Paras rööki?

Anonyymi

Eipä taida olla punaista Malboroa voittanutta edelleenkään.

41

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aroma toppa ja virosta paperit.

• Anonyymi

Röökistä tuli pahempaa ku EU määräs paksumman paperin.

• Anonyymi

Cameli on parempaa

• Anonyymi

Maksaa vitun paljon.

• Anonyymi

Kasvata kessut itse, niin saat mieleisesi makuista. Poltat piipussa tai käärit sanomalehdestä sätkiä.

• Anonyymi

Kessu pthyi saatana! Virginiantupakka on sitä mitä poltetaan. Oma hommansa kun fermentoi ja tekee muut pakolliset kujeet.

• Anonyymi

Työmies tai Saimaa.

• Anonyymi

Minä latasin piippuuni tupakin tuskassa teen puruja, ja aah,että helpotti. Ihan hyvät savut siitä sai, eikä ollu yhtään tervaa.

• Anonyymi

Myös rahkasammalesta saa hyvät savut

• Anonyymi

Mahto tulla pää kipiäksi ?

• Anonyymi

Armiro

• Anonyymi

Kimrööki tietenkin.

• Anonyymi

Sitäköhän P-Korean laihtunut pulska Kimikin vetelee?

• Anonyymi

Mahorkka.

• Anonyymi

Sillonkun viellä poltin se oli Colt joka savusi, onneksi olen siitäkin päässyt pois, parikyt vuotta savuttomana

• Anonyymi

Vieläkö vihreetä norttia saa?

• Anonyymi

Rauhoittava rauhanpiippu tietenkin.

• Anonyymi

Piippu sen olla pitää ja Clan on parasta piipputupakkaa.

• Anonyymi

Klubia on tullut polteltua.

• Anonyymi

Vihreetä Malboroa tuli joskus poltettua. Sekin tapa jäänyt.

• Anonyymi

Pehmeä punainen mallu tosiaan paras savuke. Aromi aivan voittamaton.

• Anonyymi

Ehdottomasti paras ja oma kestosuosikkini Clan-sätkät pitkällä fimalla. Maku ja tuoksu oli miellyttäviä, ja tuli halvemmaksi kuin normi askit.

• Anonyymi

Sinistä LM ää tuli joskus vedeltyä,Venäjältä sai halvalla kartongin,onko enää edes myynnissä täällä? Vuosiin ei oo tullu enää poltettua kun raja on nyt enemmän ja vähemmän ollut kiinni.

• Anonyymi

Ei kai kevytmerkkiä enää saa? Vain full flavor.

• Anonyymi

Heimoa vedeltiin kakarana. Sen valmistus loppui kyllä jo ennen sotia.

• Eipä ole sellaista tupakkaa joka kunnon sikarin voittaa.

• Anonyymi

Luusereiden hommaa röökata keuhkonsa pilalle. Järkky lemppa, ja näyttää pakkomielteiselle. Ei kukaan täyspäinen polta😄

• Niinpä, sikarin savujahan ei keuhkoihin vedellä. Kolme erilaista juomaakin tarvitaan, kun käsin käärityn kuubalaisen tuprauttelee.

• Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

Niinpä, sikarin savujahan ei keuhkoihin vedellä. Kolme erilaista juomaakin tarvitaan, kun käsin käärityn kuubalaisen tuprauttelee.

Kyllä minä sikarin savua keuhkoihin hengittelen. Kolmisen varttia kestää operaatio. Siinä menee viskiä jonkun verran samalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sikarin savua keuhkoihin hengittelen. Kolmisen varttia kestää operaatio. Siinä menee viskiä jonkun verran samalla.

Hengittele vaan, mutta se on kuitenkin väärä tapa nautiskella hyvistä sikareista. Kolme varttia on ihan hyvä aika hyvälle sikarinautiskelulle, mutta saattaa mennä pari kolmekin tuntia yhtä sikaria poltellessa. Juomia täytyy olla kolmea sorttia.

• Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

Hengittele vaan, mutta se on kuitenkin väärä tapa nautiskella hyvistä sikareista. Kolme varttia on ihan hyvä aika hyvälle sikarinautiskelulle, mutta saattaa mennä pari kolmekin tuntia yhtä sikaria poltellessa. Juomia täytyy olla kolmea sorttia.

On tullut pienempiä sikareita harrastettua. Ennen vanhaan oli hienoa, kun sai baarin humidorista valita kääryleen ja sitten keskittyä juomien kanssa aiheeseen. Jos olisin diktaattori, niin määräisin sikarit vapautettavaksi pannasta.

• Anonyymi

Sitten kun PEF puhallukset ovat luokkaa 150-180 niin on syytä heittää jo punaiset Marlborot pois kauppalistasta.

• Anonyymi

Parhaat kuvat on pallmallissa.
      -riskipotentiaalinenmalli-

• Anonyymi

Outo mainosketju, onko tupakkafirmojen lobbaama.

• Anonyymi

Ei ainakaa Dunhill

• Anonyymi

Prince poltin Ruotdissa ollessa , sitten Suomeen tultua Colt ja pehmeä Mallu.

• Anonyymi

Menthol Salem oli herkkua

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2546
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1501
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe