Kumpi on suurempi ongelma Lappajärvellä?
Nämä pienet "parran kasvattajat" liikkuvat äänekkäästi pitkin kylää. On mopoo ja trakrorii millä mennää niin saaZZZZZanan ylpeenä,kuin maaliman omistajat.
SINÄ äiti tai isä! Opeta( rumasana) sun kersalle kuinka taajamassa liikutaan.
Toki kaikkihan tietää kenen kersat siellä pyörii. Kotikasvatus menny ihan w!tT¥a!!@
Teinisalgiiiii NOLOOOO vanhemmat
Koirat vai mopo POJAT
21
1208
Vastaukset
- Anonyymi
opettajan poika ainaki,
isä ,joka on palokunnassa,nämä tiedossa.
Luusereita on kyllöä joo - Anonyymi
Koirat pahempia, kun omistajat eivät huolehdi niiden ulosteista
- Anonyymi
Olet ilmeisesti sellainen suu ammollaan ojan pieliä auraava henkilö, jolle koiran ulosteet tuovat pahan maun suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti sellainen suu ammollaan ojan pieliä auraava henkilö, jolle koiran ulosteet tuovat pahan maun suuhun.
Kaikkialla nississä törmää koiran ulosteisiin, olet ilmeisesti suurin ulosteiden levittäjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkialla nississä törmää koiran ulosteisiin, olet ilmeisesti suurin ulosteiden levittäjä?
Koiranpaskat sopivat sinne muun ihmispaskan sekaan hyvin.
- Anonyymi
Sikäli kun ymmärrän tekstiäsi, on käyttämäsi kielen erusteella pakko kysyä oletko edes lappajärveläinen. Täällä ei puhuta, "on mopoo ja traktorii... ylpeenä jne".
Itse asia kuitenkin on OK.- Anonyymi
eteläsuomalaista slangia
- Anonyymi
Yleensä moopoja ja rakkeja löytyy samoista lapsiperheistä
- Anonyymi
On perheitä joille ei suo lapsia eikä eläimiä.
Joissakin perheessä koirat saa ruokaa ja lapset pikaruokaa.
Joissakin koirat näkee nälkää
- Anonyymi
Minä tunne hyva mopo. Tuulla Afganista. Olla hyvä mopo mulla. Mikä sulla. Hyvä aja tie putki poiki. Humpa soi korva kuule.
- Anonyymi
Sinulle mopo/autokaahari. Mitä kovempi ääni niin sitä piemenpi elin. Ei voi muutakuin nauraa näille pienimunaisille kaahareille. Ei sitä kovalla äänellä saa järveä tulvimaan.
KOVA ÄÄNI PIENI M....muna 🤭 - Anonyymi
Pojat on poikia. Pienrä rallaamista aivan hiljaiseen kylään. Ei haittaa.
- Anonyymi
Aloittaja: Oletko lappajärveläinen. Käyttämäsi kieli ei kuulu näille korkeuksille, joten sanomastasi menee uskottavuus.
Ja vielä: otsikkosi tarkoittaa kielivirheen vuoksi kahta eri asiaa: mopo ja pojat, saattaa olla, että tarkoitat osaamattomuudessasi kuitenkin mopopoikia... Mene ja tiedä. - Anonyymi
Suurin ongelma on Lappajärveläiset ihan itse. Kateellista ja pahansuopaa toimintaa.
Sitä on tulossa, mitä tilattu on. - Anonyymi
Tuo kaahailu pitää saada kuriin ennen kuin tuloo vahinko
- Anonyymi
Tuliko Mopo pojille tänään kuri? Poliisi teki ratsian ja sillon kävi käry
- Anonyymi
Karvaturrit ja isot lelut verolle. Ei oo pienituloisilla varaa moisiin. Tai ne joilla on, käyttävät rahansa niihin ja usein myös tupakkaan ja päihteisiin. Itseaiheutettujen sairauksien, lastensuojeluasioiden ja muiden ongelmien hoidon maksavat muut veronmaksajat.
Kyllä ei maatalouden ahdingosta ja kovasta verotuksesta ole tietoakaan kun aina näkyy ihmisillä olevan varaa karvaturreihin, nautintoaineesiin ja hupiajeluihin tuetuilla maatalouskoneilla verottomalla löpöllä... - Anonyymi
Joo on se mukavaa keuliskella kylällä mopedilla
- Anonyymi
Hautalahden poika kuriin niin osataan kylälläkin ajella nätisti
- Anonyymi
Lappajärven pojat kaikki ovat ns. (homo) - poikia.
Lappajärven kaikki täysi-ikäiset ovat ns. vätkylöitä maalaistolloja.- Anonyymi
Kaappihomo yleensä on se, joka äänekkäimmin huutaa HOMOa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279