Toiselta puolelta usein kasvot turpoaa, otsaan koskee ja silmän taakse myös. Toinen puoli kasvoista suurempi kuin toinen. Jatkunut noin 3 vuotta. Mri kuvissa luumuutoksia.
Voiko kyse olla syövästä
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Noh, mitäs ne (ensinnäkin) siellä lääkärissä on sanoneet, noista luumuutoksista ja voiko olla syöpää.
- Anonyymi
Eivät ole sanoneet mitään. Valehtelevat silmät kirkkaina Essote:lla
- Anonyymi
Lääkärit ei puhu syövästä mitään, ennen kuin on faktaa tietokoneella, jolloin on ihan pakko kertoa potilaalle.
- Anonyymi
?????? Siis......?
Itselläni on todettu syöpä, ystävättärelläni todettiin syöpä, tiedän moniakin ihmisiä jotka ovat saaneet syöpädiagnoosin eikä todellakaan ole salailtu jotain "faktaa tietokoneella".
Itse sain koepalan oton jälkeen heti tietää diagnoosin. Näin on menetelty joka ikisen tietämäni syöpäpotilaan kohdalla.
Mitä ihmeen hyötyä lääkärillä olisi salata ja pitkittää potilaan hoitoa ja pahentaa ennustetta jolloin sitten se mahdollinen hoito jos sitä enää tarvitaan maksaa monin kerroin enemmän yhteiskunnalle?
Mistä näitä pelle-hemanneita oikein kasvaa? Nauraisin jos ei kiukuttaisi.
Herkkäuskoiset sitten panikoi ja joutuu kärsimään näitten salaliittoteorioista ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?????? Siis......?
Itselläni on todettu syöpä, ystävättärelläni todettiin syöpä, tiedän moniakin ihmisiä jotka ovat saaneet syöpädiagnoosin eikä todellakaan ole salailtu jotain "faktaa tietokoneella".
Itse sain koepalan oton jälkeen heti tietää diagnoosin. Näin on menetelty joka ikisen tietämäni syöpäpotilaan kohdalla.
Mitä ihmeen hyötyä lääkärillä olisi salata ja pitkittää potilaan hoitoa ja pahentaa ennustetta jolloin sitten se mahdollinen hoito jos sitä enää tarvitaan maksaa monin kerroin enemmän yhteiskunnalle?
Mistä näitä pelle-hemanneita oikein kasvaa? Nauraisin jos ei kiukuttaisi.
Herkkäuskoiset sitten panikoi ja joutuu kärsimään näitten salaliittoteorioista ym.Anonyymi 03.08.2021 21.37 vastaa sinulle: Kuules, ei ole mikään salaliittoteoria miltään pellehermannilta. On tapaus ihan elävästä elämästä.. Mutta en jaksa jauhaa tätä nyt tämän enempää. Hyvää päivänjatkoa sinulle, joka arvelit tietäväsi tapaukseni paremmin kuin minä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032