Varmasti yritit aika-ajoissa kaikkesi. Se ei vaan mestarien sarjassa riitä mihinkään. Jos sinulla olisi järkeä päässäsi ja ymmärrät mitä George Russel teki, nyt olisi hyvä hetki käydä heittämässä avaimet sun kiesiin.
Sinulla ei ole boolsseja ajaa kuten Max, GR ja Ham. Sinä et ole sarjan parhaimmistoa. Viimeistään nyt olisi hyvä tunnustaa tosiasiat ja siirtyä pyöräilemään mun tai Tiffin seurassa - niin ja soitella YLE:n lähetyksiin äidin kaa toivomaan kappaletta "aja hiljaa isi"!
Valtteri: tähän on hyvä lopettaa! - Lähdetään pyöräilemään
Anonyymi
4
82
Vastaukset
- Anonyymi
Onneks siitä pääsee. toivottavasti ei näytä missään naamaansa.
- Anonyymi
Toivottavasti alottaja menee Valtterin tilalle niin saadaan taas yksi josta voi valittaa oikein olen takaa. Jaa mutta eihän alottajalla ole edes ajokorttia, se kun vaaditaan jos yrittää ajaa millä tahansa autolla. Just niin ei muuta kun pyöräilemään vaan.
- Anonyymi
Niin, katso Russelin suoritusta ja vertaa sitä Valtterin suoritukseen. Vale on ihan pihalla, ei sitä kukaan vihaa, se vaan nyt on niin. Parempi pitäis olla kun tuolla kruisaa.
- Anonyymi
Russell lähtöruutu 2.Bottas 13.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269