Ihan niin kuin hän olisi oikeasti todella ihastunut minuun. Katselee salaa, hermoilee, sekoilee sanoissaan, ja toisaalta hakeutuu seuraan, on avulias ja muistaa kaiken mitä olen joskus puhunut. Ja kuitenkin hän on varattu. Onko sitten niin, että hän on tosissaan minuun ihastunut, vai onko tämä vain jotain peliä? Itse olen häneen hieman ihastunut ja siksi tämä tuntuukin ikävältä. Olettaisin kyllä, että jos varattu ihastuu toiseen, niin tällaiset tunteet hän kyllä kuolettaisi heti.
Miksi varattu työkaveri pitää peliä?
46
7664
Vastaukset
- Anonyymi
Niin vvoi käydä jos hänellä on huono parisuhde.
Mutta muista, itse olet vastuussa omista tunteistasi. - Anonyymi
Samaa muttei todellakaan ole avulias eikä muista mitään 😂 Aivoinfarkti?
- Anonyymi
Älä viitsi pilailla nyt yhtään vakavilla asioilla.
- Anonyymi
Kai hän on ihastunut eikä saa kuoletettua tunteintaan. Ja jos et tiedä mitään hänen parisuhteestaan, niin vaikea tuossa on spekuloida.
Tai sitten hän ei ole ihastunut sinuun.- Anonyymi
Ei välttämättä olekaan. Pitäs muistaa tää.
- Anonyymi
9ah. Muna mies ei ole rakkaus mies
... muna ei tiedä rakkaudesta mitään.💎
- Anonyymi
Ei ilmeisesti ole ollut muuta peliä? Hän on joko pelokas tai vähän ihastunut, harmiton. Ei ne tunteet vaan aina käskystä kuole.
- Anonyymi
Jep ei ne kuole. Kokemusta on.
Ihminen se on se toinenkin, ihastuneena menee hiukan sekaisin, tokko tuo mitään pelailee. Ja vaikka varattu onkin, niin aivan hyvin voi ihastua, ratkaiseva ero syntyy siitä kuinka sen ihastuksensa käsittelee.
- Anonyymi
Se ihastuminen on herkällä ihmisellä joskus niin vahvaa että hän voi todella kärsiä siitä. ☹️ Vastaava meneillään. Kärsin.
Anonyymi kirjoitti:
Se ihastuminen on herkällä ihmisellä joskus niin vahvaa että hän voi todella kärsiä siitä. ☹️ Vastaava meneillään. Kärsin.
Kärsiihän siitä, jos ei ole mahdollisuutta kertoa tunteistaan tai on päivän selvää, että toinen joutuu torjumaan. Olen ollut tuossa tilanteessa aikanaan pariinkin otteeseen, ei se ollut herkkua ei.
Jälkimmäisellä kertaa itsellä auttoi paljon kun hyväksyi tilanteen ja päätti nauttia jokaisesta kohtaamisesta (töissä) täysillä, mutta työn ulkopuolella suuntasi huomion painokkaasti muaalle, käytännössä ystävien ja sukulaisten kanssa touhuamiseen. Aikaa se vei, mutta helpottui viikko viikko ja myöhemmin ymmärrettynä ratkaisevaa oli ymmärtää ettei itse voi sitä toista saada, voi vain nauttia kohtaamisten yhteydessä.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kärsiihän siitä, jos ei ole mahdollisuutta kertoa tunteistaan tai on päivän selvää, että toinen joutuu torjumaan. Olen ollut tuossa tilanteessa aikanaan pariinkin otteeseen, ei se ollut herkkua ei.
Jälkimmäisellä kertaa itsellä auttoi paljon kun hyväksyi tilanteen ja päätti nauttia jokaisesta kohtaamisesta (töissä) täysillä, mutta työn ulkopuolella suuntasi huomion painokkaasti muaalle, käytännössä ystävien ja sukulaisten kanssa touhuamiseen. Aikaa se vei, mutta helpottui viikko viikko ja myöhemmin ymmärrettynä ratkaisevaa oli ymmärtää ettei itse voi sitä toista saada, voi vain nauttia kohtaamisten yhteydessä.Niin se tietenkin on. Me olemme inhimillisiä tuntevia ihmisiä. Siksi ärsyttää nuo haukkuvat ihmiset.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se tietenkin on. Me olemme inhimillisiä tuntevia ihmisiä. Siksi ärsyttää nuo haukkuvat ihmiset.
Koirat saa haukkua, siihenkin on joku syy, useimmiten pelko tai turhautuminen. Anna niiden haukkua, kyllä maailmaan ääntä (kirjaimia...) mahtuu.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Koirat saa haukkua, siihenkin on joku syy, useimmiten pelko tai turhautuminen. Anna niiden haukkua, kyllä maailmaan ääntä (kirjaimia...) mahtuu.
Hau hau hau.
- Anonyymi
Ei ole paljon tekemisissä ihmisten kanssa noin yleisellä tasolla?
- Anonyymi
Noh. Kyllähän hän varmasti on ihastunut. Itse siis ainakin olen tosissani ihastuessani. En kylläkään halua rikkoa mitään.
En pelaile pelejä. Nainen olen.
Jos hänellä on suhde kuolemassa, ero meneillään yms? Tai menee huonosti ja on sitten tunteita päässyt tulemaan.....
Toiset ihastuu herkemmin kuin toiset. Tuokin voi mennä ohi tai sitten se vaan pahenee 😂 - Anonyymi
Hmm seuraile tilannetta tuleeko ero tms. Ja onko vieläkin ihastumisia ilmassa. Itse olin joskus muinoin fyysisesti ja henkisesti väkivaltaisessa suhteessa. Ihastuin toiseen onneksi. Paras asia ☺
Voihan muihin ihastua hyvässäkin suhteessa. Mutta eri asia mitä tunteilleen tekee 👍🏻ne menevät sitten ohi jos menevät. Aikanaan kyllä jos ei ruoki.
Syitä on lukuisia joten paha tuosta on sanoa tietenkään. Vaikuttaa ihastuneelta toki.- Anonyymi
Samoja kokemuksia menneisyydestä. Sain vihdoin helvetin jälkeen kokea mikä on oikeaa rakkautta, kun rakastuin toiseen. Joten parempi, kun jättäisimme tuomitsematta. Emme voi tietää minkälaisia kauheuksia toinen kokee kotonaan. Toivottavasti ei, mutta kun sitä ei välttämättä näe, aisti tai huomaa.
- Anonyymi
Ajattelee että olet helppo nakki pitää vähän jännäkivaa suhteen ulkopuolella,tietenkin.
- Anonyymi
Ei se nyt noinkaan mene aina 😒 Hitto teidän oletuksienne kanssa.
- Anonyymi
Olette niin helppoja. Suorastaan tyrkkyjä.
- Anonyymi
Ei se ole noin mustavalkoista. Mutta en sun trollin pa*kajutuista jaksa pas**akaan nakata.
- Anonyymi
Miehet ne vasta osaakin 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole noin mustavalkoista. Mutta en sun trollin pa*kajutuista jaksa pas**akaan nakata.
Niin ja vaarallista olettaa ja maalittaa. Jonkun mieli voi särkyä
- Anonyymi
Hmm. Paha sanoa kun kaikki on nyt kirjoittajan tekemän tekstin varassa. Kuinka paljon noista kokemuksista on sitten vain oletuksia ja omia tulkintoja tms. Kun ei tiedä tilannetta ollenkaan niin paha arvailla..
Mahdollista, että haluaa vain ystävystyä. Harvinaisempaa sekin, mutta itse ainakin näinä aikoina kaipaan ystäviä.
Jos se todella menee kuten kuvailit niin onhan tuo selvästi jotain ihastusta. Ehkä?- Anonyymi
Mutta ei välttämättä! Se pitää sanoa ääneen ollakseen varma tieto.
- Anonyymi
Kun nyt vaan pysytte varatuista itse kaukana niin hyvin menee eikä tule suruja suuntaan eikä toiseen. Maailmassa vapaita yllinkyllin ja mitään ainoaa oikeaa ei ole. On vain perheen perustaminen jonkun kanssa ja sitä kunnioittakaa. Näin helppoa se on kun osaa😃
- Anonyymi
Kaikki eivät haluan todellakaan perhettä. Älä yritä syöttää tuota jonain tavoiteltavana normina.
- Anonyymi
Kyllä on muuten kamala työkaveri kun vielä muistaamitä sanot. Mun mielestä se kertoo enemmänkin siitä, että toinen kuuntelee sinua ja ehkä siitä, että hänellä ei oo vielä dementiaa, vaihdevuosia tai toisaalta valvottavia pikkulapsia. Muutoin sanoisin, että kuunteleminen on hyvä taito opetella. Omat lapset joskus sanoo, että äiti sä et kuuntele, jos en katso heihin samalla, mutta ovat yllättyneitä, kun olenkin kuunnellut.
- Anonyymi
Halventavaa väittää peliksi.
- Anonyymi
Mä mitää pitele, haluisin olla sun frendi!
- Anonyymi
Mitä peliä? Jääkiekkoa, korttipeliä vai roolipeliä?
- Anonyymi
Larppaan töissä päivittäin oikeeta työntekijää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Larppaan töissä päivittäin oikeeta työntekijää
Huomaan.
- Anonyymi
Olisko sen suhde tiensä päässä ja leikittelee nyt ajatuksella että vaihtais lennosta seuraavaan. Joillekin yksinolo on helvetistä seuraava.
- Anonyymi
Ei rakkaus kaikilla ole vain peliä. Sinun elämäsi näköjään on. Halpamaista.
- Anonyymi
Lopeta itse pelaaminen äläkä sysää vastuuta vain toiselle. Herätys. Nykyään se on yleistä että sysätään vastuu syrjään. Itse ei ole enää kukaan edes omista tunteistaan vastuussa. Jo on aikoihin eletty.
- Anonyymi
Mikä hemmetin vastuu? Minkä siinä voi jos toinen piirittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetin vastuu? Minkä siinä voi jos toinen piirittää?
No jos se häiritsee niin sano sille miehelle(?)
- Anonyymi
Pillua voi vongata monella tavalla, tässä hienostuneempi versio kyseessä.
- Anonyymi
Joo. Tollasia miehet osaa olla. Mutta nainenhan ois heti h*ora. Mies vaan kova p*nomies ja taputus olalle.
- Anonyymi
Kaupassa töissä ja minulla on vähän tälläinen tilanne. Olen vähän "hutera" hänen seurassa.
t mies - Anonyymi
Hah.sanompa vain. Olette itsekkäitä toisten elämään itseänne tyrkyttäviä pahvipäitä. Ei ole tullut mieleen etsiä omaa vaan roikkua toisten omassa. Hyi helvata.saatte mitä itsekkäästi tilaatte.
- Anonyymi
Eeli jos vaikka hänet. Hän tekee sinulle juuri saman mitä teilläkin oli. Et ole mitenkään erityinen.olet ollut vain hauskanpitoa.jos ei teillä ollut edes perhettäkään niin todella heikoilla olet😁
- Anonyymi
Höhöhö. Älä sössötä
- Anonyymi
Ihana L näin kun katselit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041871
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151631- 1441629
- 1031589
- 851557
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e521340Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851307- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091