, oon 12v romani tyttö ja kysyn täältä ku muualta ei kerrota nii pitääkö mun sheivta ku mulla on karvoja vähä ja sheivaano aikuiset kaalee miehet tai naiset?näitä en viiti kysyä oikein keltää....
Sheivaus ja kaleet
Anonyymi
3
951
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko joku vastata asutaa oaikassa jossa ei asu samanikäsä kaaleita enkä voi kysyä vannhemilta tälläsiä et onko hygienistä jos ottaa ne pois kaikkialt????????? Pliis
- Anonyymi
Terve. Olen kaalee mies ja kyllä oma rouva ainakin ottaa ne oois siltä alueelta ja muultakin. Vaan Onhan se siistimmäm näköstö ja puhtaampi niin mutta kai se riippu minä en miehenä ehkä osaa vastat
- Anonyymi
Saat ihan itse päättää, mutta yleensä naiset haluaa sheivata kainalot, sääret ja ainakin siistiä alapäätään. Mutta tosiaan oma päätöksesi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937