Heippa! Olen tässä mietiskellyt että jos jää kiinni viiltelystä esimerkiksi kouluterveydenhoitajalle alkaako siitä kaiken näköiset keskustelut ammattilaisten kanssa? Ja minkä sanoa syyksi viiltelylle jos ei halua sanoa oikeaa syytä?
Minun syyni on se että kun minua stressaa tai ahdistaa teen viillon ja se helpottaa, sitten niiä viiltoja ilmaantuu vain lisää. Se alkaa tuntua addiktiolta.
Onko tuo edes hyvä selitys viltelylle? Joutuuko siitä osastolle? Mitä sitten kun jää kiinni tapahtuu? Olisi mukavaa saada heiltä vastauksia jotka ovat kokeneet tälläistä:)
Itsetuhoisuus
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen menemään asiantuntijan puheille sano, että ahdistaa ja on itsetuhoisuutta mutta et oo vielä tehny mitään eli et kerro et viiltelet jne. Niiden pitäs tällöin määrätä joku lääke, jokka poistaa ton viiltelyhalun (eli poistaa ahdistuksen ja mahdollisesti masennuksenki jos sellane löytyy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259