Missä ihmeessä Suomessa voisi opiskella hollannin kieltä? Tarkistin Kalliolan kansanopiston mutta sielläkään ei näytä alkavan:(.
Tai sitten paikan päällä? En ole opiskelija vaan vuoden sisällä muuttamassa maahan joten kielitaitoa olisi hyvä olla jotenkuten hallinnassa:).
Kiitos neuvoista!
Hollannin kieli?
5
2464
Vastaukset
- Yodi
Hei kaima! :)
Olen viimeaikoina ollut kaikennäköisten ja kielisten "hollantisivustojen" kanssa tekemisissä ja törmäsin ihan kuin sinulle tehtyyn osoitteeseen:
http://www.undutchables.nl/courses/
sieltä saattaa löytyä apua..tai sitten ei, mutta kannattaa ainakin yrittää! - Marianne
Ainakin Helsingin yliopiston kielikeskus tarjoaa hollannin kursseja, tosin ei-opiskelijoille nämä ovat tietääkseni maksullisia. Katselepa siis sieltä: www.helsinki.fi/kksc
- Johanna
Kiitos kaikista näistä hyödyllisistä vinkeistä:). Helsingin yliopiston kielikeskusta joskus tutkin mutta luulin että se oli vain siellä opiskeleville. Täytyykin tutkin uudelleen asia:=)!
Ja Hollannissa kielen opiskelu tietenkin olisi vielä tehokkaampaan mutta katsotaan nyt jos saan alun kotimaasta! Hyvähän se olisi koska kuten kirjoitinkin; muutan ensi vuonna Groningenin liepeille.
- kesäyliopisto
itse kävin aikanaan kesäyliopiston puolella hollannin kurssin, olin opiskelija muualla mutta tietääkseni ei tarvitse olla opiskelija ollenkaan
- klompen
Tunnettu tosiasiahan on että hollanti ei ole kieli vaan kurkkutauti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249