Pekalle on taas ilmoittautunut satsi Suomelle työskennelleitä "virkamiehiä" 130 40 ja vielä 70 lisää. Pekka vihjaili toissapäivänä että tuhatkunta ihmistä on työskennellyt suomelle Afganistanissa. Tähänasti reilu tusina suomalaisia on onnistumut palaamaan.
Voisikko Juuassa tehdä jotain näiden suomen hyväksi rehkineiden eteen?
Juuka ja "paluumuuttajat".
4
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ei aiheuta toimenpiteitä, hallitus on jo ohjannut pari miljoonaa"taisteluensiapuun"YK:n pakolaisavun kautta. Rahahan meiltä ei lopu, ja ihmishenki on korvaamaton. Hillo-globaaliuuteen kuuluu vaiettu tieto, ettei loppujen lopuksi velkoja tervitsekkaan takaisin maksaa. Meitä pieniä vain pidetään näin jännityksessä. Kaikki hyvin juukalainen!
Eu:n nopean toiminnan joukot taitavat istua vielä lusikka suussa. Paska liitto, johon meidät muinoin hölmäytettiin!
- Anonyymi
Niinpä, yhteistyö ei kannata. Parempi kun vaan öllötettäis mökillä omavaraisina niin ei kukaan pääsis rikastumaan eikä tarviis olla kateellinen kenellekään.
- Anonyymi
Mökissä ainakin välttyy kulttuurilta, eikä jyrise mönkijät ja jumputa räppi. Poissa on turhanpäiväinen ruohonleikkuu ja trimmaus lehtien puhaltamisesta puhumattakaan.
Aurakoneet ei kolise kevätkivikoissa eikä pillit huuda. On se vaan niin hyvä asunto tämä mökki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047