aloitin vuoden alussa nämä krypto kokeilut , ensin coinmotion sitten cryptocomissa, ja edelleen olen pallo hukassa ! , elikä jos ostan esim aavea tai jotain vastavaa niin tuntuu että voitot menee kuluihin kun kotiuuttaa takasin crypto comiin ! jossain vaihessa kokeilin koitiuutta voittoa näihin us stabel coiniin, mutta sama asia ! kulut aivan valtavat , elikä miten vaihtaa että jäis voitolle ! ja vielä semmonekin asia miksei voi vaihtaa suoraan jotain tiettyä kolikkoa toiseen ,esimerksi jos ostan cryptolla aavea ja tahtoisin vaihtaa aaven esimerksi doge coiniin , niin se ei onnistu ?
miten treidata kryptoilla että ei häviä ?
3
191
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti ensin, miten voisit voittaa lotossa. Sen kun keksit, niin voit alkaa miettimään kryptoja. Pari pykälää vaikeampi voittaa.
Älä usko mainoksia tai piilomainoksia tai muiden ohjeita tai neuvoja. Sinä olet aina uhri ja häviäjä. Ikuisesti. - Anonyymi
Outo juttu, että hallitukset sallivat näiden rahanpesukryptojen käytön. Tavallinen ihminen ei voi enää edes tallettaa rahaa tililleen ilman kuulusteluja, mutta rikolliset siirtelevät bitcoinejaan täysin vapaasti. Ovatko meidän poliitikkomme itse sijoittaneet bitcoiniin, kun eivät puutu rikolliseen puuhaan?
- Anonyymi
Binancen kaupankäyntikulut ovat 0,1 %.
100 euron kaupasta siis 10 senttiä.
Kryptovaluutan vaihto onnistuu helposti:
- Myyt kryptovaluutta 1, saat euroja tai dollareita.
- Ostat heti perään saamillasi euroilla/dollareilla kryptovaluutta 2:sta.
Tuoste menee kuluja Binancessa yhteensä 0,2% (myynti 0,1% osto 0,1%).
Binance on luotettava, maailman suurin kaupankäyntialusta ja toimii myös selvällä suomenkielellä. rekisteröityminen ja tutustuminen täysin ilmaista. Kauppaa ei ole pakko tehdä lainkaan jos ei halua. Pienin kaupankäyntisumma 10 euroa.
Ennen kaupankäynnin aloittamista on hyvä tutustua systeemiin.
Linkistä saa vielä ylimääräisen 10% alennuksen kaupankäyntikuluihin.
https://accounts.binance.com/fi/register?ref=BS65K22D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738