Tahnan vika?

Anonyymi

Ostin aikoinaan Parodontax-merkkistä tahnaa, kun kuulosti hyvältä.
Tuli jossain vaiheessa oireita, jotkaa sopivat ientulehdukseen. Kipu oli ikenessä ihan karmea, ettei meinannut kärsiä harjaa. Pesin ja pesin, mutta oireet eivät kadonneet.

Jossain vaiheessa vaihdoin hammastahnaa ja katsos vaan, kipu katosi ja ikenet normaalit ja terveet.

Onko tuossa Parodontax-tahnassa jotain outoa??

5

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain outoa siinä on, koska näitä kokemuksia on näköjään muillakin.
      Ikenet kirvelivät ja myöhemmin tuntuivat kuin puutuneilta ja oireet jatkuivat vielä useita tunteja käytön jälkeen jo ensimmäisellä käyttökerralla.
      Koskaan aiemmin ei ole mikään hammastahna tuollaista aiheuttanut vaikka käytössä on ollut ainakin Oxygenol, Pepsodent, Elmex, Oral-B ja Sensodyne.

• Anonyymi

Mulle Parodontax on sopinut ihan hyvin, ei ole tullut ongelmia, ei ikeniin, ei muutenkaan.

• Anonyymi

Samat sanat. Vähitelleen minulta loppuivat ientulehdukset, joita tuli sitä ennen tämän tästä.
        Jos oireita tulee, olette allergisia tai yliherkkiä jollekin se aineosalle.

Mielestäni tahnan koostumusta on muutettu markkinoille tulon jälkeen, koska alkuun suu maistui pahalta hampaiden pesun jälkeen, muttei enää.jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat. Vähitelleen minulta loppuivat ientulehdukset, joita tuli sitä ennen tämän tästä.
        Jos oireita tulee, olette allergisia tai yliherkkiä jollekin se aineosalle.

Mielestäni tahnan koostumusta on muutettu markkinoille tulon jälkeen, koska alkuun suu maistui pahalta hampaiden pesun jälkeen, muttei enää.jo

Olen nyt käyttänyt sitä aika pitkään (ei aivan ensimmäistä versiota). Olin nyt hammastarkastuksessa, eikä ientulehduksista jälkeäkään. Yllättävintä oli että myös hammaskiven syntyminen oli loppunut, eikä ollut tarvetta "ronkkimiseen". Hampaiden pesurutiinit ovat pysyneet jo vuosia samana (sähköharja ja hammasväliharja).

• Anonyymi

Aiheesta on mielenkiintoista luettavaa sivulla www.siinto.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1761
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1494
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1131
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      995
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    Aihe