Tällainen kenties tyhmä aihe, mutta haluaisin selvittää miesten (ja naistenkin) mielipiteet.
Eli mitä mieltä olette naisesta minihameessa?
Jos on päällä ei mitenkään hirveän lyhyt mutta minihame kuitenkin.
Onko sellainen nainen huoramainen? Kevytkenkäinen? Muu?
Olen aika ujo ja minua vaivaa hirveästi kun laitan lyhyen hameen ja miehet tuntuu katselevan, alan itse asiassa hävetä. vartalon puolesta ei tarvitsisi hävetä, mutta taidan pelätä että annan itsestäni väärän mielikuvan. kuitenkin pukeudun mielestäni siististi, enkä mitenkään paljastavasti ja hameita tykkäisin käyttää, mutten uskalla :) tällainen rajoittunut tyttönen kyselee mielipiteitänne.
minihame ja miesten mielipiteet
28
4173
Vastaukset
- Morgenstern
No tällainen rajoittunut poikanen voisi vastava, ettei minihame yksin saa yhtäkään tyttöä näyttämään kevytkenkäiseltä tai huoralta. Eri asia, jos tuon lisäksi vielä meikkaa vahvasti, pukeutuu paljastavasti ja käytöskin on mitä on.
Miehet tietysti katselee, koska tykkäävät näkemästään. Tytöt käyttää ihan liian vähän hameita, joten jos itse tykkäät, niin nyt ihmeessä hameet (niin pitkät kuin lyhyetkin) ulos vaatekaapin kätköistä. - m_81
Hameet näyttää hoikan naisen päällä todella hyvältä. Minihame on myös kaunis , kunhan se ei ole nahkaa tmv. epäilyttävää materiaalia. Sellanen koulutyttö -tyylinen minihame on älyttömän seksikäs. ;) Kyllä se "kevytkenkäisyys" lähtee kuule ihan muista jutuista, kun minihameeseen pukeutumisesta. :)
Pyydän ihan muidenkin miesten puolesta, että pukeudu vaan hameeseen äläkä yhtään häpeile. Miehet tietty katselee, visuaalisia kun olemme, mutta ei siitä kannata häiriintyä. Kesä on mm. juuri hameiden ja söpöjen naisten takia mahtava vuodenaika. =) - Mies
paljonkin ongelmia?Mikäs tarkoitus minihameella yleensäkään on,kun pitempiäkin hameita on olemassa?Onko ehkä helpompi ylittää leveitäkin ojia,tai antaa kaniinien juosta jalkojen välistä,vai onko kysymys vain pelkästä tyhmyydestä?
- ongelmia
minihame päällä tuntee itsensä tosi naiselliseksi ja voi nauttia omasta naiseudestaan.
mut piru vieköön, kun ne miehet ei tajua, että joskus haluaa pukeutua vain itseään varten. - Mies
ongelmia kirjoitti:
minihame päällä tuntee itsensä tosi naiselliseksi ja voi nauttia omasta naiseudestaan.
mut piru vieköön, kun ne miehet ei tajua, että joskus haluaa pukeutua vain itseään varten.miehenä en todellakaan käsitä että joku nainen voi pukeutua "naisellisesti" vain itseään varten.Se on tosiaankin taivaan tosi.Enkä koskaan tule ymmärtämäänkään.
Itse en katso peiliin,vain päästäkseni runkkaamaan.Tarkoitus ei todellakaan ole loukata mutta miehenä pidän kertomustasi sairaalloisuutena.
Vielä kerran sataprosenttisen vilpittömästi:Huolimatta siitä että olen kuullut ainakin kymmeniä jos ei satoja kertoja tuon että naiset pukeutuvat itseään varten,en koskaan luule oppivani sitä ymmärtämään.Yhtä hyvä kumminkin niinkin.Selviän kyllä.Itse olen kuivilla. - kuivilla?
Mies kirjoitti:
miehenä en todellakaan käsitä että joku nainen voi pukeutua "naisellisesti" vain itseään varten.Se on tosiaankin taivaan tosi.Enkä koskaan tule ymmärtämäänkään.
Itse en katso peiliin,vain päästäkseni runkkaamaan.Tarkoitus ei todellakaan ole loukata mutta miehenä pidän kertomustasi sairaalloisuutena.
Vielä kerran sataprosenttisen vilpittömästi:Huolimatta siitä että olen kuullut ainakin kymmeniä jos ei satoja kertoja tuon että naiset pukeutuvat itseään varten,en koskaan luule oppivani sitä ymmärtämään.Yhtä hyvä kumminkin niinkin.Selviän kyllä.Itse olen kuivilla.Minä naisena tunnustan pukeutuvani ja myös riisuutuvani pelkästään ja yksinomaan senvuoksi että näyttäisin seksikkäältä.Ei nyt vaan voi totuudelle mitään.Se on kivaa.
- Mies
kuivilla? kirjoitti:
Minä naisena tunnustan pukeutuvani ja myös riisuutuvani pelkästään ja yksinomaan senvuoksi että näyttäisin seksikkäältä.Ei nyt vaan voi totuudelle mitään.Se on kivaa.
on ettei totuudelle voi mitään.Paljon hauskaa tulevaisuudessakin.
- ongelmia
Mies kirjoitti:
miehenä en todellakaan käsitä että joku nainen voi pukeutua "naisellisesti" vain itseään varten.Se on tosiaankin taivaan tosi.Enkä koskaan tule ymmärtämäänkään.
Vielä kerran sataprosenttisen vilpittömästi:Huolimatta siitä että olen kuullut ainakin kymmeniä jos ei satoja kertoja tuon että naiset pukeutuvat itseään varten,en koskaan luule oppivani sitä ymmärtämään.Yhtä hyvä kumminkin niinkin.Selviän kyllä.Itse olen kuivilla.Ei minun pukeutumisellani itseäni varten ja seksillä ole mitään tekemistä keskenään. En minä runkkaa peilin edessä. Tunnen vaan suurta tyydytystä siitä, että olen NAINEN. ja minihame esim korostaa naisellisuutta.
Jos kuljen yksin kotona minihameessa, niin ketä muuta minä sillon muka haluan miellyttää kuin omaa iteeni.
Peilin edessä toki aina ohikulkiessani pysähtyn, mutta ei runkkaaminen tule mieleenikään. Ihailen vaan normaalia kauniimpaa itseäni. - Nainen kun olen, niin tiedä...
Mies kirjoitti:
Vielä kerran sataprosenttisen vilpittömästi:Huolimatta siitä että olen kuullut ainakin kymmeniä jos ei satoja kertoja tuon että naiset pukeutuvat itseään varten,en koskaan luule oppivani sitä ymmärtämään.Yhtä hyvä kumminkin niinkin.Selviän kyllä.Itse olen kuivilla.Mielestäni on täyttä puppua väittää, että naiset pukeutuisivat tai meikkaisivat ulos lähtiessään vain itseään varten! Naiset kilpailevat omalla ulkonäöllään ja haluavat saada miesten huomion, joten esimerkiksi minihame puetaan pitkälti sen perusteella, että se paljastaa hieman pintaa ja saa siten miesten huomion. Jos maailmassa ei eläisi kuin vain naisia, ulkonäöllä ei olisi yhtään mitään väliä!
- tosi on
Mies kirjoitti:
Vielä kerran sataprosenttisen vilpittömästi:Huolimatta siitä että olen kuullut ainakin kymmeniä jos ei satoja kertoja tuon että naiset pukeutuvat itseään varten,en koskaan luule oppivani sitä ymmärtämään.Yhtä hyvä kumminkin niinkin.Selviän kyllä.Itse olen kuivilla.Mä ainakin saatan meikata pienesti ja laittaa kivat vaatteet päälle ihan vaikka olisin koko päivän yksin kotona, käymättä missään ja tapaamatta ketään. Itselle tulee kivempi olo, tulee hyvä mieli ja pirteä fiilis kun katson nätimpää itseä peilistä.
Samoin kun lähden baariin tai juhlimaan muualle, laitan nätit ja seksikkäät, yhteensointuvat alusvaatteet vaikka tiedän että en aio miestä pokata mistään. Pukeudun todellakin silloin itseäni varten! - sie...
Mies kirjoitti:
on ettei totuudelle voi mitään.Paljon hauskaa tulevaisuudessakin.
pukeudut itsekin itseäsi varten? Valitset mukavat ja hyvännäköiset vaatteet -ketä muuta kuin itseäsi varten? Suihkussakin käyt varmaan itseäsi varten, etkä pelkästään muita varten?
- sievä nainen
.. niin mikset voisi käyttää minihametta? Sietäisit olla onnellinen, tyttö :) Kyllä sinä pystyt muulla käytökselläsi vaikuttamaan, mitä sinusta "luullaan".
Jos laitat kapakkaan minihameen, niin riski on suuri, että tulet luokitelluksi "miestä vailla oleviin". Sitäpaitsi ei ole kovin kiva näky, kun hame tanssiessa nousee korviin ;) - lyhyempää
hametta siksi että kun sovitan peilin edessä pitkää hametta,alkaa naamani näyttämään onnettomalta.Kun taas lyhyessä on olo että näytän kauniimmalta.Varsinkin jos on vähän alle polven ja kapenee helmaa kohti,malli korostaa lantion muotoa.Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta,itseni ja toisten tähden.Haluan olla oma itseni ja pukeutua niin että se korostaa parhaita puoliani.
- oli
Tuohan se jo kertookin "pysähdyn aina peilin edessä"
tosimiehet eivät kykene moiseen itse tyytyväisyyteen, ja itsensä tarkailuun. Nainen tuntee mielihyvää uskotellessaan itselleen olevansa tosi pakkaus. Siitä onko siinä mitään vikaa en osaa sanoa.
- Tane_k
Hyvävartaloinen nainen minihameessa on seksikäs. Häntä on kiva katsoa. Eli minun puolestani pistä minihame päälle. Hyvännäköisiä ja seksikkäästi pukeutuvia naisia on ilo katsella. Seksikkäällä tarkoitan tässä sellaista asiallisen seksikästä. Huoran näköistä en kuitenkaan katsele mielelläni.
Mikä tekee naisesta huoran näköisen? Ei ainakaan minihame. Jokin aika sitten kohkattiin parin kansanedustajan minihameesta. En ymmärtänyt asiasta noussutta kohua, koska kyseiset naiset eivät pukeutuneet huoran tavoin. Nainen voi olla hyvinkin asiallisen näköinen minihameessa, eli kokonaisuus ratkaisee.
Jos vartalosi sallii, pidä minihametta. Aivan sama pukeudutko miehiä varten vai et. Minä aion ainakin vilkaista suuntaasi :)- N20+
tähän viestiketjuun on tullut. yksi mies joka kyseli minihameen tarkoituksesta, niin sille voisin sanoa, että en sitä itsekään tiedä, mutta eiköhän miehet on ne minihameet keksineet :)
en oikeastaan tiedä itse ketä varten pukeudun, itseäni vai miesten, ehkä enemmän itseä varten jos kerran miesten huomio tuntuu kiusalliselta.
no, täytyy sitten varmaan vain tottua tähän, onhan edessä ainakin sopiva kausi :)
- automaattisesti?
Antaako nahkaminihame teistä automaattisesti huoramaisen kuvan kantajastaan? Niitä kuin on muunkinlaisia kuin tiukkoja, persettä nuolevia mustia hameita. Itse olen nähnyt kaupoissa monia nuorekkain leikkauksin tehtyjä nahkaminejä, on tehnyt mieli ostaa mutten toistaiseksi ole uskaltanut koska niin usein kuulee nahkaminin liitettävän huoramaisuuteen.
Jos muuten on vaikka poolopaita ja meikki normaali, niin onko siltikin huoramainen? Saapikkaat toki muulloin kun kesällä kuuluu mielestäni minihamepukeutumiseen.- ..Mika..
Nahkamini antaa ROHKEAN kuvan kantajastaan. Ennen se saattoi olla huoramainen, mutta jos nykyään joku haukkuu huoraksi pukeutumisen perusteella, niin siinä joutuu haukkuja itse noloon asemaan eikä haukuttava.
- mies_
nahkaminihameet ei kyllä tosiaan tee mitenkään huoramaisen näköiseksi. myönnän kyllä että pääni kääntyisi katsomaan jos sellaisessa kuljet =) tosin kääntyy se muittenkin minihameita käyttävien perään...
- saapikkaat-
ja se kahdenkymmenen vuoden ikä.
- Woman77
Tottakai miehiä kiinnostaa vähäpukeiset naiset. Tietää sen ilman kysymättäkin,et miehen silmä lepää naisen kauniissa vartalossa ja seuraa sen kokonaisuutta. Jos eivät sitten ole miehistä kiinnostuneita.
Ja ei kannata ajatella mitään negatiivisesti senkus vedät sen hameen päälle,ei kun baanalle vaanja nautit naisena olemisesta.Sitten huomaat mitä miehet tykkää siusta. - Mies
tässä meille miehillekin on ollut ihan oppituntia tarpeeksi.Me onnettomat kun aina tuppaamme lähentelemään enemmän sellaisia naisia jotka laittavat eniten aikaa itsensä kohentamiseen.
Vanhaksi piti elää ennenkuin perusteellisesti tajusi että mitä enemmän nainen uhrautuu itsensä laittamiseen sitä varmemmin työ on myös tehty vain omaksi iloksi.Olenkin monesti ajatellut,miksi eniten laittautuneet naiset myös ovat eniten itsekeskeisiä.- ihmettelen.
Miksi minulla ei ole miestä jota helliä?Oli mulla päällä farkut tai mini hame yksin saa olla.Mä en kestä tätä.
- MUST
Sinulle ja kaikille naisille: on luontoa kohtaan suurin vääryys, jos ette käytä minihametta ja anna kauniiden ja seksikkäiden jalkojenne näkyä mahdollisimman paljon. Jalat ja varsinkin reidet ovat naisilla eroottisia tunteita herättäviä kehon osia, joten olette niissä kauniita ja haluttavia
Eihän se enää tällä vuosituhannella merkitse samaa kuin joskus viisikymmentäluvulla, että lyhyttä hametta käyttivät vain ammattihuorat. Minihamehan tuli muotiin kuusikymmenluvun lopulla ja luulin, että naiset olisi jo päässeet yli tälläisten ujouden ja häpeilyn tunteista minarien suhteen.
Mutta yksi hyvin tärkea neuvo näin miehen näkökulmasta. Kun istutte minihameessa niin istukaa reilusti ja jännittämättä ja antakaa sen reiden näkyä sen mitä hameen alta istuessa näkyy. Ei ole mitään typerämpää ja naurettavampaa kuin nainen vilkuilemassa ja nykimässä jännittyneenä hamettaan ja polviaan peläten, että josko jotain saattaisi vilahtaa tai pilkistää hameen alta. Ei se niin lyhyt ole että housujen värit saa selville. Ottakaa tässä oppia venäläisiltä tai virolaislta naisilta istumisesta jännittämättä.
Ja siksi miehet tuijottaa minareiden perään koska kuten sanoin, se on eroottinen näky aivan samoin kuin rinnatkin naisilla, jos on avonainen kaula-aukko emmekä me miehet oleta naisen siitä huolimatta olevan tarjoamassa itseään. Ja vielä; kun menette ravintolaan tansseihin, pankaapa minihame päälle, niin johan tanssittajia piisaa, kokeilkaa. - minihame;)
päälle.Ja ihan sitä varten että näyttäisin haluttavalta.Koska olen halukas.
- Anonyymi
Monessa kommentissa miehet sanoo olevansa visuaalisia ja että tykkäävät katsella naisia. En ymmärrä ollenkaan tätä miesten visuaalisuus käsitettä. Mitäs luulette naisten tekevän kun hyvän näköinen mies on näköpiirissä? Katselevan seiniä vai? Itse kyllä katselen ja haen kaunista katseltavaa (yleensä miehiä), niinkuin mun mies naisia. Luuletteko, että naiset kääntävät katseen pois kun joku komistus on näköpiirissä 😂😂😂
- Anonyymi
Toisille saattaa helpostikin muodostua väärä mielikuva
- Anonyymi
Mieshistä en tiedä, mutta minä (nainen) ymmärrän mainiosti sen, että joku muukin tykkää pitää minihameista. Minusta ne ovat täydellinen kesävaate.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007