Hermot ei kestänyt kullan tavoittelua ja likka vetäytyi pois koko kisoista.
mm. Hesari jakoi hänelle jo viime viikolla kaikki kultamitalit voimistelusta.
Noloa taas suomiMedia !
Simone Biles petti Amerikan kansan
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi hänen pitäisi jatkaa, kun on jo kultamitalinsa (Hesarilta) saanut?
- Anonyymi
142 cm nainen eikä likka , sorry. Soitin hesarille, siellä pidettiin kiinni jo jaetuista kullista.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä miksi media tekee näistä luovuttajista sankareita? Bileskin vei joukkueessa paikan joltakin aidosti motivoituneelta amerikkalaisurheilijalta, joka ei olisi taatusti heittänyt pyyhettä kehään ensimmäisen pienen vastoinkäymisen myötä.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä mitä helvettiä tuo kuuluu meille Suomalaisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä helvettiä tuo kuuluu meille Suomalaisille?
Suomalaisille tulee kirjoittaa pienellä alkukirjaimella jos ei ole lauseen ensimmäinen sana.
- Anonyymi
Usalaiset ovat niin ahneita mitaleiden perään, että Bilesin keskeyttämisen syy oli mitä ilmeisimmin keksitty. Bilesin käyttämä lääkitys olisi luultavasti johtanut doping-käryyn. Sopivasti Biles-tapauksen aikaan alkoi muuten perinteiset dopingsyytökset venäläisiä vastaan johtamaan pois puheet Bilesin keskeyttämisen todellisesta syystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034