Nyt olis huippumies sinkkuna ja etsii sitä oikeaa ja rakkautta eli antti kurvinen ja tietää mitä nainen haluaa ja käy joka päivä treffeillä eli osaa ja venäläisissä ja tinderinaisissa anttia kyllästyttää rahan ahneus eli sinkkunaiset onnea yrittämään ja ottamaan yhteyttä anttiin ehkä juuri sinä olet antin etsimä pimatsu
Sinkkunaisille kunnon vinkki
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan edistää aloittajan antamaa tietoa ja laitan yhteystiedot: https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/1341.aspx
- Anonyymi
Oliko se sitten kurhinen no iltalehdessä se oli se bb antti ja seksinukke bordelli pitäjä ja suomen ja venäjän kansalainen
- Anonyymi
Mitäpä jos välis siinä tapauksessa ottaisit kyseiseen mieheen yhteyttä, ja pyytäisin treffeille, kun kerta noin paljon kiinnostaa kyseisen ihmisen asiat, että siitä oikein aloitus pitää tehdä.
- Anonyymi
Sinua tässä autetaan löytämään mies itsellesi eli unelmien mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua tässä autetaan löytämään mies itsellesi eli unelmien mies
Kurvinen ei ole mun "unelmamies", eikä kukaan muukaan julkkis. Mites se välis oli sun naistilanteen kanssa? Joko on löytynyt sopiva?
Itse asiassa mä taidan tietää kuka vois olla sulle passeli vaimo. Onhan se testannu lumovoimansa jo useamman miehen kanssa, ja koska nykynen mies joutu linnaan, niin se olisikin juuri vapaana aivan sua vartenvarten, ja saisit vielä valmiiksi jälkikasvuakin kasvatettavaksi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/kuukausien-testipiina-johanna-tukiainen-sai-vauvansa-takaisin-en-ole-hullu-enka-juoppo
Ja jos ei sulle Johanna, kaikkien miesten unelma, kelpaakaan, niin sitten voidaan siirtyä vaikka ihan ulkomaille seuraavan, sulle passelisti sopivan ehdokkaan kanssa.
Kyseinen naisella on isot tissit ja iso takamus, ja muutenkin hän pitää huolta ulkonäöstään. Hän on maailman laajuinen julkkis, ja varmasti sopeutuu sun rinnalla Suomen parrasvaloihin. Kunhan sulla on riittävän paksu lompakko.
Ja ehdokas nro 2 on:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e2b5b792-f4d9-4495-9686-2849b55c8d08
Joten välis, suosittelen jättämään sun rakkaan harrastukseksi, eli muiden väkisin parittamisen, ja etsimään ENSIN ITSELLESI loppuelämän kumppani, ennen kuin puutut muiden mies- tai naisasioihin. Jokainen osaa kyllä etsiä ihan itse sitä kumppania, jos kumppania ylipäätään haluaa.
Jos haluat parinmuodostukseen keskittyä, aloita niistä palstan ätmeistä, ja muilla naisilla kuin palstan naisilla.
Terveisin:
L. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurvinen ei ole mun "unelmamies", eikä kukaan muukaan julkkis. Mites se välis oli sun naistilanteen kanssa? Joko on löytynyt sopiva?
Itse asiassa mä taidan tietää kuka vois olla sulle passeli vaimo. Onhan se testannu lumovoimansa jo useamman miehen kanssa, ja koska nykynen mies joutu linnaan, niin se olisikin juuri vapaana aivan sua vartenvarten, ja saisit vielä valmiiksi jälkikasvuakin kasvatettavaksi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/kuukausien-testipiina-johanna-tukiainen-sai-vauvansa-takaisin-en-ole-hullu-enka-juoppo
Ja jos ei sulle Johanna, kaikkien miesten unelma, kelpaakaan, niin sitten voidaan siirtyä vaikka ihan ulkomaille seuraavan, sulle passelisti sopivan ehdokkaan kanssa.
Kyseinen naisella on isot tissit ja iso takamus, ja muutenkin hän pitää huolta ulkonäöstään. Hän on maailman laajuinen julkkis, ja varmasti sopeutuu sun rinnalla Suomen parrasvaloihin. Kunhan sulla on riittävän paksu lompakko.
Ja ehdokas nro 2 on:
Joten välis, suosittelen jättämään sun rakkaan harrastukseksi, eli muiden väkisin parittamisen, ja etsimään ENSIN ITSELLESI loppuelämän kumppani, ennen kuin puutut muiden mies- tai naisasioihin. Jokainen osaa kyllä etsiä ihan itse sitä kumppania, jos kumppania ylipäätään haluaa.
Jos haluat parinmuodostukseen keskittyä, aloita niistä palstan ätmeistä, ja muilla naisilla kuin palstan naisilla.
Terveisin:
L.Anteeksi en tiennyt että olis sinä eli kirjaudu tai laita nimimerkkisi mutta eikö sovittu ettei vastata toisillemme eli olisit jättänyt vastaamatta mitään niin en minäkään olisi vastannut mitään eli hyvää kesän jatkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehdokas nro 2 on:
Terveisin:
L.Ja toiseksi sinäkin piristyisit kun saisit oman miehen ja olisit onnellinen no en häiritse enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toiseksi sinäkin piristyisit kun saisit oman miehen ja olisit onnellinen no en häiritse enempää
Se vielä että olisin tehokas eritoten menisimme livessä yhdessä kaupungille ja baareihin kiertelemään niin päivässä kahdessa sinulla olis äkkiä oma mies
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi en tiennyt että olis sinä eli kirjaudu tai laita nimimerkkisi mutta eikö sovittu ettei vastata toisillemme eli olisit jättänyt vastaamatta mitään niin en minäkään olisi vastannut mitään eli hyvää kesän jatkoa
Lopeta muiden naittaminen, ja etsi itsellesi ensin nainen tai mies. Niin kauan kun puutut väkisin muiden seuranhakuun, en lopeta edes anona asiaan puuttumista. En jaksa joka kerta kirjautua, kun muutenkin käyn täällä nykyään vain pari kertaa päivässä. Sitä paitsi suurin osa aloituksista on sellaisia etten viitsi edes kommentoida niitä.
Mä en halua ketä tahansa miestä. Mä kelpuutan ainoastaan yhden, enkä ketään muuta. Mun tilanne on se, että niin kauan kuin vointini on tämä mitä se nyt on tällä hetkellä, ja se voi pysyä samana vielä vuosia, mä olen mieluummin yksin.
Opettele tunnistamaan kirjoitustyylit, niin tunnistat kuka vastaa ja kuka ei. Aivan kuten muutkin joutuvat anojen tyylit opettelemaan.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Lopeta muiden naittaminen, ja etsi itsellesi ensin nainen tai mies. Niin kauan kun puutut väkisin muiden seuranhakuun, en lopeta edes anona asiaan puuttumista. En jaksa joka kerta kirjautua, kun muutenkin käyn täällä nykyään vain pari kertaa päivässä. Sitä paitsi suurin osa aloituksista on sellaisia etten viitsi edes kommentoida niitä.
Mä en halua ketä tahansa miestä. Mä kelpuutan ainoastaan yhden, enkä ketään muuta. Mun tilanne on se, että niin kauan kuin vointini on tämä mitä se nyt on tällä hetkellä, ja se voi pysyä samana vielä vuosia, mä olen mieluummin yksin.
Opettele tunnistamaan kirjoitustyylit, niin tunnistat kuka vastaa ja kuka ei. Aivan kuten muutkin joutuvat anojen tyylit opettelemaan.Mutta mehän sovimme ettei vastata toisillemme ja eikä vastailla toistemme aloituksiin sinunkin täytyisi noudattaa sitä kun vielä itse niin tahdoit
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mehän sovimme ettei vastata toisillemme ja eikä vastailla toistemme aloituksiin sinunkin täytyisi noudattaa sitä kun vielä itse niin tahdoit
Itse asiassa kysyn nyt sun mielipidettä. Oon miettinyt et tilaisin joko Netflixin tai sitten HBO Nordicin määräaikaisen dplayn sijaan, joka mulla on nyt. Onko sulla kokemusta näistä, et kumpi kannattais ottaa?
- Anonyymi
Jotkut miehet pääsevät tosiaan treffeille. Itse en pääse joten se on peiliinkatsomisen paikka. En hallitse niin hienoja konsteja kuin hän
- Anonyymi
Mulla on sellainen muistikuva, ett juuri tuo samainen mies meni avioliittoon vasta hiljakkoin. Oiskohan siitä jo vuos tai puoltoista vuotta aikaa!
Sukunimi sellainen ett antaa mielikuvan jostain donnasta.
Sitt muistan myös kuvan hänen vaimostaan, joka oli itsenäisyyspäivän juhlissa; upeassa valkoisessa vihkipuvussaan. Totesi silloin ett tulipa tällekin puvulle toinen käyttö! Positiivista kierrätystä, ainakin minusta.
Aika katala aloitus, jos tämä avioero on edes totta! Mietippä itse jos oisit kokenut juuri avioeron... ja joku pr...keleen idiootti repii siitä vielä vitsiä, omana käsityksenään!
trollikka- Anonyymi
Jos Kurvisesta puhut, niin alotus ei oikeasti koske häntä.
Välis nyt on niin yksinkertainen, että sekoittaa Kurhisen ja Kurvisen.
- Anonyymi
Kurhinen on yhtä vastenmielinen, kuin aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108