Helsingin hiippakunnan tuomiokapituli erotti yksimielisesti Kai Sadinmaan pappisvirasta.
Kapinapapit Sadinmaa ei vihi enää ketään, HYVÄ!
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin oikea päätös!
- Anonyymi
Ihan oikein, sille kommarille!
- Anonyymi
Ihanan kristitty kommentti. Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan kristitty kommentti. Aamen!
Aivan, rehellinen.
- Anonyymi
Hyvä. Kirkon tulisi suunnata myös pappien lisäksi katseensa jäseniinsä. Kirkon riveissä on esimerkiksi runsaasti homoseksuaalisuutta ,avioeroja ja naispappeja hyväksyviä jäseniä jotka voitaisiin hyvin tuomiokapitulin käskyllä erottaa kirkosta ja kieltää heitä jatkossa ottamasta osaa kirkon tai kristinuskon toimintaan.
- Anonyymi
Samoin kirkosta tulisi erottaa myös kaikki Sadinmaata tukeneet ja kannattaneet jäsenet. Vaikka he eivät ole suoraan syyllisiä Sadinmaamntekoon niin epäsuorasti he ovat osasyyllisiä siihen.
- Anonyymi
Nyt siihen on ainakin on kirkon tuomiokapitulilta laillinen lupa. Kiirkkoon ja kirkon tapahtumiin heitä ei tule enää päästää sillä ovat itse valinneet olla pois Jumalanpalvelus luota. Itse aion olla seisomassa vartiossa kirkon ovela ja päästän sisään vain ne jotka myöntävät vastustavansa Sadinmaata ja käännytään jokaisen pois joka myöntää tukevansa häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siihen on ainakin on kirkon tuomiokapitulilta laillinen lupa. Kiirkkoon ja kirkon tapahtumiin heitä ei tule enää päästää sillä ovat itse valinneet olla pois Jumalanpalvelus luota. Itse aion olla seisomassa vartiossa kirkon ovela ja päästän sisään vain ne jotka myöntävät vastustavansa Sadinmaata ja käännytään jokaisen pois joka myöntää tukevansa häntä.
Jos sinä alat minua kuulustella kirkon ovella, niin vedän turpaan.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Etkö samantien katkaisisi kaulan?
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Jos teet niin niin minä kutsun poliisit ja nostan syytteet pahoinpitelystä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos teet niin niin minä kutsun poliisit ja nostan syytteet pahoinpitelystä.
Ei vaan kyse on itsepuolustuksesta jos minua yritetään heittää ulos niin sehän ei vaan onnistu. Siinä lentää toinen ulos.
- Anonyymi
Sadinmaa on siinä oikeassa, ettei ehtollisen jakamisessa tarvita pappia. Raamattu ei myöskään tunne muuta kuin leeviläisten pappien vihkimistä, joten ainakin tältä osin piispa Teemu Laajasalon johtaman tuomiokapitulin päätös on ollut Raamatun vastainen.
Toisaalta on niin, että Sadinmaa on kannattanut homojen vihkimistä, joten hän ansaitsee potkut. Saatte siitä hyvän saarnamiehen sinne jakkaralahkoonne.
Sinulla ne on vaan nuo ajatukset tiukasti siellä alapäässä. Hae apua noihin pakkoajatuksiisi.
- Anonyymi
Kai Sadinmaa olkoon itse se varoittava esimerkki siitä mitä käy jos kirkkoa ei tottele jotta muut osaavat varoa ja pelätä. Sadinmaa tukijat ja kannattajat käänytettäköön pois kirkon ovella sillä heillä ei ole Jeesuksen luo ja Jumalan eteen enää mitään asiaa.
- Anonyymi
Lisää näitä!
- Anonyymi
KylläTaasNaurattaa kirjoitti:
Olipa lapsellinen kommentti 😏
Sinua en kirkon sisälle päästäisi. Pysäyttäisin sinut ovela ja sanoisin, "Mene vaikka lähimmäinen Esson baariin juomaan olutta, mutta näistä ovista et enää ikänäsi pääse sisälle." Ja samoin sanon kaikille jotka ovat Sadinmaata tukeneet ja kannattaneet.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua en kirkon sisälle päästäisi. Pysäyttäisin sinut ovela ja sanoisin, "Mene vaikka lähimmäinen Esson baariin juomaan olutta, mutta näistä ovista et enää ikänäsi pääse sisälle." Ja samoin sanon kaikille jotka ovat Sadinmaata tukeneet ja kannattaneet.
Onneksi kaikki pervot eivät pääse kirkkoon töihin 🤣
- Anonyymi
Aamen! Aamen!
- Anonyymi
Ja se on aivan oikein! Nostan maljan tälle päätökselle. Pian Koittaa Kari Kanalan potkut. Lähtölaskenta on kuulemma jo alkanut.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
"Kuulemma" niinkö ? Sanoko ihan oman jakkaralahkosi saarnamies noin:d
Lypsyjakkaarasiko sinut on unoittanut ?😂
KylläTaasNaurattaa kirjoitti:
Lypsyjakkaarasiko sinut on unoittanut ?😂
Taasko kävi moka. Lähti ihan nickillä 😂
No jatkoa ajatellen sinulle idiootti . Yritä nyt edes saada neljän sanan vittuilu kirjotettua ilman virheitä.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Taasko kävi moka. Lähti ihan nickillä 😂
No jatkoa ajatellen sinulle idiootti . Yritä nyt edes saada neljän sanan vittuilu kirjotettua ilman virheitä.Ihan kuule nikilläni kirjoitan kuten aina. Mitä yrität taas kitistä? 🤔
- Anonyymi
Ja Irja Askola. Hänen nimensä on pyyhitty jo pois piispojen listasta. Lopuksihan voitaisiin aloittaa myös naispappien erottaminen.
- Anonyymi
Syntisillä ei ole kirkkoon mitään asiaa.
- Anonyymi
Ei jos eivät halua tehdä parannusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos eivät halua tehdä parannusta!
Jeesus ei halunnut luokseen syntisiä vaan että ihmiset luopuvat synneistään.
- Anonyymi
Se siitä seuraa kun pelko kirkkoa ja sen esivaltaa kohtaan unohdetaan ja se muuttuu tyhmäksi uhkarohkeudeksi.
- Anonyymi
Sadinmaa on uusi Luther.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadinmaa on uusi Luther.
Lähinnä Stalin tai Lenin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadinmaa on uusi Luther.
Itse vertaisin Sadinmaata ennemmin Adoöf Hitleriin kuin Lutheriin vaikka kaikki kolme vihaavatkin yhtä paljon tiettyä kansaa.
- Anonyymi
Yhyy
Yhyy
Näkymättömän miehen edessä vihkiminen on kielletty häneltä.
Niisk 😭
😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32111878Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4173343Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951858- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411091Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253897