeeko työtön töitä. Voivat kysyä joskus ja vastaa sitten että hakee niin eivät ne tiedä että hakeeko jos ei hae. Itse en hae töitä ja olen nostanut tukia yli 5 vuotta. Kyllästyin hakemaan tukia koska kukaan ei pydä edes haastatteluun joten olen sitten työtön.
Oon tehnyt töitä ilman työsopimuksia kyllä välillä. Sitten olen tänäkin vuonna kalastanut paljon ja myynyt kalaa niin olen saaut rahaa.
Ei suomaainen tavis duunari saa enää töitä koska raksatyömailla on ulkomaalaisia ilman työlupia töissä.
Hain 25 raksatyöpaikkaa mutta ei tullut kutsua töihin ja sitten lehdessä luki että raksatyömailla on ulkomaalaisia töissä ilman työlupia ja työsopumuksiakin.
On ihanaa olla työtön ja nostaa tukia eikä hävetä yhtään. - Anonyymi
Karma iskee🙃
- Anonyymi
Ja monta hyvää fasilitaattoria. Olisiko siitä ammatiksi asti? Mun mielestä työyhteisön kehittäjän totteli olisi paras, että välimäen hansin tapaan pääsisi organisaatiolta organisaatiolle kertomaan, että mikä niissä on vialla ja miten tulisi ryhdistäytyä.
- Anonyymi
Ihan sama 👌🏻😆 Saan kuitenkin monia kertoja enemmän rahaa kuin sinä. Köyhä.
- Anonyymi
Eli leijailet ihan aikuisten oikeasti masseillasi jollekin trollille täällä? Omanarvontunto ei taida korreloida pankkitilin saldon kanssa. Ei kovin inspiroivaa settiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli leijailet ihan aikuisten oikeasti masseillasi jollekin trollille täällä? Omanarvontunto ei taida korreloida pankkitilin saldon kanssa. Ei kovin inspiroivaa settiä.
Sehän vastaa itse itselleen. Käyttää vielä samaa hymiötä kaikissa trollailuissaan.
- Anonyymi
Golf-bsimillsölssm et saa ikinä ajella jos on vääränväriset silimät eli siniset tai vihreät :D
- Anonyymi
Mukavaa kuin Teuvo-Eerikki Lapsellinen.
- Anonyymi
Ajatelkaa, useat rokotteita tutkineet lekuri ovat tosiaan löytäneet niistä mm. metallisiruja ja parasiittimaista ainetta tms. Charles Hoffe on yksi näistä lekureita, ja sanoo useimpien rokotettujen eliniän olevan vain korkeintaan kolme vuotta. Toiset antavat elinaikaa rokotetulle 1-3vuotta.
Kyllä täyty sanoa, jos tuo on totta, kuten todennäköisesti on, että so long. En jää kaipaamaan näitä järkkyjä loisia.- Anonyymi
Sensuuri iski taas. Kyllä käy kipeästi joidenkin luonnolle. Tuossa ei suinkaan viitata työttömiin loisina, vaan lähinnä virkahommia tekemättömään virkamiehistöön yms.
- Anonyymi
Jos nimesi olisi: Topi-Einari Kiljuhauha.
- Anonyymi
Jos olis työvoimapulaa niin kaikki pääsisivät töihin.
- Anonyymi
Jos olisisi nimenä vaikka Tuomo-InkeriTumpelo, Kiljuvapää
- Anonyymi
Työttömänä ette naisia saa.. että laiskoteltaa vaan.
- Anonyymi
Ihanaa elää leveeästi kun köyhäilet kotona ja kun sun tuet menee kaikki ale safkaan ettet kuolis nälkään, on se niin ihanaaa elää sitä tylsää elämää kun ei ole varaa käydä ulkona.. kun mä taas voin leveästi ostan mitä haluan ja lomailen missä tahdon ja nauttia elämästä aaaah.. ei todella käy kateeksi :)
- Anonyymi
Onneks on vakituinen työ... naiset tykkää duunareista. ne ei tykkää työttömistä pummeista.
t. allu- Anonyymi
Mikä suojatyöpaikka sulla on natsi-allu?
- Anonyymi
Olen aina tehnyt työtä, jota rakastan, en palkan vuoksi. Jos en olisi töissä, tekisin vapaaehtoistyötä 🤷♀️.
- Sheena - Anonyymi
Kivaa mutta kovaa.
- Anonyymi
Minäpäs olen työkyvyttömyys eläkeläinen. Mahtavaa saada pari tonttua käteen kuukausittain. Tokihan se on vähemmän, kuin palkkani aikoinaan. Ihan sama, pidän ropoisilla pullonkeräysmummot hengissä.
- Anonyymi
Tiedättekö mikä on Line-One... ohjelmointijuttuja, tarkoittaa sellaista että joku ohjelma pyytää käyttöoikeutta suoraan fyysisen grafiikkamuistin käsittelyyn itselle :D
- Anonyymi
Itsehän en tiedä mitä tapahtui. Mutta ATK oli päivän jumissa, jotakin tein ja lähti pelittämään. Hassua.
- Anonyymi
No ei luuseri ja työtön kovin helposti naista saa.
- Anonyymi
Tule Viroon, saat kovin helposti kympillä erittäin hyvää naista.
- Anonyymi
En tiedä mistä naisen saisi nykyään.
- Anonyymi
Oletko täysi hullu?
- Anonyymi
Ruoatta jääneen kuoleman aiheuttaa yleensä lopulta toimintahäiriö sydämessä sydänlihaksen ravinnoksi käyttämisen seurauksena. – Normaalipainoinen ihminen pysyy ilman ruokaa hengissä pari kuukautta, jos hän saa riittävästi vettä, vitamiineja ja mineraaleja. Mikäli vain vettä on riittävästi, elinaika jää lyhyemmäksi.30.11.2018 tarkoittaako tämä,että elimistö alkaa syömään sydänlihaksen??
- Anonyymi
joku elokuva-juttukin.. who is he, is he even human, well he is real for sure MR Randall Flagg, oh he is teal allright.
- Anonyymi
näin hallitud hihittelee keskenään
hähää miten varastamme työssäkäyien rahar ja sijoitrammw nw malreallw hähäää - Anonyymi
hallitus on kuin ;Musta Aukko joka syö kaiken eikä anna mitään takaisain ahmiirahanahnwuksissaan kaiken.
EURviisuusuissa olisi hyvä kun Erika pyllistää pyllyn ja päästää livenä oikein kakkapökäleen lavalle: siinä teillepyllyä... - Anonyymi
Ei olisi kylläå joo ikinä ksnnasttanut tehdä töitä, työnteko köyhdyyyää ja sairaannuttaa.
Oikeasti viidas aloittaa ensityönnoin 6§-vuotiaana, jollin työn tekeminen ei enää voi sairastuttaaja köyhdyttä enää - Anonyymi
Poliisikin elää vain valtion tuolla eli on lusmu-petter jokainen ylikomisariokin... doddupellrjä
- Anonyymi
Jokainen valtion virkamieas elää tuolla palomieher kaikki lusmuja... sossupummrjsa kaikki her.
- Anonyymi
palomieskin hähättelere ilmjaisilla sossutuilla jminäkin lälläää heheheh sossuilla eli valtion rahoilla elän hähää
- Anonyymi
poliiseilgya piäisi pisaa kaikkii ampumaaseet, niistä saisi metallia ja muovia, Zelenskylle ähettää niitä lisä-pyssyiksikin ehkä ..
Tulee vigilante-country... oikeasti seuraan mitä nuo tekevät, ei ole pääsyä heidän sivuille koska irtisanouduin, mjoku David Duke jne... ohjauu näemmä Ron Edwardsin juttuun eli Southern Poverty Laq Center - Anonyymi
ihanaa on olla poliiai, vLRION rahoilla elelee, sossupumi on jokainen pioliisi valtio maksaa aivan sama kuin pitkäaikaistyöttön on poliisikin
- Anonyymi
poliiai on luamu valtion raholla elämä klutikka aina
- Anonyymi
poliiszihan on tuilla elävä oikin pahin sossu-pummi... tietysti niin jos poliisi lakkautrytaan niin minua ei kai haittaa kun josa on tukena joku kkk ja hwlvertin enkelit
Vigilante countru anraa mwnnäå vaan - Anonyymi
Jokainen valtion vitksmies on sossu-pummi heh, on totts jos vsltion vrtotsioills rlää on sossu-pummi..
- Anonyymi
Jokainen poliisimied on minulle velkss joksidelysd yrkrmädtyään yuäytunnisto noin 57.45EUR nettona käteistä rahaa milloin pojut maksavst velkansa häh
laskuri juokee kuin juristit - Anonyymi
minä en kyllä ole pitkäaikaistyötön vaan en ole ilmoitanut olevani sairaana, nytkin, olen osittain työkykyinen eli pippelini ja aivoni toimivat... silmätkitkin paranemaan m päin jo
- Anonyymi
joku musiikki, rokki-musiikki, sovinistinen vähän.:
Helix - women,whiskey & sin
on levyllä kokeilen linkkiä juutuupiis
on löytyypi kirjoita juutuupiin: helix women whiskey ans asin - Anonyymi
luulisi niin että kun joku 3d-ohjelmoija niin on tietokoneita ja muta ei siltikään ole nytkään rahaa soitaa puhelimilla, voin vastaanottaa mutta niin..
no sinänsä niin noh - Anonyymi
Onneksi en ole ryyppyveikko kuin Timo Kovanen Saarijärvedltä, oikeastaan eri ole riippuvaisuutta aineisiin kuin nikotiini...
- Anonyymi
..niinno monia tietokoneitra ja monoia puhelimia sitten ärsyttää jos joku ei toimi jne...
- Anonyymi
palomiehenkin on lähdettävä akktiivipalvelukseen jalka jos onkin piokki heti morfiinia vaan ja kinkkaamaan, jos yhtään Suomen valtiota kunnioittaa eikä lusmuile saurauslomalla
- Anonyymi
Vois kans alkaa
- Anonyymi
kuin pääministerimme "Master Masturbator"
- Anonyymi
Kohta Hullu-Hillitön hallitus takavarikoi kaikien eläkerahastojen rahat säätöt valtion velan maksuun, jäi käteen nolla, kiva on olla.
- Anonyymi
Muista että pankkivelkaon varallisuuttasi se pitää enasin maksaak okonaan pois jottam itään tukia saat
- Anonyymi
Pitkäaikaistyöttömät saavat usein ikäviä seurauksia toimettomuudestaan. Asian kääntäminen omaksi eduksi on ehkä hyväkin asia, koska työttömyys syö vahvasti ihmistä ja terveyttäkin. Kannattaa kehittää jotain tekemistä.
Provokatiivinen aloitus, mutta työttömyys jatkaa tosiaan kasvuaan - Anonyymi
eli olet sossu-luamu kuin poliisin ylikomisaio
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337