Kuinka kyetä sitoutumaan bi-miehenä avoliittoon naisen kanssa? Rakkaus ja tunteet ovat välillämme hyvin vahvat sekä selkeät yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat. Puolisoni on siis tietoinen suuntautumisestani ja pystymme asiasta avoimesti puhumaan. Luonnollisesti kummallakin osapuolella on vahva menettämisen pelko mitä tuleman pitää. Suurin ongelma tässä tilanteessa on se, että makuuhuoneen puolella kumpikaan ei pääse toteuttamaan itseään aina niin kuin sen hetkinen tarve vaatisi.
Biseksuaalina heterosuhteessa
7
781
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisia ovat vaimosi tarpeet sitten, jos et kerran sinä niitä voi miehenä tyydyttää?
- Anonyymi
Jos olet todella bi ymmärrät rakkauden naisen ja miehen välillä olevan samanlaista kuin homo parien. Ei rakkaus ole aidan toisella puolella erilaista. Voit kaivata miesten välistä. Mutta huomio sanaan kaivata välillä. Uskon sinun olevan onnellisempi naisen kuin miehen kanssa. Niin se jostain syystä useinmiten on bi miehillä.
- Anonyymi
Entäs mikä tilanne on sitten bi-naisilla? Ovatko he onnellisempia vai onnettomampia miehen kanssa?
- Anonyymi
Ei ollut koskaan minulle mikään ongelma sitoutua ja olla uskollinen
- Anonyymi
Rakkaus ja paneminen on kaksi eri asiaa.
Homopanoa voi verrata kaverin kanssa pelattuun tennisotteluun. Joka vaan päättyy spermaamiseen.
Naisen kanssa sitten rakastellaan. - Anonyymi
Voisin vierailla välillä ja harrastaa seksiä kummankin kanssa yhdessä ja erikseen, olisiko ratkaisu?
- Anonyymi
Eli pettää toista selän takana. Parempi vaan kun ryhdyt sinkuksi ja pysyt irtoseksissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748