aion kirjoitella etupäässä nimimerkillä Anonyymi.
Täällä väitettiin että minut kyllä tunnistaa ja että minulla on joko tietty "maneeri".
Haastan muutkin palstan rekatut mukaan puskaan leikkimään piilosta.
Kokeilumielessä kolmen päivän ajan
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään väliä millä kirjoitat. Kirjaimet on kaikilla samanlaiset.
- Anonyymi
Ei olla kiinnostuneita sinusta.
- Anonyymi
80 plussasta lapsettaa. Ei herttileijaa !!!
- Anonyymi
EEVK.
- Anonyymi
😂😂😂 Ihan oikein kolmen päivän
ajan. - Anonyymi
Henkilö pitää itseään suurena kirjailijana ja taso on tämä.
- Anonyymi
Vanhuus ei tule yksin. Sääliksi käy.
Puskikset säikähtivät.
Mahtuuhan palstalle, antakaa nyt vähän tilaa, vai ettekö huoli parveenne enää muita?- Anonyymi
Makriinakin alkanut rasistiksi, nimittlelee ja halveksii anonyyminä kirjpittavia ja yleistää saman nippuun muutanan asiattoman kirjoittajan mukaan. Samalla kun siuna kaikkein törkeimmän nikillä solvaajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makriinakin alkanut rasistiksi, nimittlelee ja halveksii anonyyminä kirjpittavia ja yleistää saman nippuun muutanan asiattoman kirjoittajan mukaan. Samalla kun siuna kaikkein törkeimmän nikillä solvaajan.
Kun ikää tulee arviointi- ja arvostelukyky alkaa pettää. On sen vietävissä,
joka eniten ja pahinta ääntä pitää, kun erehtyy luulemaan, että se on suosituin.
Tähän mennessä kokeilu on sujunut hyvin.
Lähes 90% arvailuista on menneet pieleen, elikkä vaikka kuinka uskoisi voivansa päätellä anonyymin tekstistä onko takana joku rekattu nimimerkki, niin on periaatteessa helppoa pysyä anonyyminä, jos vähänkään yrittää.
Jatkan ainakin huomenna, osallistuen keskusteluihin etupäässä anonyyminä,- Anonyymi
Minä tunnistan sinut puskista. Olen aina tunnistanut, mutta eipä ole syytä niitä kommentoida.
Nyt vaan totean, että olet huvittava. - Anonyymi
Ei ola kiinnostuneita sinun piilokirjoutuksistasi. Oletko todella jo yli 70 vuotta ?
Vai 7 ? - Anonyymi
Oletatko, että sinua on etsitty puskista?
Näyttää, että sinua kiusitaan eli tehdään arvailua kuten näillä palstoilla on vuosia tehty ja joka on kirjoittajia ärsyttänyt. Anonyymi kirjoitti:
Oletatko, että sinua on etsitty puskista?
Näyttää, että sinua kiusitaan eli tehdään arvailua kuten näillä palstoilla on vuosia tehty ja joka on kirjoittajia ärsyttänyt.Olen tietoinen siitä, mutta halusin todistaa itselleni että tällainen arvailu on usein vain juuri sitä...laukauksia pimeään.
En usko että minua on etsitty puskista erityisemmin, niin kiinnostava en ole, mutta on täällä jokunen joka olisi kiinnostunut ampumaan rauhankyyhkyn alas taivaalta; pimeässä sohiminen ja alasampuminen näyttää muodostuneen palstalaisten mielihuviksi.
Tarvii elämä olla tylsää ja vailla sisältöä jos ei ole muuta hauskaa kuin jäljittää, vainota, haastaa riitaa tuntemattomien kirjoittajien kanssa.
Kirjoitan tämän rekattuna, mutta jatkan kokeilua ainakin tämän päivän vielä.
Torstai on toivoa täynnä!- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Olen tietoinen siitä, mutta halusin todistaa itselleni että tällainen arvailu on usein vain juuri sitä...laukauksia pimeään.
En usko että minua on etsitty puskista erityisemmin, niin kiinnostava en ole, mutta on täällä jokunen joka olisi kiinnostunut ampumaan rauhankyyhkyn alas taivaalta; pimeässä sohiminen ja alasampuminen näyttää muodostuneen palstalaisten mielihuviksi.
Tarvii elämä olla tylsää ja vailla sisältöä jos ei ole muuta hauskaa kuin jäljittää, vainota, haastaa riitaa tuntemattomien kirjoittajien kanssa.
Torstai on toivoa täynnä!Olen samaa mieltä, että elämä on tylsää, jos pitää jatkuvasti luulottelua kuka kukin on, kuten ystäväsi korppis tekee.
Elämä on myös tosi tylsää myös silloin, jos tekee, kun tekee tuollaisen aloituksen, kuin tämän ketjun aloitus on.
Elämä on myös tylsää, jos palstakirjoittelu on noin hiton tärkeää.
Itse olen sortunut lukemaan näitä palstoja nyt koronan aikana ja todellakin toivon, että nopeasti pääsisin normaalin elämään. - Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Olen tietoinen siitä, mutta halusin todistaa itselleni että tällainen arvailu on usein vain juuri sitä...laukauksia pimeään.
Torstai on toivoa täynnä!"rauhankyyhkyn"
??? - Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Torstai on toivoa täynnä!Tarvii olla elämä tylsää, kun tonkii vielä arkistotkin, kun on vihreänä kateudesta jonkun takarivityynen saadessa osakseen kiitosta ja lämmintä vastaanottoa.
- Anonyymi
Tajuatko minne lapsen tasolle olet vajonnut ? Ei tule kirjallisuuden nobelia.
- Anonyymi
Vanhuudenseniiliys teettää kaikenlaista huvittavaa.
- Anonyymi
On nämä palstat menneet tylsiksi, tämän totean ja poistun.
- Anonyymi
Olisit itse yrittänyt piristää tätä tylsyyttä!
- Anonyymi
Syksyn merkkejä on ilmassa, ja syyspalttoita voi alkaa nostella tuulettumaan.
Merkit viittaavat siihen. että Suomeen tulossa kunnon talvi nietokset korkeat.
Riittää aurausmiehille, ja lumenkolaajille töitä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047