Haluaisin tietää että onko yhtää tyttöjä jotka käyttää vaippoja. En ole mikään pervo mut oon vaa miettiny et ois kiva tutustuu vaippoja käyttävään tyttöön. Tulkaa ilmottaa ja kertoo vaikka teijä Snapchat nimet. Kiitos
Onko yhtään tyttöjä jotka käyttää vaippaa
10
1965
Vastaukset
- Anonyymi
Mun snappi on vappu_keppuli
- Anonyymi
En pääse kirjautuu tälle käyttäjälle mut addasin sut Snapis
- Anonyymi
Haluutko hyväksyy mun kaveri pyynnön snapissa?
- Anonyymi
Voisinko addaa sut kanssa snäpissä olen itsekin vaippailija
- Anonyymi
Kerro snappi
- Anonyymi
Täytyy olla joku peso joka kirjoittelee ja siten saa hyvää uskovat nuoret ottamaan yhteyttä häneen. Vaippaa käyttää vauvat, ja jos joku aikuinen niitä muka käyttää ilman että siihen on edes tarvetta niin silloin pitää ottaa yhteyttä terveyskeskukseen , ennenkö menee kokonaan sekaisin vaippojensa kanssa.
- Anonyymi
Jokainen saa kuule pukeutua vaikka sanomalehteen jos haluaa.
- Anonyymi
Tunge se terveyskeskus nyt v*****si, ihmisillä on oikeus saada kiksinsä siitä mistä sattuvat saamaan, tämä fetissi ei loukkaa eikä satuta ketään. Ihan uteliaisuudesta, mitä luulet, että ylibuukatussa Vuosaaren terveyskeskuksessa (tai terveysasemiksi pruukataan kutsua nykyisin) mahdettaisiin sanoa, jos soittaisin sinne ja kertoisin, että tarvitsen apua lailliseen seksuaaliseen fetissiini, joka ei aiheuta minulle terveydellistä haittaa? Ihanko oikeasti minulla olisi mielestäsi oikeus yhteiskunnan varoilla järjestettävään terapiaan, josta ei edes todennäköisesti olisi mitään hyötyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge se terveyskeskus nyt v*****si, ihmisillä on oikeus saada kiksinsä siitä mistä sattuvat saamaan, tämä fetissi ei loukkaa eikä satuta ketään. Ihan uteliaisuudesta, mitä luulet, että ylibuukatussa Vuosaaren terveyskeskuksessa (tai terveysasemiksi pruukataan kutsua nykyisin) mahdettaisiin sanoa, jos soittaisin sinne ja kertoisin, että tarvitsen apua lailliseen seksuaaliseen fetissiini, joka ei aiheuta minulle terveydellistä haittaa? Ihanko oikeasti minulla olisi mielestäsi oikeus yhteiskunnan varoilla järjestettävään terapiaan, josta ei edes todennäköisesti olisi mitään hyötyä?
Joo, ja sitten toki eri asia se, että vanhemmat miehet etsii seuraa nuorista (alaikäistä) vaippatytöistä, se ei tietenkään ole ok, mutta muuten tämä on ihan harmiton fetissi, joka ei näy kenestäkään päällepäin.
- Anonyymi
Sä et näköjään ymmärrä muita ihmisiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190