Heippis.. Nyt on outo tilanne. Sain toisen lapsen viime kesänä ja joo olen ylipainoinen. Silloin painoin 85kg. 3kk synnytyksestä kuukautiset alkoi norm. Ja olleet tosi säännölliset. Maaliskuussa päätin aloittaa minipillerit ja söin niitä 3vkoa. Olen maaliskuusta alkaen painanut 92kg.
Kun Lopetin minipillerit huhtikuun puolessa välissä, ei sen jälkeen ole tullut kuin toukokuun puolessa välissä verta vain paperille muutaman pvän määrä vaihdellen.
Raskautta tietty yritetään. Nyt mietin mitä muut on sanonut et ylipaino vaikuttaa, mutta ei se 3kk synnytyksen jälkeen - minipillereiden aloittamisen välissä mitenkään ollut häiriintynyt vaikka varmasti painoin koko ajan sen 90kg molemmin puolin.. Vai voiko pillerit noin paljon sekoittaa pakkaa?
Kuukautiset jäänyt pois ja raskaustoive
Anonyymi
2
80
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ilmeisen lihava. Raskaus ei ala yhtä helposti kuin normaalipainoisilla.
Asia ei tosin minulle mitenkään kuulu, mutta voisit raskauden suunnittelun sijaan keskittyä pariksi kuukaudeksi laihduttamiseen. Siinä sivussa raskaus voi hyvinkin alkaa.- Anonyymi
Joo, se olis täs vähä tarkoitus. Haen vaa tukea ja mielipiteitä et mistä ongelma voi johtua. Esikoisen kohdalla painoin aloituksessa 68kg ja toisen kohdalla 82kg. Nyt 90kg. Norm. Paino 60-65kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717