Koko maapallo yms. ovat tekopyhinä huolissaan tartunnoista. Siis mistä itse asiassa? Se 'korona/covid19-virus' on NSA:n valvontajärjestelmää vastaan tehty kyberisku, eli ns. troijalainen, tylsä matopeli, kun tiesivät, että Snowdenin paljastamassa järjestelmässä, jossa kansalaisia valvotaan 24/7, oli haavoittuvuus, ns. takaportti, jota terroristit käyttivät hyväksensä tarkoituksenaan koko maan infrastruktuurin - ja järjestelmän tuhoaminen. Suomessa on myös ko. järjestelmä käytössä, se pyörii Windows-käyttöjärjestelmässä, mm.
jenkkiperäisessä, isäntämaasopimusta kumartavassa Kanta-palvelussa.
Totuus koronasta/covid19
Anonyymi
3
1149
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä varoitin jo v. 2019 Twitterissä, jonka perusteella Trump julisti kansallisen hätätilan.
- Anonyymi
Niin, irakilaiset kaiken takana, valitettavasti. Kun se on niin tärkeetä, että mä oon hullu, kun en kestä totuutta, että ne on itse.
- Anonyymi
Ai toi venäläisten kehittämä virus 70 luvulta mutta miks nyt päässy karkuun ja muka kiinasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846