Lukion alkajaisbileet työllistivät poliisia – Vantaalla nuoria kuskattiin sairaalaan yli 2 promillen humalassa.
Eli tätä saadaan kyllä lisää, jos nuoret eivät saa enää harrastaa. Hallituksen ja viranomaisten arvot ja toimet eivät ole minun.
Olenko enemmistöä kun pidän nuorten urheiluharrastusten sallimista ykkösprioriteettinä nyt?
Nuoria sairaalaan lukion ryyppyjuhlista!
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ryyppäisivät edes niin paljon, että sais viedä suoraa hautausmaalle !
Mitä poliisit oikein ajattelivat kuskatessaan nuoria sairaalaan yli kahden promillen kännissä?
- Anonyymi
Veikkaan, että ajatuksena oli pelastaa ko. nuoren henki.
Olisi fiksua sallia urheiluharrastukset - riski kuolla on niissä pienempi korona-aikana saati sitten pidemmän päälle, on paljon pienempi kuin riski kuolla itse koronaan. Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että ajatuksena oli pelastaa ko. nuoren henki.
Olisi fiksua sallia urheiluharrastukset - riski kuolla on niissä pienempi korona-aikana saati sitten pidemmän päälle, on paljon pienempi kuin riski kuolla itse koronaan.Mutta sehän on rattijuopumus, ja poliisin kyseessä ollen myös virkarike esiintyä virka-aikana päihtyneenä.
Huvittavaa silti, kuinka edes journalisteilla ei ole enää mitään tietoa äidinkielen säännöistä.
- Anonyymi
Pidetään nuoret harrastuksissaan. Ei jää aikaa hölmöilylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846