elämäkertaa sa jonka Meghan sanelee. Hänellä on jo kokemusta kirjan kirjoittamisesta.
Taas saa hovi paskaa niskaansa oikein kuorma kaupalla.
Ihmeen nenästä vedettävä äijä.
Harry kirjoittaa
17
723
Vastaukset
- Anonyymi
Edellinen haastattelu, joka jostain syystä on vielä mitä emmyä -ehdokkaana oli pelkkää valehtelua. Mikähän satukirja nyt on tulossa Meghanin sanelemana. Ei taida kosketusterapiat olla auttanut, kun syyttää pelkkää paskaa perheestään. Olisi Ellunkin aika ottaa titteli pois ja antaa pariskunnan olla pelkkiä Dumbartoneja.
- Anonyymi
Elisabethin pitäisi torpata ne ristiäishaaveet. Kummasti se hovi vaan Meghanin kiehtoo. Minä en päästäisi edes maahan tuota kanaljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisabethin pitäisi torpata ne ristiäishaaveet. Kummasti se hovi vaan Meghanin kiehtoo. Minä en päästäisi edes maahan tuota kanaljaa.
He ovat samaa perhettä
Tottakai haluavat toisellekkin lapselle perheen seurassa ristiäiset
Tuo elämänkerta on hyvä idea
Pääsemme kuulemasn sitä puolta mitä mies on kokenut ja elänyt - Anonyymi
Tätä elämänkertaa tuetaan perheessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilua että pikkuinen saa samaarvoisen kasteen kuin velikin
Onhan hän prinssin poika - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma että keskitytään yhteen henkilöön eikä epäkohtiin
- Anonyymi
Kyllä se Meghanin kirjoitustaito aika heppaiselta vaikutti. Niin kuin jonkun koulutytön muutaman rivin aine. Jos joku tavis olis sen kuvakirjan sepustanut niin varmasti ei olisi julkaistu. Kustantaja olis selkkäkekka naurua nauranut nähdessään tuotoksen.
- Anonyymi
Englanninkielisessä kritiikissä mainittiin, että nämä riimit sisälsivät myös kielioppivirheitä. Aika paha jos muutaman sanan lastenkirja Harrylle sisältää kielioppivirheitä. Mutta ei Harry varmaan niistä välitä. Kattelee vaan kuvia et hei tolla on gingeri tukka ku mulla ja sillä Achie Bunkerilla jonka tukkaa Meghan värjää. Huhujen mukaa näiden talossa asuu se Meghanin homomies Marcus Andersson, joka on oikeasti bi. Harrynä tekisin isyystestit.
- Anonyymi
Hyvä kirja
- Anonyymi
Arvostelut hänen kirjastaan ovat erinomaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englanninkielisessä kritiikissä mainittiin, että nämä riimit sisälsivät myös kielioppivirheitä. Aika paha jos muutaman sanan lastenkirja Harrylle sisältää kielioppivirheitä. Mutta ei Harry varmaan niistä välitä. Kattelee vaan kuvia et hei tolla on gingeri tukka ku mulla ja sillä Achie Bunkerilla jonka tukkaa Meghan värjää. Huhujen mukaa näiden talossa asuu se Meghanin homomies Marcus Andersson, joka on oikeasti bi. Harrynä tekisin isyystestit.
Tämähän on jännää ! Kerro, mistä löysit noin jännää tietoa.
- Anonyymi
Eiköhän se ole Meghanin sanelema, johan tuossa esittelytekstissä sanottiin kuinka Harry on yksi "vaikutusvaltaisimmista ihmisistä."
- Anonyymi
Eivät päässeet Obaman syntymäpäiville, ei tullut kutsua. Vaikka Härry on prinssi ja Meghan arvostettu Oscar-näyttelijä.
- Anonyymi
Tämä oli ainoastaan veikkaus toimittajakaan ei sitä tiefä varmaksi saivatko he kutsun vsi ei
Onhan heillä pienet lapset joten ymmärrettävää on jos jättävät kemut väliin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli ainoastaan veikkaus toimittajakaan ei sitä tiefä varmaksi saivatko he kutsun vsi ei
Onhan heillä pienet lapset joten ymmärrettävää on jos jättävät kemut väliinKuule jos julkisuudentykky Megzz olisi saanut kutsun niin lapset olisi samantien jätetty lastenhoitajan hoiviin ja yksityiskoneella bileisiin. Kutsua ei tullut, jenkkien julkkiset ovat huomanneet parin epätoivon eivätkä halua yhdistää itseään heihin.
- Anonyymi
Harry kanssa saarnaa ilmastonmuutoksesta Ruotsin-Gretan malliin ja samaan aikaan lentelee yksityiskoneella eliitin hevospooloturnaukseen...
Osaakohan Hartsa edes kunnolla lukea saati kirjoittaa?
Vihreiden tukemat elokapinalliset ottivat tänään kohteekseen Buckinghamin palatsin yrittäen tuhota paikkoja heilutellen "kuninkaallinen verilöyly" kylttejään, uutisoi brittiläinen iltapäivälehti Daily Mail kuvien kera. - Anonyymi
Tuskinpa aiheetta sitä paskaa saavat. Joka kokkareen ovat itse ansainneet.
Hyvä Meghan ja Harry, menestystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717