Huoh! Että on vaikeeta, ei voi ymmärtää ihmisten pahuutta. Ei vaan pysty, ovat vieneet ja varastaneet niin paljon. Juuri kun pääset tasapainoon, niin jatkavat taas. Eikö riittäisi jo? Hyvää ei ole tullut aikoihin. Jotain lohdutusta, ja siitäkin kateelliset rankasee. Samat jotka sinulta varastavat. Haluavat vaan lisää, mitään eivät anna. Haluavat että kidut jotta toiset saa hyvän elämän. Miten tästä katkeruudesta pääsee eroon ja ennen kaikkea miten noista varkaista pääsee eroon?
Olen varmaan maailman katkerin ihminen
4
2283
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kerta täällä on niin hyviä ihmisiä niin kertokaa ihmeessä?
- Anonyymi
Valitettavasti en osaa auttaa mutta ymmärrän kyllä tunteesi. Kirjoituksessasi on paljon samaa mitä itsekkin mietin ja ihmettelen.
- Anonyymi
Itse taistelen katkeroitumista vastaan. Ymmärrän tunteesi, löytyy samaistumispintaa. Huijattu olo on omasta kokemasta, olin erehtyväinen, en olisi voinut uskoa kuinka pahantahtoinen nainenkin voi olla, kun näkemyserot ovat suuria. Varautunut olin ja varovainen, liikaa uskoin hyvän voimaan. Pelin likaisuus yllätti täysin.
- Anonyymi
Ihminen on ihmiselle susi. En tiedä onko pahinta soimata itseään liiasta hyväuskoisuudesta vai onko syy huijaajassa. Tunteet seilaa laidasta laitaan ja usko ihmiseen on mennyt. Toivottavasti tulevaisuus olisi parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076