Kyllä Nordealla on surkeat palvelut Nokialla eläkeläiselle, ei saa edes nettikeskusteluaikaa.
Pankkipalvelut
16
75
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtakaa Osuuspankkiin. Se on helppoa, mene vain osuuspankkiin ja kerro asiasi. Näin minä tein 2 vuotta sitten. Eikä todellakaan kaduta.
- Anonyymi
Niin sen vielä lisään että itse ei tarvinnut tehdä mitään. Pankkivirkailija hoiti homman. Siirsi rahat uuteen tiliin (siis Osuuspankin) ja sulki sen kirotun nordean tilin. Helppoa oli, ja nopeesti kävi !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sen vielä lisään että itse ei tarvinnut tehdä mitään. Pankkivirkailija hoiti homman. Siirsi rahat uuteen tiliin (siis Osuuspankin) ja sulki sen kirotun nordean tilin. Helppoa oli, ja nopeesti kävi !!
S-pankki on paras ,eikä ole kuluja !
Ja on aina auki joka päivä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-pankki on paras ,eikä ole kuluja !
Ja on aina auki joka päivä !Missä on lähin S-pankin konttori?
- Anonyymi
Siirtääkö Osuuspankki säästöt ym. muut sijoitukset ,jos antaa valtakirjan, kun menee pankkin sopimaan asiasta . Olen harkinnut asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on lähin S-pankin konttori?
S-pankin useimmat konttorit on suljettu virusepidemian vuoksi.
- Anonyymi
Eihän nordealla ole mitään palvelua.
- Anonyymi
Kummasti rahat pysyvät tilillä, eivätkä häviä kuin tuhka tuuleen, joten on niillä nyt sentään jotakin palveluja. Itsepalvelu on nykyään kaikkialla se trendi.
- Anonyymi
Samaa mieltä Nordeasta. Olen hoitanut iäkkäiden sukulaisten asioita, joilla on Nordean tili, Tosi kankeaa on ollut nettipalvelut ja ihme katkoksia palveluissa. Paikan päällä konttorissa en ole käynyt. Siellä varmaan saisi samanlaista palvelua kuinmuissa, mutta Koronan myötä vesittyi loputkin mahdollisuudet. Pitäisi kai Tampereelle mennä. Nuoret tietysti hoitaa kaiken nettipankissa, mutta vanhuksia käy sääli.
- Anonyymi
Unohtakaa jo se Nordea, Se on aivan pas¤#¤! vaihtakaa pankkia, se käy tosi helposti.
- Anonyymi
Mutta mitäs Nallelle sitten tapahtuu?
Ihan sääliksi käy Nalle parkaa.
- Anonyymi
nopeammin saat 100 000 lainaa kuin ajan pankkiin.
- Anonyymi
Otatko ajan vai ilmanko aikaa?
- Anonyymi
Siirryin pari vuotta sitten Nordasta Aito Säästöpankin asiakkaksi ja kyllä homma ku homma hoituu, mitään ei tosiaan tarvi itse tehdä paitsi allekirjoittaa valtuutus Nordean tilien irtisanomiseksi. Pankkihan on palveluyritys.
- Anonyymi
Pankkeja kiinnostaa rahanteko. Perustuu se toiminta voittoihin pankeillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkeja kiinnostaa rahanteko. Perustuu se toiminta voittoihin pankeillakin.
Muutos kassapalveluihin: Moni OP Tampereen toimipiste toimii jatkossa vain ajanvarauksella
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000008210936.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728