Kesä on lopussa

Anonyymi

Ja te olette vaan palstailleet. Montako tuntia päivässä vietä aikaa palstalla?

52

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla kesä jatkuu.

• Anonyymi

sama

• Anonyymi

Noin 18 tuntia/vrk. Ruo'at tilaan kotiin ja syön kylmänä tässä samalla, mutta väkisin välillä nukahtaa. Ajattelin ryhtyä käyttämään amfetamiinia, niin saisi palstailla kauemmin.

• Sama.

• Jatkuisko se kauemmin jos ei ole palstallla?

Mun kesä loppuu vasta syyskuun jälkeen.

• Anonyymi

Aamuisin 30 minuuttia samalla tehden kotitöitä, illalla noin 20-30 minuuttia muutakin nettiä selaillen.
      Muuten kesäloma on mennyt suunnitelmien mukaan. Tavoitteet joita on asetettu on pääosin jo hyvällä mallilla. Lapsi oppinut sukeltamaan, rullailemaan, tänään heittämään frisbeetä, oli aamu ja ilta pelit. Monta uutta ja ihmeellistä juttua on käyty läpi.
      Kesä ja loma jatkuu, ei olla edes puolessa välissä.

• Anonyymi

Nyt illalla luin kirjaa ääneen, milloin muuten olette joutuneet tekemään sellaista viimeksi, missä tilanteessa ja miten paljon tuosta olisi aikaa kulumut? Opettavaista lukea yksi aukeama itse kun tarkkailija lukee samaa sivua huomauttaen lukivirheistä ja seuraavalla aukeamalla osat vaihtuvat:) Mukava kesä on ollut(so far) vaikka ei ehkä sellaisen jota itse itsekkäänä ensin ajattelin.

• Syksyyn ei mene enää kauan, vaikka Mamba on ollut vuosikaudet toista mieltä. "Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä". Yhtenä päivänä soitettiin radiossa tuo Mamban jo klassikoksi muodostunut kappale.

• Eihän se ny vielä voi loppua.. mulla vasta alkaa loman toinen jakso maanantaina. Pitäisi lähteä savoon reissaamaan asuntoautolla.. toivon todellakin ettei kesä ole vielä ohi.

Mutta jos sateessa pitää istua kesäteatterissa ja Joensuun torilla.. niin minkäs sille mitään mahtaa. Tosin olisi kiva jos ei ihan kauhiasti sataisi...

Ja mitä palstailuun tulee, sitä olen harrastanut vähän.

• Anonyymi

Milloin menet kesäteatteriin?

• Jos mahdollista, niin poikkea Savonlinnaan. Se on upea kesäkaupunki. Se on suurin piirtein 100 kilsan päässä Joensuusta, jos oikein muistelen.

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin menet kesäteatteriin?

Maanantaina olisi tarkoitus. Ainakin liput on kuulemma varattuna.

• Lauruska kirjoitti:

Jos mahdollista, niin poikkea Savonlinnaan. Se on upea kesäkaupunki. Se on suurin piirtein 100 kilsan päässä Joensuusta, jos oikein muistelen.

Suunitelmissa on sellaisia paikkoja kuin Siilinjärvi, Nilsiä, Kuopio, Lieksa, Kuhmo ja Joensuu.

Joensuussa kuulemma uusi tori, minne kuulemma pakko mennä kahville.. ??? ...

En itse pääse vaikuttamaan reittiin sillä lähden vierailevana tähtenä liikenteeseen. Mutta enpä lähde reissuun paikkojen takia vaan äitemuorin .. sillä enää muutama kuukausi elinaikaa jäljellä joten tämä on viimeinen mahdollisuus viettää aikaa hänen kanssaan.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Suunitelmissa on sellaisia paikkoja kuin Siilinjärvi, Nilsiä, Kuopio, Lieksa, Kuhmo ja Joensuu.

En itse pääse vaikuttamaan reittiin sillä lähden vierailevana tähtenä liikenteeseen. Mutta enpä lähde reissuun paikkojen takia vaan äitemuorin .. sillä enää muutama kuukausi elinaikaa jäljellä joten tämä on viimeinen mahdollisuus viettää aikaa hänen kanssaan.

Okei. En oo käyny muutamaan vuoteen Joensuussa, niin en tiedä siitä uudesta torista. Kuhmo on myös mulle tuttu paikka. Eräs exä asui siellä, ja vietin yhden vuoden aikana paljon aikaa siellä. Tosin niistäkin ajoista on jo lähes 15 vuotta aikaa.

Ikävä kuulla äidistäsi, mutta tuo on hieno ajatus että vietätte yhteistä aikaa ennen loppua. Eipä sillä väliä missä paikoissa käy, kun yhdessäolo on tärkeintä. Toivotan teille oikein onnistunutta reissua, ja nauttikaa viimeisestä yhdessäolosta, vaikka tulevaisuus onkin synkkä. ❤

On mahtavaa että saa olla äitisi kanssa.

• Lauruska kirjoitti:

Okei. En oo käyny muutamaan vuoteen Joensuussa, niin en tiedä siitä uudesta torista. Kuhmo on myös mulle tuttu paikka. Eräs exä asui siellä, ja vietin yhden vuoden aikana paljon aikaa siellä. Tosin niistäkin ajoista on jo lähes 15 vuotta aikaa.

Ikävä kuulla äidistäsi, mutta tuo on hieno ajatus että vietätte yhteistä aikaa ennen loppua. Eipä sillä väliä missä paikoissa käy, kun yhdessäolo on tärkeintä. Toivotan teille oikein onnistunutta reissua, ja nauttikaa viimeisestä yhdessäolosta, vaikka tulevaisuus onkin synkkä. ❤

Kiitos.
        Äiti on syntynyt Kuhmossa tai oikeastaan siellä susirajan takana. Käydään niitä maisemia katsomassa. Sukuloimassa ja äidin vanhempien haudoilla.

Minäkin viettänyt monet kesät lapsuudessani mummolassa, joten ihan kivaa päästä näkemään mitä 30 vuotta on jäkälille tehnyt.

Mulla nyt ei ole ollut mikään maailman paras äiti ja tukea en juuri ole mihinkään saanut. Mutta siitä huolimatta en voi olla lähtemättä nk. viimeiselle matkalle heidän kanssaan.

Rehellisesti .. ei hotsittaisi yhtään, mutta lähden reissuun velvollisuudentunnosta..kai.
        Ja eipähän tarvitse katua jälkeenpäin etten lähtenyt mukaan.

• valtakunta kirjoitti:

On mahtavaa että saa olla äitisi kanssa.

Äiti on jo hoivaa vaativa raato ja ollut meille lapsille ihan paska äiti. Eikä mitenkään leikisti, vaan oikeasti.
        Karma on olemassa ja se on pirullinen narttu, äitini saa karmaltaan sitä mitä on tilannut. Ja ehkä vähän liikaakin.
        Kaikki äidit eivät ole soveltuvia äideiksi, ja minun äitini kuuluu siihen joukkoon. Äitiäni kun miettii, tulee mieleen että lastenteko pitäisi olla luvanvaraista touhua.
        Mutta joo.. mahtavaahan se on että saa olla äitinsä kanssa..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Äiti on jo hoivaa vaativa raato ja ollut meille lapsille ihan paska äiti. Eikä mitenkään leikisti, vaan oikeasti.
        Karma on olemassa ja se on pirullinen narttu, äitini saa karmaltaan sitä mitä on tilannut. Ja ehkä vähän liikaakin.
        Kaikki äidit eivät ole soveltuvia äideiksi, ja minun äitini kuuluu siihen joukkoon. Äitiäni kun miettii, tulee mieleen että lastenteko pitäisi olla luvanvaraista touhua.

Kuulostaa hirveältä, mutta taisit tarvita kertoa tuosta tunteestasi jossakin. Ehkäpä äitisi tietää itse epäonnistuneensa joiltakin osin.

Äiti on silti aina äiti, paras jonka sinä sait.

Olen pahoillani. Olen kuitenkin ylpeä sinusta olet sydämeltä kultainen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hirveältä, mutta taisit tarvita kertoa tuosta tunteestasi jossakin. Ehkäpä äitisi tietää itse epäonnistuneensa joiltakin osin.

Tosiaankin aivan kammottava kommentti, äidin tulisi olla aina se lapsen lämmin turvallinen syli, jopa vanhempana. Tästä kommentista jonka pirpana esitti voimme myös johdatella asiaa siihen etteivät kaikki naiset sovellu edes lapsettomaan liittoon. Kun on päässä jokin solmussa ei ole kykenevä kanssaelämään tasapainoisesti yhdenkään ihmisen kanssa?
        Naiseus ja äitiys, niissä kun on paljon samaa.
        Ihmisillä on myös joskus outo kuva elämästä. Kun on saanut lapsensa täysi-ikäiseksi ei heistä tarvitse enää niin välittää olkoon sitten se kasvatus onnistunut miten tahansa.
        Itselleni nämä lapseni ovat aina niitä vaipoissa olevia vaikkeivat vaippaa enää tarvitse.
        Yhteys tulisi olla vaikka eniten kai muuttuvat lapset itsenäistyessään eivätkä vanhempiaan enää niin kovin aina kaipaakkaan.
        Pirpana tietää nyt varmaan olla äitinä erilainen mitä omansa? Miten on pirpana, onko miten läheiset välit vai oletko huomannut jo sen miten tie äidin/isän ja lapsen välillä on aina kaksisuuntainen?

• Anonyymi kirjoitti:

Siksipä en kanna kaunaa. On vain yksi äiti, eikä sitä voi valita millaisen saa. Siksipä tänään lähden reissuun äitemuorin luokse.

• valtakunta kirjoitti:

Olen pahoillani. Olen kuitenkin ylpeä sinusta olet sydämeltä kultainen ihminen.

Ehkäpä saan kiittää juuri äitiäni siitä että olen niin kiltti luonteeltani ja timantinkovaksi hioutunut. Sen verran kuraa sain lapsuudessani.
        Mutta kiitos kauniista kommentistasi.
        Jotkut naiset eivät omaa sinunlaista hoivaviettiä. Ja lapset jäävät heitteille.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosiaankin aivan kammottava kommentti, äidin tulisi olla aina se lapsen lämmin turvallinen syli, jopa vanhempana. Tästä kommentista jonka pirpana esitti voimme myös johdatella asiaa siihen etteivät kaikki naiset sovellu edes lapsettomaan liittoon. Kun on päässä jokin solmussa ei ole kykenevä kanssaelämään tasapainoisesti yhdenkään ihmisen kanssa?
        Naiseus ja äitiys, niissä kun on paljon samaa.
        Ihmisillä on myös joskus outo kuva elämästä. Kun on saanut lapsensa täysi-ikäiseksi ei heistä tarvitse enää niin välittää olkoon sitten se kasvatus onnistunut miten tahansa.
        Itselleni nämä lapseni ovat aina niitä vaipoissa olevia vaikkeivat vaippaa enää tarvitse.
        Yhteys tulisi olla vaikka eniten kai muuttuvat lapset itsenäistyessään eivätkä vanhempiaan enää niin kovin aina kaipaakkaan.
        Pirpana tietää nyt varmaan olla äitinä erilainen mitä omansa? Miten on pirpana, onko miten läheiset välit vai oletko huomannut jo sen miten tie äidin/isän ja lapsen välillä on aina kaksisuuntainen?

No kyllä tuo väittämä soveltuvuudesta parisuhteeseen/vanhemmuuteen pätee yhtäläisesti miehiinkin. Useimmiten se on juuri se mies, joka on pahemmin solmussa ja naisen tehtävä on pitää perhettä kasassa.

Eli yleistäisin että kaikki ihmiset eivät sovellu vanhemmiksi.
        Omasta mielestäni itse en sovellu vanhemmaksi, mutta laitoin lapsemme puolesta peliin koko elämäni. Se vastuu ja velvollisuus ei ole vieläkään päättynyt, siitä huolimatta että poitsu on jo 25.

En siis toistanut äitini virheitä.. tein päinvastaiset virheet. Olin liian läheinen ja liian huolehtivainen.

Hienoa tänä päivänä olla kaksisuuntaisessa suhteessa oman lapseni kanssa. Se on onnistuminen minulle vanhempana.. sulka hattuun, sillä poikani on autistinen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No kyllä tuo väittämä soveltuvuudesta parisuhteeseen/vanhemmuuteen pätee yhtäläisesti miehiinkin. Useimmiten se on juuri se mies, joka on pahemmin solmussa ja naisen tehtävä on pitää perhettä kasassa.

Omasta mielestäni itse en sovellu vanhemmaksi, mutta laitoin lapsemme puolesta peliin koko elämäni. Se vastuu ja velvollisuus ei ole vieläkään päättynyt, siitä huolimatta että poitsu on jo 25.

En siis toistanut äitini virheitä.. tein päinvastaiset virheet. Olin liian läheinen ja liian huolehtivainen.

Hienoa tänä päivänä olla kaksisuuntaisessa suhteessa oman lapseni kanssa. Se on onnistuminen minulle vanhempana.. sulka hattuun, sillä poikani on autistinen.

Sinulla varmaan se käsitys, että autismi on aivojen eli neurologisen kehityksen häiriö?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla varmaan se käsitys, että autismi on aivojen eli neurologisen kehityksen häiriö?

Kyllä se vissiin taitaa olla neurokemiallinen eikä suinkaan neurologinen vaiva. Meillä ongelmat alkoivat jo ennen kahta ikävuotta ja diagnoosi tuli vasta myöhemmin. Vuosien taistelu tuulimyllyjä vastaan ennen sitä.
        Nykyään on ihan mielettömän ihana ja kiltti tyyppi. Näin ei ollut varhaislapsuudessa kun kommunikaatiotaidot olivat kutakuinkin luolamiestasoa.. heh. Aika vaikeaa kun iloisena oli niin pusi pusi ja hali .. mutta vihaisena tuli äiteelle pataan niin että tuntui. Uhmaikä oli yhtä tappelua.

Poitsu oli minua isompi kun edellisen kerran sain fyysisesti rajata hänen väkivaltaisuuttaan. Se oli rajua menoa.

Nykyään on todella kiltti ja rehellinen. Osaa kommunikoida tavalliseen tapaan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ok, on sinulla sitten ollut jonkin verran haasteita elämäsi varrella.
        Kokenut kaikenlaisia tunteita. Onneksi olet ollut vahva.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, on sinulla sitten ollut jonkin verran haasteita elämäsi varrella.
        Kokenut kaikenlaisia tunteita. Onneksi olet ollut vahva.

Kyllähän noita haasteita on elämä antanut. Jokaisella omat haasteensa. Itselleni niitä sinaantunut ihan riittämiin.

Jokaisella on omat juttunsa elämässä, eikä juuri kukaan selviä ilman vaikeuksia. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllähän noita haasteita on elämä antanut. Jokaisella omat haasteensa. Itselleni niitä sinaantunut ihan riittämiin.

Jokaisella on omat juttunsa elämässä, eikä juuri kukaan selviä ilman vaikeuksia. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän..

Vietä rento loma, älä ajattele omaa menneisyyttä äläkä tulevaa, elä hetkessä.
        Äidin tuleva poismeno koskee joka tapauksessa, ilman isää ja äitiä ihminen on ilman menneisyyttä...kaikki on armoa.
        https://www.youtube.com/watch?v=fn7wsxGZltM

• Anonyymi kirjoitti:

Vietä rento loma, älä ajattele omaa menneisyyttä äläkä tulevaa, elä hetkessä.
        Äidin tuleva poismeno koskee joka tapauksessa, ilman isää ja äitiä ihminen on ilman menneisyyttä...kaikki on armoa.
        https://www.youtube.com/watch?v=fn7wsxGZltM

No toi oli kyllä hyvä neuvo.
        Ehkäpä otan tämän loman mahdollisuutena. Ja elän hetkessä.

Ja armokin on kovin suhteellinen käsite.

• Anonyymi

Entä sitten, ajankulua se on tämäkin. Odotan sitä että näkisin itseäni muutamaa vuotta vanhempaa ihmistä. Koronan takia saatta kestää ennen kuin näen hänet.

• Anonyymi

Illalla tulee oltua 10min ja päivän mittaan tulee käytyä useamman kerran lukemassa uusia keskusteluja. Varmaan 30 min tulee päivässä yhteensä oltua tällä palstalla.

• Anonyymi

Varmaan luette palstaa 8 tuntia päivässä. Täällä on aina samat naamat jotka kirjoittaa jokaiseen ketjuun jotain.

• Jaa-a en tiedä onko? Vakiintuneita kuin lojaaleja paljon palstalla vaikka kuinka paljon satutettu sitä on kuin naimisissa palstan kanssa. Siinä on se saatu joskus yhtenäisyyden henki ja sit se murskaantuu jonkin toisen toimesta ja sitä etsii uudelleen. Se on todella ikävää kun ihmiset kaipaa toisia ja paljon.

• Ite käyn täällä eniten illalla enkä 100 % joka päivä. No, joskus saatan päivälläkin, mutta itse en kuulu siihen ryhmään joka päivystää täällä lähes 24/7 (sellaisiakin täällä näkyy olevan). Ennen koronaa en kauheasti käynyt täällä kauheasti kommentoimassa. Silloin tällöin saatoin käydä täällä ja yhteen aikaan mulla oli pitkä taukokin etten käynyt täällä (olisko ollu ainakin noin vuoden). Nyt koronan aikana mun täällä oleminen on lisääntynyt, tosin joskus on päiviä, etten tule tänne. Se vähän riippuu. Katsotaan millon taas kyllästyn pitemmäksi tai lyhemmäksi ajaksi.

• Muutenkin mun tietsikan ruudun tuijottelu on nyt koronan aikana jonkin verran lisääntynyt, esim. musiikin kuuntelu Tubesta (tosin ennen koronaakin kuuntelin musiikkia Youtubesta, mutta nyt koronan aikaan se on vielä lisääntynyt niin kuin ylipäätään musiikin kuuntelu).

• Anonyymi

Jännästi törmäilevät nuo purjeveneetkin, kovaa vauhtia ei sentään 100wsolmua nopeutena, kuin jossain Offshore Class D, mutta hassua katsoa nuokin.

• Anonyymi

Muuttolinnut ovat alkaneet kerääntymään. Jokunen päivä sitten näin kymmeniä hanhia pellolla, eilen oli yhtä suuri kurkiparvi taivaalla kiertelemässä laskeutumispaikkoja.

Sääksinaaraat lähtevät näillä näppylöillä, kun jälkikasvu on lentokykyistä.

Kesä lähenee taas loppuaan.

xLiner

• Anonyymi

Eivät kaikki linnut vielä lähtöön valmistaudu. Sorsat odottavat vielä sämpylöiden pehmeitä osia syödäkseen ja lihottaakseen itsensä. Tänään olisi tarkoitus tehdä kyseenalaisia tekoja ja räjäyttää muutama sorsa tuoreilla sämpylöillä. Kvaak kvaak, seurattavia söpöjä ja viattomia luontokappaleita ovat he.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki linnut vielä lähtöön valmistaudu. Sorsat odottavat vielä sämpylöiden pehmeitä osia syödäkseen ja lihottaakseen itsensä. Tänään olisi tarkoitus tehdä kyseenalaisia tekoja ja räjäyttää muutama sorsa tuoreilla sämpylöillä. Kvaak kvaak, seurattavia söpöjä ja viattomia luontokappaleita ovat he.

Syöttösorsat ei jaksa enää lentää, jäävät talveksi tänne 😄.

Jokunen joutsenkin täällä talvehtii sulavesissä.

Juu, eri aikoinahan linnut lähtevät. Ja taas tulevat 😊

xLiner

• Anonyymi

Tuollaiset jutut minkälaisia jotain ovat sitten ihmisille jo hengenvaarallisia aineet jotain hermomyrkkyjä käyntikorttien kiinnitysaineissa :D

Mutta niin Olympialaisissa on kyllä hauskoja kilpailuja katsella, ja hyvin japanilaiset lähettävät laadulla kilpailuja.

• Anonyymi

No sunnuntaisin. Saa kai sen verran. Pitäähän viikkoon jotkut naurut saada ja täällä se on monesti onnistunut kun vähän aikaa seuraa :D

• Anonyymi

Kesä ohi ja synkka talvi edessä ja monet tekee itsarin joten eivät näe ensi vuoden kesää.

• Anonyymi

Hyvä kun tulee välillä ukkosherra ja salama-mies, Flash Gorgon.

• Anonyymi
    • Aika paljon. Ensi viikolla vähemmän, promise.

• Esim. sinä ja Interlocturise olette sellaiset tyypit, jotka pitää tällä palstalla positiivista meininkiä yllä. On täällä joitain muitakin, mutta teidän kahden kanssa olen ehkä eniten keskustellut (jos ei oteta lukuun joitain anonyyminä kirjoittelevia, joita joskus on mun juttuja kommentoinut).

No, tietysti elämää on muuallakin kuin 24:ssa tai enemmän ehkä tän Kaksnelosen ulkopuolella. Mutta ihan kiva ees joskus käydä täällä höpisemässä jotain ja onpahan taas laajentunu mun musiikkilista, kun joitain palstalaisten ja linkittämistä kappaleista ja esittäjistä on jäänyt listalle, esim. tuo Candy Dulfer (hänet bongasin alunperin tuolta musiikkipalstalta, kun joku oli linkittänyt). Myös musiikkipalstalta on jäänyt joitain kuten esim. Stevie Winwood.

• Norppa83 kirjoitti:

Esim. sinä ja Interlocturise olette sellaiset tyypit, jotka pitää tällä palstalla positiivista meininkiä yllä. On täällä joitain muitakin, mutta teidän kahden kanssa olen ehkä eniten keskustellut (jos ei oteta lukuun joitain anonyyminä kirjoittelevia, joita joskus on mun juttuja kommentoinut).

No, tietysti elämää on muuallakin kuin 24:ssa tai enemmän ehkä tän Kaksnelosen ulkopuolella. Mutta ihan kiva ees joskus käydä täällä höpisemässä jotain ja onpahan taas laajentunu mun musiikkilista, kun joitain palstalaisten ja linkittämistä kappaleista ja esittäjistä on jäänyt listalle, esim. tuo Candy Dulfer (hänet bongasin alunperin tuolta musiikkipalstalta, kun joku oli linkittänyt). Myös musiikkipalstalta on jäänyt joitain kuten esim. Stevie Winwood.

Kiva, jos noin. Moni myös tuntee toisinkin meistä. Että joutais pois.

Kyllä noista musiikkilinkeistä löytyy uusia tuttavuuksia mullekin. Oikein mieluisiakin. :)

• MCMLXXVI kirjoitti:

Kiva, jos noin. Moni myös tuntee toisinkin meistä. Että joutais pois.

Kyllä noista musiikkilinkeistä löytyy uusia tuttavuuksia mullekin. Oikein mieluisiakin. :)

Esim. Interlocturisehan on ihan harmiton tyyppi ja aika paljon hänen juttunsa koskee sitä miten päivä on sujunut. Sää taas alotat aika paljon noita musiikkiketjuja, joihin voi linkittää erilaisia kappaleita. Ei mua sellaiset haittaa.

Eri asia on sitten esim. sellaiset, jotka päivästä ja viikosta toiseen, jopa kuukaudesta ja ehkä vuodestakin samaa asiaa suoltaa ja sitten myös ne, joilla on useasti jotain negatiivista sanomista ja jotka jopa saattavat haukkua toisia.

• Norppa83 kirjoitti:

Esim. Interlocturisehan on ihan harmiton tyyppi ja aika paljon hänen juttunsa koskee sitä miten päivä on sujunut. Sää taas alotat aika paljon noita musiikkiketjuja, joihin voi linkittää erilaisia kappaleita. Ei mua sellaiset haittaa.

Eri asia on sitten esim. sellaiset, jotka päivästä ja viikosta toiseen, jopa kuukaudesta ja ehkä vuodestakin samaa asiaa suoltaa ja sitten myös ne, joilla on useasti jotain negatiivista sanomista ja jotka jopa saattavat haukkua toisia.

Yym, ehkä me kumpikin ollaa persoonia joista vaan kaikki ei yksinkertaisesti pidä. Ja mulle se on ihan fine. Luulen, että Intsullekin.

Ei kaikista tarvi tykätäkkään. Eikä siitä tarvi suuttuakkaan, jos kaikki ei tykkää.

Tuota kuraa netissä saa helposti päälleen, jos onnistuu suututtamaan jonkun erimielisen. Noin esimerkiksi.

Olen tottunut jo nettimaailman sekoiluihin. Mutta moni myös hylkää siksi palstat, kun ihmiset käy törkeiksi ja röyhkeiksi. Ilmapiiri on jäätävä ja epämukava.

• Anonyymi

Vähän voi joo viilerntyä ilmat, kun on todella raskastakin pyöräillä yli 30-asteen helteessä suurilla kuormilla, joku Texas Houstonin normaali 27-astettya kyllä menee hyvinkin.

• Anonyymi

Tunteja päivittäin, saa ajatukset pois ikävistä asioista ja linkkien kautta tulee maailman tapahtumatkin samalla luettua, ja youtubesta musiikkia. Monta hyvää uutta biisiä kuullu nytki kesän aikana. Hyppiessä sivulta toiselle aika menee kuin siivillä, tiedä sitte, onko hyvä vai huono asia. Aika kulkee kulkuaan, sen tuhlaaminen on vähän hullu ajatus. Vaikka kuinka miettii taaksepäin, että olisiko voinut käyttää aikansa paremmin, se on kuitenki juuri sillä eletyllä hetkellä tuntunut varmasti ainoalta oikealta. Niinku nytki.

• Anonyymi

Minä olen tehnyt vaikka mitä kesällä. Olen vaeltanut, kalastanut, juhlinut, rakastellut naista, katsonut olympialaisia, juonut bissee pyöräillyt. Hieno kesä on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe