Persuissa näyttäisi olevan kaksi ryhmää. Kuulutko vanhoillisiin sunnipersuihin vai uudistusmielisiin siiapersuihin?
Mihin ryhmään kuulut?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on ongelma. Pidä se.
- Anonyymi
Persujihadismi näyttäisi olevan kasvussa. Supohan kyllä jo varoitteli siitä etukäteen.
Me olemme barbaareja, jotka eivät halua talibaneja tänne, mikä johtuu tietysti ihan siitä, että he ovat vääräuskoisia, eikä asialla ole mitään tekemistä turvallisuuden kanssa.
Me olemme barbaareja, jotka eivät jakele mielellään rahaa muihin maihin ja se johtuu tietysti ihan saituudestamme ja siitä, että inhoamme erilaisuutta, eikä asialla ole mitään tekemistä suomalaisten hyvinvoinnin kanssa.- Anonyymi
Häh? Ootsä ihan pihalla....taas.
Eihän talibanit ole tänne tulossakaan, hehän valloittivat juuri Afganistanin itselleen.
Seuraa vähän maailmaa, ettei tule noin pahoja reikiä päähäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Ootsä ihan pihalla....taas.
Eihän talibanit ole tänne tulossakaan, hehän valloittivat juuri Afganistanin itselleen.
Seuraa vähän maailmaa, ettei tule noin pahoja reikiä päähäsi.Talibaneja palasi kymmeniä tuhansia Afganistaniin.
Isis mieliset tulevat Eurooppaan ja Yhdysvaltoihin ja lopputulos nähdään pian.
- Anonyymi
Sunnipersuihin. Purra ei aja meidän asiaamme. Saattaa piankin tulla konflikti.
PS for ever.- Anonyymi
On tullut jo
- Anonyymi
Kuulun järkensä menettäneisiin komudemuihin, valtio elättää.
- Anonyymi
Järkensä menettänyt... check. Valtion elätti... check. Komudemu... hyvä yritys, persu.
- Anonyymi
hutu persut vastaan tutsi persut 🤣 näitä satuleikkejä voi pelata miten vain , mutta 1918 punaiset ja valkoiset tappoivat toisiaan oikeasti.
- Anonyymi
Missä persut - siellä rähinä
- Anonyymi
Rukousaamiais Persut on=KD
- Anonyymi
Uudistusmielisiin natseihin!
- Anonyymi
Minä kuulun Hitler-Jugnediin
- Anonyymi
Myös Jeesus tulee, vaviskaa syntiset!!!
Niille jotka eivät tiedä, niin shiiapersut uskovat Timoon ja sunnipersut Jussiin. Välissä yritti tulla epäprofeetta Sampo, mutta opetuslapset puuttuivat ajoissa peliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266