Täällä yksi pinssien himo keräilijä. Minulla on omasta mielestäni aika iso kokoelma.. yli 1000:n pinssin mennään.
Olisi kiva vaihtaa muiden keräilijöiden kanssa mielipiteitä.
Tietty minulle saa lahjoittaa pinssejä ja pieniä summia voin maksaakin.
Pinssit
7
2022
Vastaukset
- krisse
Olen myös pinssien himokeräilijä, mutta itselläni niitä on hiukan vähemmän, 100 pinssiä löytyy. Mutta jos mailata haluat, osoite on krista_1992@hotmail.com. Olen aika kersa iältäni, mutta toivonpa ettei se haittaa. Olisi mukava jutella!
- huhhahhei
se on pieni neliön muotonen, tausta punanen ja valkosella mtv3:n tunnus. niitä on kuulemma painettu 52 kpl. tuttu sai ku se teki töissä jotain studioautoa tms mtv3:lle
- Hansku83
Minä oon kans hurahtanut noihin pinseihin. Kokoelmaani kuulunee reilut 300 pinssiä. Välillä oon kerännyt hieman aktiivisemmin ja joskus vähemmän aktiivisemmin. Kiva että meitä vielä löytyy :)
- Irkku
Mulla on vielä pinssejä vaatimattomasti, alle 100. En niin kauhean aktiivisesti kerää, en esim. osta niitä vaan otan jos jossain ilmaiseksi tarjotaan.
- marie7
Ostan aina pinssin, kun käyn laskettelukeskuksessa laskemassa. 11 löytyy, suurin osa alpeilta, Tahko ja Ylläs puuttuu. Sitten laitan ne kiinni alppihattuuni :)
- Anonyymi
Tarpeetonta roskaa maailmaan. Kun se aika tulee nuokin rihkamat päätyy kaatopaikalle koska niitä materiaaleja ei voi kierrättää. Lapset tekee noita hikipajoissa kehitysmaissa.
- Anonyymi
Minullapa on sellainen pinssi, että sitä ei ole kellään. Ei edes minulla. Vain ajatus, miltä se voisi näyttää. Eikös periaatteesa sellainen nappikorvis, jossa lukko korvantakana ole pinssi. Vai miten, pinssi määritellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229