Eipä taida olla punaista Malboroa voittanutta edelleenkään.
Paras rööki?
41
80
Vastaukset
- Anonyymi
Aroma toppa ja virosta paperit.
- Anonyymi
Röökistä tuli pahempaa ku EU määräs paksumman paperin.
- Anonyymi
Cameli on parempaa
- Anonyymi
Maksaa vitun paljon.
- Anonyymi
Kasvata kessut itse, niin saat mieleisesi makuista. Poltat piipussa tai käärit sanomalehdestä sätkiä.
- Anonyymi
Kessu pthyi saatana! Virginiantupakka on sitä mitä poltetaan. Oma hommansa kun fermentoi ja tekee muut pakolliset kujeet.
- Anonyymi
Työmies tai Saimaa.
- Anonyymi
Minä latasin piippuuni tupakin tuskassa teen puruja, ja aah,että helpotti. Ihan hyvät savut siitä sai, eikä ollu yhtään tervaa.
- Anonyymi
Myös rahkasammalesta saa hyvät savut
- Anonyymi
Mahto tulla pää kipiäksi ?
- Anonyymi
Armiro
- Anonyymi
Kimrööki tietenkin.
- Anonyymi
Sitäköhän P-Korean laihtunut pulska Kimikin vetelee?
- Anonyymi
Mahorkka.
- Anonyymi
Sillonkun viellä poltin se oli Colt joka savusi, onneksi olen siitäkin päässyt pois, parikyt vuotta savuttomana
- Anonyymi
Vieläkö vihreetä norttia saa?
- Anonyymi
Rauhoittava rauhanpiippu tietenkin.
- Anonyymi
Piippu sen olla pitää ja Clan on parasta piipputupakkaa.
- Anonyymi
Klubia on tullut polteltua.
- Anonyymi
Vihreetä Malboroa tuli joskus poltettua. Sekin tapa jäänyt.
- Anonyymi
Pehmeä punainen mallu tosiaan paras savuke. Aromi aivan voittamaton.
- Anonyymi
Ehdottomasti paras ja oma kestosuosikkini Clan-sätkät pitkällä fimalla. Maku ja tuoksu oli miellyttäviä, ja tuli halvemmaksi kuin normi askit.
- Anonyymi
Sinistä LM ää tuli joskus vedeltyä,Venäjältä sai halvalla kartongin,onko enää edes myynnissä täällä? Vuosiin ei oo tullu enää poltettua kun raja on nyt enemmän ja vähemmän ollut kiinni.
- Anonyymi
Ei kai kevytmerkkiä enää saa? Vain full flavor.
- Anonyymi
Heimoa vedeltiin kakarana. Sen valmistus loppui kyllä jo ennen sotia.
Eipä ole sellaista tupakkaa joka kunnon sikarin voittaa.
- Anonyymi
Luusereiden hommaa röökata keuhkonsa pilalle. Järkky lemppa, ja näyttää pakkomielteiselle. Ei kukaan täyspäinen polta😄
Niinpä, sikarin savujahan ei keuhkoihin vedellä. Kolme erilaista juomaakin tarvitaan, kun käsin käärityn kuubalaisen tuprauttelee.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Niinpä, sikarin savujahan ei keuhkoihin vedellä. Kolme erilaista juomaakin tarvitaan, kun käsin käärityn kuubalaisen tuprauttelee.
Kyllä minä sikarin savua keuhkoihin hengittelen. Kolmisen varttia kestää operaatio. Siinä menee viskiä jonkun verran samalla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sikarin savua keuhkoihin hengittelen. Kolmisen varttia kestää operaatio. Siinä menee viskiä jonkun verran samalla.
Hengittele vaan, mutta se on kuitenkin väärä tapa nautiskella hyvistä sikareista. Kolme varttia on ihan hyvä aika hyvälle sikarinautiskelulle, mutta saattaa mennä pari kolmekin tuntia yhtä sikaria poltellessa. Juomia täytyy olla kolmea sorttia.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Hengittele vaan, mutta se on kuitenkin väärä tapa nautiskella hyvistä sikareista. Kolme varttia on ihan hyvä aika hyvälle sikarinautiskelulle, mutta saattaa mennä pari kolmekin tuntia yhtä sikaria poltellessa. Juomia täytyy olla kolmea sorttia.
On tullut pienempiä sikareita harrastettua. Ennen vanhaan oli hienoa, kun sai baarin humidorista valita kääryleen ja sitten keskittyä juomien kanssa aiheeseen. Jos olisin diktaattori, niin määräisin sikarit vapautettavaksi pannasta.
- Anonyymi
Sitten kun PEF puhallukset ovat luokkaa 150-180 niin on syytä heittää jo punaiset Marlborot pois kauppalistasta.
- Anonyymi
Parhaat kuvat on pallmallissa.
-riskipotentiaalinenmalli- - Anonyymi
Outo mainosketju, onko tupakkafirmojen lobbaama.
- Anonyymi
Ei ainakaa Dunhill
- Anonyymi
Prince poltin Ruotdissa ollessa , sitten Suomeen tultua Colt ja pehmeä Mallu.
- Anonyymi
Menthol Salem oli herkkua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235