Kuukautiset jäänyt pois ja raskaustoive

Anonyymi

Heippis.. Nyt on outo tilanne. Sain toisen lapsen viime kesänä ja joo olen ylipainoinen. Silloin painoin 85kg. 3kk synnytyksestä kuukautiset alkoi norm. Ja olleet tosi säännölliset. Maaliskuussa päätin aloittaa minipillerit ja söin niitä 3vkoa. Olen maaliskuusta alkaen painanut 92kg.

Kun Lopetin minipillerit huhtikuun puolessa välissä, ei sen jälkeen ole tullut kuin toukokuun puolessa välissä verta vain paperille muutaman pvän määrä vaihdellen.

Raskautta tietty yritetään. Nyt mietin mitä muut on sanonut et ylipaino vaikuttaa, mutta ei se 3kk synnytyksen jälkeen - minipillereiden aloittamisen välissä mitenkään ollut häiriintynyt vaikka varmasti painoin koko ajan sen 90kg molemmin puolin.. Vai voiko pillerit noin paljon sekoittaa pakkaa?

2

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ilmeisen lihava. Raskaus ei ala yhtä helposti kuin normaalipainoisilla.

Asia ei tosin minulle mitenkään kuulu, mutta voisit raskauden suunnittelun sijaan keskittyä pariksi kuukaudeksi laihduttamiseen. Siinä sivussa raskaus voi hyvinkin alkaa.

• Anonyymi

Joo, se olis täs vähä tarkoitus. Haen vaa tukea ja mielipiteitä et mistä ongelma voi johtua. Esikoisen kohdalla painoin aloituksessa 68kg ja toisen kohdalla 82kg. Nyt 90kg. Norm. Paino 60-65kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe