Uusi kunnanvaltuuston puheenjohtaja näyttää tuovan nykyaikaista avoimuutta päätöksentekoon, miellyttävästi ilman itsensä tehostamista esiintyen.
Paikallinen kansanedustaja taitaa vaihtua
17
2461
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on odotettu ja toivottu jo vuosia.
Heinosella ei ole muuta kuin suuret puheet-teot puuttuvat.- Anonyymi
Kuinka niin teot puuttuvat?? Juuri valehteli todella härskisti tv-keskustelussa. Luulisi siinä hiukan hävettävän. Niin luulisi, mutta häpeämään hän on liian tyhmä. Siihen pää riittää että haukkua räksyttää joka suuntaan, oli sitten aihetta tai ei.
- Anonyymi
Jäi todella fiksu kuva uudesta valtuuston puheenjohtajasta.
Paljon parempi vaihtoehto Heinosen minä,minä, minä puheille. - Anonyymi
Olisi jo aika vaihtaa tuo tyhjiä puhuva mielistelevä niljake fiksumpaan vaihtoehtoon.
- Anonyymi
Heinonen,sun etsikkoaikas on mennyt-et ole saanut mitään aikaan!!!!
Hypit kuin hangoton heinämies eduskunnassa. - Anonyymi
Timpukka ei ole kuin tyhjää räkyttävä kokoomus rakki ilman varsinaista asiaa. Paljon sanoja, ei tekoja. Ja fanilauma palvoo. Uusi valtuuston pj pesee timpukan mennen tullen.
- Anonyymi
"Lopen lapsitähti" on kykynsä näyttänyt ja kevyeksi havaittu.
Älkää enää ainakaan valitko aluevaltuustoon Sote vaaleissa,
Heinosella tukka hyvin,kaikki hyvin. - Anonyymi
Heinosen esitys YLE:n ajankohtaisohjelmassa 7.2 antoi todellisen kuvan ehdokkaan heikoista tiedoista.
Kataisen (kok) hallitus oli se joka myi sähkönsiirron ulkomaille. Tästä maksamme vielä kauan . Sama kuin ku..i housuihinsa-lämmittää vähän aikaa-raha tuli?-ja meni. - Anonyymi
Jos valittais vuosittain Lpen tollo,olisi Heinonen ykköehdokas-kerrankin.
- Anonyymi
Jo olis aika päästä eroon siitä pellestä.
- Anonyymi
Äijällä on jo viisi virkaa ja kuudetta nälkä.
Tähänastisetkin hommat huonosti hoidettu.
Ainoastaan suhteet mediaan kunnossa ja se tuntuu kokoomuslaisille riittävän. - Anonyymi
Ensimmäinen kakolainen mies,jonka olen nähnyt julkisesti itkevän.
Koeta Timo kestää,juna meni jo. Sun etsikkoaikas on ohi-olet kyvyttömäksi havaittu. - Anonyymi
Lopen kunnian ja maineen takia edustajaa olisi vaihdettava.
- Anonyymi
Aika moni kokoomusta/Heinosta äänestänyt on kertonut kantansa muuttuneen viime vuosien aikana.
Toivottavasti muistatte sen myös vaaliuurnilla ensi vuonna. - Anonyymi
Heinonen on yhtä urpo,kuin Orpokin.
- Anonyymi
Se on teihin lopen uupunut.
WU-HA-HA-HA-HAA!!!! - Anonyymi
Olemme Lopen ihmelapsen kasvoihin todella kyllästyneet.
Pelkkä linssilude-ei mikään yhteisten asioiden hoitaja,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701