On raskasta lukea näitä juttuja Iltalehdistä. Pitkäkestoisen murhan tekijät eivät
tarvi mitään sääliä. Vapautuminen ja sen jälkeinen elämä tulee olemaan vaikea
heille olisi parempi viettä täysaika laitoksessa . Niin ehkä se avaa edes jotain.
Koskelan sankarit pääsivät samaan laitokseen pariksi vuodeksi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olet väärässä tätä asiaa on nyt jauhettu jokaisessa tilaisuudessa.
He ovat kyllä tehneet väärät ratkaisut elämässään ja myös uhrin omaiset ovat todella
suuren surun murtamia.
MUTTA !
Tapatumaa ei voi enään peruttaa.
Kyllä aika vielä haavat parantaa ,meidän asia ei ole tuomita heitä vaan säälitä heitä eikä rangaista.
Otetaan rauhallisesti.- Anonyymi
Ei aika paranna omaisten haavoja . Nää juntit pääsee kuin koira veräjästä.
Ne ei edes muista koko asiaa . Ps4 , pepsiä ,sipsejä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aika paranna omaisten haavoja . Nää juntit pääsee kuin koira veräjästä.
Ne ei edes muista koko asiaa . Ps4 , pepsiä ,sipsejä .Nyt osoitat itse tyhmyytesi he eivät ole juntteja.
Pysy asiassa.
- Anonyymi
Kyyllä kai vainajan omaiset keksivät sopivia juttuja kun vapautuvat , näinhän se menee !!
- Anonyymi
Vapautuvat juuri sopivasti kutsuntoihin ja armeijaan, jossa opetetaan tappamaan.
- Anonyymi
Emme saa kertoa kuinka hieno kaupunki Espoo oikein on 🤬🤬🤬🤬
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738