YKSLAMMILLA UIMASSA KÄYVÄT (NAISET)

Anonyymi

Huomioikaa pitkähkö musta auto. Tähän mennessä olen nähnyt sen pysäköitynä parkkipaikalle siihen nurkkaan, joka pukukoppien ja laiturin lähellä.

Menin tänään aikaisin aamulla. Siinä se auto oli. Ei ketään uimassa eikä maallakaan. Otin ensin kuvia. Auto pysyi paikallaan. Meninkin autooni ratin taakse, en ottanut sieltä uimakassia. Ja kas, musta autokin käynnisti ja liikahti. Nousin autostani ja menin katsomaan mikä/kuka siellä on ratissa. Kysyin ensin suoraan, oletko täällä kyttäämässä minua.

En ollut vielä yön jäljiltä terävimmilläni, En saanut selville, oliko salkkeri vai pervo vai molempia.

16

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä kun leviää puskaradioon, tuskin enää uskaltaa autoaan siihen kohtaan parkkeerata.

• Anonyymi

Kerroin tämän tapahtuman yhdelle hellariukolle. Eiköhön levitys ole varma, ellei ole heikäläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin tämän tapahtuman yhdelle hellariukolle. Eiköhön levitys ole varma, ellei ole heikäläisiä.

Oli hoikka. Rakenteeltaan naama muistutti Salattujen elämien Sievisen Severiä. Hyvin lyhyt ja pieni nenä, "olemattomat" silmät, pitkä naama,leveä leuka ja suun ilmeet kuin Severillä.

(Nyt täytyy ottaa huomioon, että minua on voitu manipuloida "näkemään näin").

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli hoikka. Rakenteeltaan naama muistutti Salattujen elämien Sievisen Severiä. Hyvin lyhyt ja pieni nenä, "olemattomat" silmät, pitkä naama,leveä leuka ja suun ilmeet kuin Severillä.

Taasko julkkis näyttelijä asialla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se oli tirkistelijä niin olisit onnellinen että sua joku suostuu katsomaan😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se oli tirkistelijä niin olisit onnellinen että sua joku suostuu katsomaan😏

Ei tirkistellyt minua. Olin koko ajan vaatteet päällä. Hääti minua pois. En kertonut häneen liittyen kuin osan, kun jos kertoisin, joutuisin kertomaan sillä lätäköllä tapahtuneista stalkkauksista enemmänkin.

Avantouimareita voi sitten vielä tirkistellä. Neuvokaa menemään uimahalliin. Kuulemma siellä käy kuulemma paljon miehiä ihan vain voidakseen katsella. Kertoi eräs setä.

• Anonyymi

Kyttää se miehiäki

• Anonyymi

SE on se hullu näyttelijä

• Anonyymi

Eiköhän uimarinaiset tunnista jo autosta tyypin.

• Anonyymi

Minä en mene enää sinne.
      On stalkattu, mutta kun joka paikassa stalkataan, en ole välittänyt.

Minä en tee mitään, mutta pitäisikö jonkun vihjaista poliisille.

• Anonyymi

Siellä siihen aikaan samalla tavalla ajattelevia naisia ja tämä "Severi" nyt sattuu tietämään sen. Ihan vapaaehtoista "uimista".

• Anonyymi

Sinne vaan samoin ajattelevat hyvävartaloiset naiset, jotka tykkää, että katsellaan. Siellä on yksi, joka tykkää tuijottaa. En muista kellon aikaa, mutta melko aikaisin.

• Anonyymi

Joskus ennen kolmilampi oli kuuluisa siitä, että sinne mentiin rantapusikoihin naimaan. Ajalin kerran uteliaana sinne ja kyllä jotakin jouduin todistamaan

• Anonyymi

Kyllä siellä naidaan vieläkin. Seuran puolen pukukopissa on muistona sinne jättämäni skordari. Varattu tyttö sai kunnon kyydit.

• Anonyymi

Onko tämä Ykslampi hellareiden suosima/omima alue?

• Anonyymi

Kyseessäkö Riihimäen hullu näyttelijä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe