Harkitsen rotua. Pentuja on hankala saada. Mikä on aika jonka pentua joutuu odottamaan?
Suomenlapinkoira rotuna
5
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Joiltakin kasvattajilta voi saada pennun pian. Joiltakin joudut odottamaan jopa 1.5 vuotta.
- Anonyymi
Kyllä jo yli 12-vuotta sitten oltiin samassa tilanteessa, että monet pentueet oli varattu ns. kohtuun päin ja täytyi olla hyvissä ajoin asialla. Monet kasvattajat kasvattaa hyvin pienimuotoisesti, joten niitä pentueitakaan tule välttämättä edes vuosittain.
Kasvattajaan olin yhteydessä jo pitkästi ennen tulevan emon astutusta, sitten odoteltiin puolivuotta ellei kauemmin pentujen syntymää.Musta noin on hyvä.
Ei mitään rodun koiria pidä synnyttää niin paljon kuin on kysyntää.
Jos haluat terveen tietynrotuisen koiran, et saa sellaista ainakaan liukuhihnakarvattamosta.
Hyvillä kasvattajilla ei ole jatkuvasti pentuja tarjolla. Niitä voi joutua odottamaan.
- Anonyymi
Kannattaa ensin perehtyä rodun riskeihin ja sukutauluihin. Silloin voi käydä niin, ei edes tule sitä ongelmaa jonotuksesta
- Anonyymi
Minulla on ollut 2 suomenlapinkoiraa. Toukokuulla tänävuonna tein taas kyselyn urospennusta. Nyt sitten on tarjolla jo entuudestaan tutulta kasvattajalta.
Ja kyllä, tosi vaikeaa on ollut saatavuus nyt viimeaikoina. Kysyntä on ihan räjähtänyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106