Haluaisin että se koskee kaikkia tielläliikkujia jotka osaavat lukea liikennemerkkejä . Tiellä kulkee esim päivittäin pakettiauto jollla tuntuu olevan aina kiire nopeus on vähintään sata. Jos tien varrella asuvat ja muutkin eivät osaa noudattaa nopeusrajoituksia, voisivat muuttaa isompiin kasvukeskuksiin
Alaskylän kylätiellä on 50 km:n nopeusrajoitus
Anonyymi
3
856
Vastaukset
- Anonyymi
he ovat suuria veronmaksajia ja saavat mennä lujaa muuten menee verot ikaalisiin
jos hissutellaan kyllä pitää ymmärtää vähän veroa maksavien se tosi asia. - Anonyymi
Joku kuvittelee, että rajoitus koskee muita, vaan ei minua. Kyllä tällä kylätiellä ajetaan toisinaan aivan liian kovaa vahtia, hirveä kiire tuntuu ihmisillä olevan.
- Anonyymi
Kovaa ajetaan, kivet vain sinkoilee. Ja oijotaan yksityis teiden kautta, ja vauhti sama...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728