KORONA PELASTAA KYLPYLÄN (JOHDON)

Anonyymi

Kiurun hallitus sulkee kylpylät, joten Ikaalinen saa hengähdystauon ja voi sulkea "lähiruokaa" tarjoilevan buffansa(vai oliko se BLUFFA?). Miksi kylpylänjohto häpeää omia toimiaan? E.T. selittää innolla, miten herkullista ja ravitsevaa hänen mielestä kanannahka pallerot ovat. Kuvan lähettänyt henkilö Ei todennut muuta kun, että kyse on lähiruoasta. Tätä tosi asiaa kylpylänjohto E.T. etunenässä on kuuluttanut koko kevään. Minä ainakin riemuitsin, kun lähialueelle saati prinssinakkitehtaan lisäksi lihapullatehdas ja kanannahkapalleroita valmistava laitos. Kuvan perunat lienevät Jämin perunajämistä valmistettu. Sen voi laskea lähiruoaksi mielestäni. Tästä kaikesta kaiken maailman Ulpukat, kokoomus naisten tukemana, aloittivat käsittämättömän älämölön. Miksin asiakkaan pitäisi toitottaa henkilökunnalle, että kyse on lähi ruoasta, kun kylpylän johto on toitottanut kaikille sitä kohta puoli vuotta. Vielä E.T. kehui pitävänsä pöydän ruokaa "mieliruokanaan"(käytän tässä vapaata tulkintaa). Olen kyllä joskus ihmetellyt, miten joillekin ihmisille on kehittynyt kanan aivot. Enää en ihmettele. Kananpallerot ovat myös vegaaniruokaa- Green Peacen määritelmän mukaan. Niiden valmistamiseen ei käytetä kananlihaa ollenkaan.

16

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäähän sinne kaikki R:n herkut. Eikä tarvitse odottaa tuntia. Nim. Erkki ( sama mies josta keksittiin sanonta"tätä ei syö Erkkikään").

• Anonyymi

Ennen kuin aloitetaan ikaalislainen ulputus, käykää piruuttaan Ellivuoressa. Siellä 90% pienemmässä "laitoksessa" Hämeenkyröläis-ikaalislais johtoinen ravintola Sunnan johdolla tarjoaa upeissa kattaus puitteissa mahtavaa bufeeta. Ottakaa opiksi. Kanabullerojen ystävät ja tosi vegaanit - pysykää kylpylän lähiruoassa. Sorry.

• Anonyymi

Sunna teki no namestakin aivan ihanan paikan. Kiitos Sunnalle kaikesta hyvästä ikaalisen hyväksi.

• Anonyymi

Kyllä minä toivon Spalle menestystä Ei kai kellään ikaalislaisella ole syytä muuta toivoa?

• Anonyymi

Aulis S. on fiksu ja osaava kaveri vaikka ei perinytkään isältään firmaa, ei ole minkään firman tj. Paikalliset poliitikot pelkäävät hänen ylivertaista älyään, eivätkä päästäneet häntäkään päättäviin tehtäviin.... Tämä vaikka Aulis S. oli ehdolla samasta kykypuolueesta kuin eräs E.T. ....Minä kadehdin Aulista paljon enemmän kuin jotain "perintö prinssiä" !

• Anonyymi

Entäs juhana herttuaa? Siinä vasta alan mies ,iiiiiih.

• Anonyymi

auts

• Anonyymi

Onko E.T. kaikkien kehujen takana? Mukana varmaan kokoomuksen kultapossukerho?

• Anonyymi

Normaali kunnassa Esan pitäisi olla ihailujen ja kehujen kohde. Täällä junttilassa vaan kadehditaan osaavia ihmisiä.

• Anonyymi

Pökäles

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe