Hei, mulla ollu ihastus, romanssinkin tapaista ollu meillä. Miehen käytös välil tosi ailahtelevaa. En tahdo saada hänestä selkoa. Nyt olen vakoillut hänen Fb- profiiliaan. Yllätyksekseni sieltä löytyi arveluttavia asioita. Hänen tykkäämiset listansa on pitkä ja koostuu paljolti blogeista ja sivustoista, joissa vähäpukeiset naiset esittelevät sulojaan. Näitä tissi- sivustoja hänellä 13 kpl. Myös hierontalaitoksia on runsaasti tykkäämislistassa. Kaikenhuippuna 9 erilaista pro- cannabis järjestöä ja sivustoa. Millainen tällainen mielestänne mies on? Holtiton? Seksi- ja huumeaddikti? Kertokaa. Minä olin aivan pöyristynyt nähdessäni nämä hänen tykkäämiset. Mies on kuitenkin yli 30 eli ei mikään teinikapinallinen enää.
Mitä miehen Fb- profiili kertoo tyypi luonteesta
Anonyymi
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Miesten mies
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa-a-a-a-a-a-a-a-a-a-
har-ah-rha-rha-sh-hrs-hfsdfsädfsäsäsäsääsäsä - Anonyymi
Se kertoo vaan mistä mies tykkää, eikö?
- Anonyymi
Kaikenlaisista p'skoista sinäkin tykkäät.
- Anonyymi
Kannabisjärjestöjä kuuluukin kannattaa. Ei se tarkota että olis addikti.
- Anonyymi
Jännämieshän tuo on selvästi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813