The Sims 4 päivistys pilaa koko pelimenetelmän!

Anonyymi

Olen aina ihmetellyt koko ajan, miksi päivistykset tuhoavat joitain modeja ja muitakin pelimenetelmiä, kuten lag ja WickedWhims. (en itse silti pelaa tätä kyseistä K-18 tyylisiä ohjelmia)

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään vielä tähän

Olisiko viisaasta olla jatkossa klikkaamatta Päivitä-merkkiä Originissa, jotta se voisi säilyttää vanhan ominaisuuden ilman, että peli kärsii vaurioita?

• Anonyymi

Minä käytän esim WW:iä ja paria muuta modia, sen takia en päivittelekkään heti vaan pelaan offlinessa;) Itseäkin POTUTTAA nämä jatkuvat päivittelyt jotka hajoittavat pelin.

• Anonyymi

Onko se vähän turvallisempaa ladata vain uusia lisäosia ja kamasettejä, toisin kuin päivittää pelin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se vähän turvallisempaa ladata vain uusia lisäosia ja kamasettejä, toisin kuin päivittää pelin?

Ehkä periaatteessa, vaan ei käytännössä. Päivitysten eräs tärkeä peruste on, että ne muuttavat pelin toimintaa juuri lisäreiden ja kamasettien tukemiseksi. Toisin sanoen lisäosat ja setit eivät välttämättä toimi kunnolla - tai joissakin tapauksissa lainkaan - ilman päivityksiä.

Muitakin syitä päivityksille on kerrottu, esimerkiksi se että niiden tulisi korjata bugeja, vähentää lagia yms. Kokonaan toinen juttu on se ovatko ne korjanneet enemmän kuin rikkoneet. Sims 4-pelihän on ollut monelta osaltaan rikki jo vuosikaudet, eikä läheskään kaikkea ole korjattu kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä periaatteessa, vaan ei käytännössä. Päivitysten eräs tärkeä peruste on, että ne muuttavat pelin toimintaa juuri lisäreiden ja kamasettien tukemiseksi. Toisin sanoen lisäosat ja setit eivät välttämättä toimi kunnolla - tai joissakin tapauksissa lainkaan - ilman päivityksiä.

Muitakin syitä päivityksille on kerrottu, esimerkiksi se että niiden tulisi korjata bugeja, vähentää lagia yms. Kokonaan toinen juttu on se ovatko ne korjanneet enemmän kuin rikkoneet. Sims 4-pelihän on ollut monelta osaltaan rikki jo vuosikaudet, eikä läheskään kaikkea ole korjattu kuntoon.

Asiaa mitä sanoit. Olen se offline pelaaja, unohdin mainita että minä en ostele mitään uusia lisäosia, sen verran paskoja ja rahan nyhtämistä. Farmi olisi ollut mielenkiintoinen ajatuksena mutta sen jälkeen kun näki miten se oli toteutettu ja vielä sateenkaari lehmä(??) ei kiitos. Kun en omista uusimpia lisäosia ei tarvitse pahemmin päivittää paitsi ehkä muutamia isoimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7718
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3571
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2057
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1906
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1679
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1452
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe