Olen saanut s-etukortti visa debitin. Kun kortin laittaa siihen kaupan maksupäätteeseen ja valitsee sen bonuksen ensin, niin tuleeko siihen näytölle sen jälkeen automaattisesti se debitin valitseminen, vai pitääkö kortti nostaa bonuksen valitsemisen jälkeen ja laittaa takaisin laitteeseen että voi maksaa?
Emppu
S etukortti visalla maksaminen
2
473
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluat maksaa sillä kortilla, voit painaa suoraan "Debit", jolloin se kirjaa myös bonukset. "Bonus" valitaan silloin, jos käytät korttia vain bonuksen kirjauttamiseen ja maksat jollain muulla.
- Anonyymi
"Olen saanut s-etukortti visa debitin. Kun kortin laittaa siihen kaupan maksupäätteeseen ja valitsee sen bonuksen ensin, niin tuleeko siihen näytölle sen jälkeen automaattisesti se debitin valitseminen, vai pitääkö kortti nostaa bonuksen valitsemisen jälkeen ja laittaa takaisin laitteeseen että voi maksaa?"
Valitse ihan Debit niin kirjaa S-Bonukset samalla. Tuo valikko on heitä varten jotka haluavat maksaa toisella kortilla mutta haluavat S-Bonukset. Kun maksat S-Visa:n kautta saat maksutapaetua, enenmän kuin korkotuotto. MobilePay:n kautta maksettaessa saat S-Bonukset automaattisesti, kunhan olet S-Etukortin & S-Visan lisännyt molemmat MobilePay:n tietoihin, Debit & Credit puolet on ominaan MobilePay:n korttitiedoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279