En halua mennä kouluun, onko mahdollisuus etäopiskeluun koko kouluvuodeksi?

Anonyymi

Hei, mulla alkaa 9luokka nyt syksyllä, enkä todellakaan halua mennä kouluun. Jo 8luokalla mulla oli päälle 100 poissaoloo koska kouluun meneminen ei kiinnostanut, ei ollut motivaatioo ja aina itkien sinne kouluun oli pakko mennä. Mua ahdistaa niin paljon kouluun meneminen ja kaikki ihmiset siellä koulussa on kauheita. Olen puhunut tästä äidilleni hän vain pakottaa mennä kouluun, onhan itsekkin opettaja. Haluaisin käydä koko kouluvuoden vaikka etänä tai jotain, mutta itse kouluun en halua mennä! Olen puhunut 8luokalla tästä psykologilleni ja se ei ole yhtään auttanut. Olen itse introvertti ja ahdistun helposti asioista. 8luokalla lintsasin aina kaikki ryhmä esitelmät jne ja jos jouduin jonkun esitelmän esitellä yksin yritin saada opettajaa suostumaan että esitän vain opettajalle sen, koska aina kun joudun edes yhden sanan sanoa koko luokalle saan ahdistuskohtauksia. Aina ennen jotain esitelmää illalla itken koska mua ahdistaa niin paljon, enkä muutenkaan halua kouluun. Onko siis jotenkin mahdollista olla etänä koko kouluvuosi tai jotain, koska muuten joudun tyyliin kerrata 9lk koska poissaoloja tulee olemaan ainakin 200 sen tiedän jo tässä vaiheessa.😔

4

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos oikein muistan niin arvio tulee vain kokeista, joten tunneilla käyminen on sinänsä turhaa, kun vain käyt tekemässä kokeet ja muut esitelmät niin pääset pienemmällä vaivalla läpi. Näin ainakin silloin itse pääsin yläasteen läpi.

• Anonyymi

Joo... Koulut on huonoja kun ne opettaa vain kokeisiin ja näyttöihin eikä elämässä/käytännössä pärjäämiseen. Mennyt vain pahempaan suuntaan tuon suhteen.

• Anonyymi

Koulu on vittua. Se on aivan saatanan turhaa. Mieti että oot aikuisena joku tubettaja ja sitten vaan meet pjn

• Anonyymi

Suomessa ei ole koulupakkoa, mutta oppivelvollisuus on. Eli voit vaikka pyytää äitiä opettamaan ne asiat sulle kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe