Näin ensimmäistä kertaa elämässäni töissä olevan kansallisasuisen naisen. Eikä tehnyt mitään siistiä työtä, vaan sitä oikeaa työtä, mitä varsinkin vanhat polvet usein tarkoittavat. Ei ollut yhtään koppava tai ärtynyt. Hänelle kyllä suurta kunnioitusta, vaikka en tunne ollenkaan. Ei kuka tahansa samaan kykene.
Epätodelliselta tuntuva kokemus
4
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tähän aasinsiltaa. Oli taannoin keskustelua mediassa musliminaisen esteistä puolustusvoimissa. Suomen puolustusvoimissa on yhdenvertainen asu kaikilla, yhdyn siihen. Samoin aatoksin olen romaniasun kanssa. Mutta en itse henkilökohtaisesti haluaisi että mun jälkeen jäävät sukupolvet näkis Suomalaisen romaniasun museokansallispukujen joukossa vaan.
- Anonyymi
Sen verran uusi keksintö, että tokkopa vielä oikein museoon?
- Anonyymi
Hyökkää vain puolustaaksesi maata, puolusta maata, älä hyökkää
- Anonyymi
Mie en tuota oikein mielelläni pysty hyväksymään. Nykyään kuulemma muutamalla kaaleella onpi yliopistotutkintokin ja lisää onpi tulossa. Kyllä tämä onpi selvä maailmanlopun ennusmerkki kun perinteet noin hylätään. Se yks asteroiti meni ohi, mutta eiköhän seuraava tee täysosuman ja se on menoa kuin tinosauruksilla aikoinaan (lentotinot elikkä linnut poikkeuksena).
Tratitioita kunnijoittava Mertsi Malmilta vaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337