mitä jos mun mopo kulkee suunnilleen 50-55kmh mutta ajan sillä aina rajotisten mukaisesti ja en koskaan aja ylinopeutta voiko poliisin pysäyttäessä tai katsastuksessa tapahtua jotakin vain koska se kulkee yli 45
oon uusi mopoissa ja tää on ensimmäinen niin mietin pitäiskö asialle tehdä jotain ja pistää kulkemaan hitaampaa vai onko näin ok?
kiitos jo valmiiksi vastauksista!
mitä jos mopo kulkee 55
5
452
Vastaukset
- Anonyymi
Sakonhan siitä saa.
Paljonkohan tuo oikeasti kulkee? Oletko mitannut kännykän GPS:llä tai muulla navigaattorilla ajaen tasaista huippunopeutta jonkin aikaa?
Mopojen nopeusmittarit nimittäin valehtelevat enemmän kuin Venäjän ulkoministeri. ; )
Oletko ostanut moposi uutena vai tiedätkö muutoin, että sitä ei olla viritetty tai kureja poistettu? Jos mopoasi on roplattu laittomasti, niin murheita tulee tarkastuksessa, vaikket olisi ylinopeutta ajanutkaan. Toisaalta; jos et kiinnitä poliisin huomiota ajamisellasi, niin pysäyttäminen ja tarkistus on varsin epätodennäköistä.Mopo saa laillisesti kulkea 50km/h todellista nopeutta, eli jos saat mittariin maksimissaan 55km/h niin todennäköisesti et pääse yhtään ylinopeutta.
Ja nopeuden testaa käytännössä poliisi täysissä varusteissa joka hidastaa menoa sinuun verrattuna eli ei hätää.- Anonyymi
45 todellista nopeutta. Eu asetus.
Anonyymi kirjoitti:
45 todellista nopeutta. Eu asetus.
Se on 45km ja plus tai miinus 5 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738