Issikkaa nimeltä Dabbi fra Austvadsholti(tms)...?Kymmenen vuoden takainen rakas hoitopolle myytiin joskus muinoin, mutten tiedä kelle/minne..Netistäkään en ole infoa löytänyt, pelkän nimen vaan..
Myös Fantur fra Stókkseyrista jotain tietävät, ilmoitelkaa..
Kaunis kiitos jo etukäteen!2:)
Tietäisikö kukaan
Manti
1
302
Vastaukset
- Myys Sahalalta
valitettavasti en ole kuullutkaan kyseisistä issikoista(harmi,sillä haluisin tietää KAIKKI suomen issikat...xD)mutta mun asiaan...
pliide,kertokaa mulle mitä kuuluu Sahalan kartanolla olleelle/olevalle issikalle nimeltä Myys!!!(tai vaelluksella sitä kututtiin vaan Myys nimellä...)se on sellanen oikein ihana kimo issikka...muutapa en osaakaa siitä sanoa,koska se oli vain mun 4-tunnin vaellus ratsuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299