Jo ekoista kerroista kun käytin esimerkiksi amfetamiinia niin ei sanonut mitään. Otin kokoajan lisää ja lisää eikä sano mitään. Just eilen otin 3 grammaa kerrallaa ja sit vasta alko sanomaan jotain. Frendi otti samaa kamaa 0,3 ja oli enemmän sekasin kuin minä. Miten tämä on mahdollista? Ei mulla noi korkeeks tolet oo voinu mennä ku viimeks käytin muutenkin 5kk sitten? Osaako joku selittää tätä järjellä?
Miksi huumeet eivät toimi minuun?
Anonyymi
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
Oiskohan tuo ollu pilalle jatkettuu tomusokeri paskaa. Tai ei se vaan kaikilla toimi. Mut en ite vetäis mitän missä 05 ei mene jo reilusti yli.Laudalta jos ostat niin paskaa saat hyvin usein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897