Instagram ei toimi / Instagram häiriö 2021
Nähtävästi minun lisäkseni muutamalla Instagram käyttäjällä on ongelmia Instagram tilin kanssa.
Mikään, siis >mikään< ei lataudu omalla Instagram tililläni. Jokaisen epäonnistuneen Instagram toiminnonohjauksen jälkeen Instagram hokee tekstiä "syötettä ei voitu päivittää".
Odotellaan josko korjaantuisi. Hyvä vaan tietää, että ongelma on laajempi eikä rajoitu pelkästään tiettyyn käyttäjään. Luulin jo, että olen saanut bannit.
Instagram ei toimi / Instagram häiriö 2021
3
1476
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen illalla 11.9. ja edelleen 12.9. mulla ollut monta tuntia tämä vika... oon yrittänyt uudelleen ladata appia, mennä selaimen kautta, ei toimi. No hitto jos ei palaa, niin mun sometus on sit hetken tauolla.... ehkä tekee vain hyvää 😆
- Anonyymi
Toimimattomana koko kesän ja syksyn mobiilidataa käyttäessä. Tuntuu, kuin data ei riittäisi sovellukselle, vaikka kaikki muu, esim YouTube ja WhatsApp lataa ihan ok. Poistin sovelluksen ja latasin uudelleen, silloin toimi sen päivän ajan, muttei sen jälkeen.
Tästä on kyse, eli ongelman juuret ovat itse asiassa Facebookissa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17141201/facebook-ja-siihen-liittyvat-palvelut-eli-instagram-ja-whatsapp-ovat-pimennossa----
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337