Moi, aattelin kysyy vähän menkoista. Eli mulla on siis ollu valkovuotoa jo aika pitkään jaa mulla on tullu lähiaikoina joskus pikkarwihin semmosta ruskeeta asiaa joka on sit niinku kuivunu siihen (ei oo 💩). Ja epäilen että mulla ois alkanu menkat mutta haluisin oikeesti tietää että mitö se on miksi se on sen väristä ja niinkun että miksi sitä tulee?? Ja kiitos paljon jos vastaat oikeesti pliis vastaa
Onko menkat alkanu vai mitä???!!! Vastaa pliis
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Menkkafethissi hyyppä taas kaipaa matskuu. Antakaa sille kun se aina niin käskee vastaamaan. xD
- Anonyymi
Kyllä se ihan märkää kakkaa on ollut joka on siihen kuivunut.. ei sitä aina huomaakkaan kun pierun on päästänyt ja vähän märkää kakkaa sieltä mukana lentää ennen kuin on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Älä nyt niistä stressaa kyllä se siitä. Luonto hoitaa loput.
- Anonyymi
Mulla oli n. puol vuotta sitte sama juttu. Aluks ajattelin et joo, mun tummista pikkareista on vaan tarttunu nukkaa valkovuotoon ja siks sellasta tummaa. Mut sit seuraavana päivänä huomasin saman vaaleissa pikkareis, ja totesin et ei tainnu siit johtuu. Googlettelin sit paniikissa et mitä helvettii, seuraavana päivänä tuli sit ihan kunnon verta... Tiiän et vastasin liian myöhään sulle, mut toivon et tää auttaa jotakuta. Eli ilmeisesti ihan normaalia, ja joskus menkkaveri pysyy ruskeena osana menkkapäivistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229