Muuten olen sitä mieltä, että terveydenhoito ja politiikka ei kuulu yhteen.
persu ylilääkäri
9
66
Vastaukset
- Anonyymi
Rokotevastaisuus on puolueohjelmassa?
- Anonyymi
Japanissa 2 kolmekymppistä miestä otti koronarokotteen. Seuraavana päivänä he kuolivat siihen (näin uutisoi MTV3) Kannattiko ottaa ?? Kannattiko ??
- Anonyymi
Niin, Lääkäritkin yleensä äänestävät.. Heillä on siihen oikeus. Ja ei ole rokotevastainen, Ei vaan kannata TÄTÄ KORONAROKOTETTA. Ja suomessa on mielipiteenvapaus.
- Anonyymi
Äänestääkin saa, mutta ei pidä ajaa kaksilla rattailla. Terveyskeskuksen ylilääkäri ja persujen kunnanvaltuutettu. Persun olemuksessa vastustaa lasten ja nuorten rokottamista, mutta ylilääkärinä sallii ja hyväksyy sen.
- Anonyymi
Jospa lääkäri on todennut, Että tämä koronarokote ei olekkaan lopulta hyvä homma. Ei ole siitä niin sanotusti satavarma %
- Anonyymi
Saako lääkäri olla SDP,n kunnanvaltuutettu ? Saako lääkäri olla KOK kunnanvaltuutettu ? Saako lääkäri olla Vihr kunnanvaltuutettu..jne
- Anonyymi
Saa, mutta ei persujen valtuutettu. Tai ei ainakaan saa vetää politiikkaa työssä ollessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, mutta ei persujen valtuutettu. Tai ei ainakaan saa vetää politiikkaa työssä ollessaan.
mitäs clas Andessonni teki muuta kuin soitti pienoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs clas Andessonni teki muuta kuin soitti pienoa
Kukaan ei voi soittaa pienoa, koska sellaista ei ole olemasskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728