Elikkä siis, oon 15-vuotias ja oon jo kauemman aikaa halunnut septumin mut mietityttää että sattuuko se tosi tosi paljon? Itellä on muitaki lävistyksiä ja esim nenäkoru ei sattunu paljoakaa, vähän vain nipisti mutta oon lukenu että septum on tosi kivulias. Ja mopokortin saan muutaman kuukauden sisään niin mietin että eihän septum osu kypärään koska voin kuvitella että se ei ois kauheen kiva sit etenkää parantumisvaiheessa. Ja millanen alotuskoru yleensä pistetään?
Kysymyksiä septumiin liittyen
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
moikka! itse tein septumini ammattimaisilla vehkeillä, septum on paras ja ainoa lävistys joka itellä on :) teko ei satu yhtään kunhan on tehty oikeasta kohtaa ”hae sweet spot septum piercing googlesta”
septumin paraneminen oli super nopeaa ja helppoa senkun merisuolaa 1tsp kuppiin ja kädenlämpöistä vettä ja nenu kuppiin:) kaikki lika katoaa siinä!
aloituskoruksi hevosenkenkä 1,6mm (hevosenkenkä on helppo flipata nenän sisään jolloin vanhempi väki ei nimittele korua)- Anonyymi
Kiitos vastauksesta, oon päättäny nyt hankkia sen ja vinkeistä on apua, tuo hevosenkenkä flippaus on just tullu mieleen ku niitä riittää ketkä siitä jaksaa kommentoida negatiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034