Opin elämään ja vaikka jotkut muistot ☔ satuttaa ja särkee ja 😰 itkettää ja hajoittaa sinua mutta kuten🐣kananmunan poikanen joka kuoriutuu kananmunasta niin tämäkin 🐁hiirulainen oppii olemaan vahva 💪 ja onnellinen ja ehkä kerran myös ❤️rakastuu.
Ehkä kerran minäkin Onnea löydän ja olen täysin vapaa muistoista. En tiedä milloin. En tiedä mutta onhan minulla aikaa.
Opin elämään vaikka aina se ei helppoa olisikaan. Opin luottamaan, vaikka pelkoni estää toiseen luottamisen.
Minä tarvitsen aikaa ja sitä että toinen antaa minun olla täysin oma itsensä ja jos en tälläisenä kelpaa - niin mieluummin elään yksin kuin jonkun kanssa, Joka häpeää minua.
Minua et voi saada, jos et hyväksy minua tälläisenä. En ole kukaan muu kuin minä ja enkä edes haluaisi olla.
Minä olen kokenut kaikenlaisia asioita, mutta olen täällä ja siitä olen hyvin onnellinen ja ylpeä itsestäni.
🐁🐁
Opin elämää
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hiirulainen olkoon minun tunnukseni täällä. Tämä hiirulainen on iloinen ja omalaatuinen ihminen 🐁
Keksin hienon nimimerkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184