Opin elämään ja vaikka jotkut muistot ☔ satuttaa ja särkee ja 😰 itkettää ja hajoittaa sinua mutta kuten🐣kananmunan poikanen joka kuoriutuu kananmunasta niin tämäkin 🐁hiirulainen oppii olemaan vahva 💪 ja onnellinen ja ehkä kerran myös ❤️rakastuu.
Ehkä kerran minäkin Onnea löydän ja olen täysin vapaa muistoista. En tiedä milloin. En tiedä mutta onhan minulla aikaa.
Opin elämään vaikka aina se ei helppoa olisikaan. Opin luottamaan, vaikka pelkoni estää toiseen luottamisen.
Minä tarvitsen aikaa ja sitä että toinen antaa minun olla täysin oma itsensä ja jos en tälläisenä kelpaa - niin mieluummin elään yksin kuin jonkun kanssa, Joka häpeää minua.
Minua et voi saada, jos et hyväksy minua tälläisenä. En ole kukaan muu kuin minä ja enkä edes haluaisi olla.
Minä olen kokenut kaikenlaisia asioita, mutta olen täällä ja siitä olen hyvin onnellinen ja ylpeä itsestäni.
🐁🐁
Opin elämää
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hiirulainen olkoon minun tunnukseni täällä. Tämä hiirulainen on iloinen ja omalaatuinen ihminen 🐁
Keksin hienon nimimerkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893