Muistatko...

Leelian lepotuolin tai Jallu -vaarin keinutuolin.

50 - 60 - 70-lukuja elettiin silloin

ja ihmisten "kuuntelua" hoidettiin lehtien sivuilla
toimittajat Kaisa Salonen ja Mauri Linteri olivat
tuon ajan ihmissuhdekolumnisteja.

Nykyään on netti pullollaan ihmissuhdeneuvontaa.

6

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskottomuutta eri kantilta ja parisuhdeasiota niissä vastauksissa yleensä käsiteltiin.

• Anonyymi

Jallu-lehti aiheutti kohinaa jo 50- luvulla paljastuksillaan: Tabe Slior miesseikkailuin, sekä puolialastomat naiset.

• Anonyymi

Leelian lepotuoli hopapeilidssä ja jalluvaari apussa

• Anonyymi

Empä muista. Luulen ei aikaa ollut lukea lehtiä. Elämä täytyi 2 lapsen yksinhuoltajana ja raskaassa työssä.Josta tietysti nyt eläkellä,Vasta nyt aikaa lukea lehtiäkin ,kun lopetin vapaaehtoistyö ja muiden auttaminen. Kukon laulun aikaan itä-Helsinki vuokra asunossa herätty ja tuonne viellä pimeään lähden kohta reipailee. Joka aamu kävelen 3-4h.kulokilla kuntelen radiosta Nostalagia.Hyvä antoisaa päivää.yksinäiseltä mumolta,jolla ei koskaan ollut vaaria ja ystävät kuoli vimeisen 2 vuoden aikana.ei kuitenkaan koronaan ,kuten kuoli pitäaikainen 22v. olut mies ystävä sydis 4kk.sitten.elämää,

• Anonyymi

Oli meidän boomereiden aikaa. Lavatansseissa tapailtiin, tukat tupeerettuina, minihameet ja villapaidat yllä tangon tahtiin. Tuli rautalankamusiikki, diskot, marimekkoa, repivää politikointia. Aikansa mitäkin. En palaisi noihin aikoihin, vaikka nykyiset suuntaukset puistattavat. Tässä iässä ei tarvitse sotkeentua epämiellyttäviin asioihin, niitä on saanut kokea liikaa, joihin tosiaan haettiin leelioilta apua, mutta asiat piti kuitenkin itsekseen järkeistellä.

• Anonyymi

En ole kuullutkaan näistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7750
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4831
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4753
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      73
      3513
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2798
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe