Paljonko maksat suuhun panemisesta minä otan paljaalla koko suun mitalla kyrvän nielua myöten. Saat panna panemalla kunnes saat orgasmin. Pilluun myös paljaalla kunnes saat orgasmin. Persreikään myös kunnes saat orgasmin.
Sähköposti: sari.haatainen39@gmail.com
Suuhun ottaminen....
20
2092
Vastaukset
Onko ketään juttukaveria tälle palstalle?
- Anonyymi
5euroo
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?- Anonyymi
503519159 kirjoitti:
5 euroa suuhun antaminen entä jos tulee orgasmi paljaalla suuhun ja nielen spermat?
Sitten paljaalla paneminen pilluuni niin että tulee orgasmi?
Sitten peppunainti ja sinne tulee orgasmi?
Sitten ilman kortonkia suuhun nainti peppuun panon jälkeen?
Paljonko tästä setistä maksaisit?7 euroo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 euroo
🤣jep halvalla menee
- Anonyymi
Jos meitä tulis n 10 miestä niin olisko yht 50e koko setti?
- Anonyymi
40€ ok
- Anonyymi
Tarjouksessa olis 49euroa koko paletti.
- Anonyymi
Minä voin maksaa 200 ekeä. Sitä voidaan lopuksi vielä mennä istumaan iltaa jonnekin kivaan paikkaan ja ottaa parit👍
- Anonyymi
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mulla on todella hyviä ystäviä jotka auttavat mielellään kun olen todella kovassa puutteessa, niin kavereiden kanssa on sen verran hyvät välit että voin sanoa suoraan että otatko suihin. 🤣
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan ottaa suihin vain sen takia että olet puutteessa
Kyllä aika moni on kysynyt että haluanko nussii kavereiden kanssa mutta olen sanonut että olen naimisissa enkä halua pettää vaimoa
- Anonyymi
We have a deal. Ilmianna itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
We have a deal. Ilmianna itsesi.
Siis tälle 200 tarjoajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tälle 200 tarjoajalle.
Halvalla lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla lähtee.
Ja hyvää vieläpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvää vieläpä
Juupa juu
- Anonyymi
40€
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058